DAJ CYNK

T-Mobile: więcej klientów i więcej punktów sprzedaży

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

Jeszcze dwa lata temu T-Mobile prowadził akcję zamykania punktów sprzedaży. Obecnie otwiera ich coraz więcej.



Jeszcze dwa lata temu T-Mobile prowadził akcję zamykania punktów sprzedaży. Obecnie otwiera ich coraz więcej.

Do końca III kwartału 2017 roku T-Mobile otworzył 52 nowe salony i zatrudnił ponad 300 pracowników, którzy trafili do salonów i obsługi call center. To nie koniec inwestycji, bo w planach jest otwarcie w sumie 120 nowych punktów sprzedaży. A to niesie za sobą kolejne zatrudnienia i operator już zapowiada kolejne rekrutacje do punktów sprzedaży oraz Biura Obsługi.

Zobacz: T-Mobile: Mniej salonów i redukcja zatrudnienia

Zwiększenie punktów sprzedaży ma związek z rosnącą bazą klientów. Na koniec III kwartału 2017 roku T-Mobile miał 10,297 mln klientów. Baza klientów abonamentowych wzrosła do 6,797 mln (o 56 tys.) i w końcu udało się ustabilizować spadającą ilość klientów ofert na kartę, których było 3,5 mln (spadek o tylko 10 tys.).

Zobacz: Wyniki T-Mobile Polska po 3Q2017

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: newseria; wł