Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Samsung ponownie śmieje się z Apple'a w reklamach

Samsung ponownie śmieje się z Apple'a w reklamach

LuiN 14 Lipca 2014 21:33

7 2

W nowej odsłonie kampanii reklamowej Samsunga ponownie oberwało się produktom Apple'a. Koreański producent pokazuje wyższość swoich tabletów nad iPadami.



 

Zobacz: Samsung Galaxy Tab S z muzycznym prezentem


Tym razem bohaterami reklam są tablety Galaxy Tab S z ekranami Super AMOLED. Samsung chwali się zarówno jakością obrazu, jak i pracą wielozadaniową w otworzonych obok siebie oknach:


Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy

Zobacz: Samsung naśmiewa się z przytulonych do ścian użytkowników iPhone'ów
Zobacz: Samsung nie boi się porównań w reklamach Galaxy Pro [wideo]

Źródło tekstu: Samsung, wł     
Źródło zdjęć: Samsung

Dodaj do:

Tagi: galaxy tab s | ipad air | ipad mini | samsung

w sumie: 10
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    1. ~ola  2014-07-14 22:12:57  host: user-31-174-238-126.play-internet.pl

    YES u see niepotrzebna zabawka!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    2. ~lol  2014-07-14 23:26:59  host: 88-199-127-113.tktelekom.pl

    Jest się z czego śmiać... http://tlp.is/33g http://tlp.is/316 http://tlp.is/314

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    3.  2014-07-15 05:02:51

    Samsung również mógłby pochwalić się jak to jego sprzęty potwornie mulą

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    4. ~me  2014-07-15 08:55:03  host: 114-170.echostar.pl

    to akurat prawda, Super Amoled bije wszystkie inne ekrany na głowę.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    5. ~  2014-07-15 09:04:45  host: 78-1-113-70.adsl.net.t-com.hr

    Jeden wart drugiego. Wmówili ludziom,zwlaszcza Apple, ze ich produkty to elita, prestiż i teraz ten "prestiż" widać od gimbusa do emeryta.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    6. ~Darek  2014-07-15 11:02:59  host: apn-31-2-56-39.dynamic.gprs.plus.pl

    To jest tak, że gdyby Apple trochę inaczej promował swoje urządzenia i nie zniewalał tak swoich klientów to teraz by był nie do pokonania. System iOS jest bardzo dobry. Ale platforma Android stosowana w S-ungach jest "otwarta" i to właśnie lubią użytkownicy. Reszta to dodatki.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    7. ~lol...  2014-07-15 11:17:50  host: host-n2-75-8.telpol.net.pl

    Co by nie mówić to jednak to najlepszy wyświetlacz w tabletach, lcd w galaxy note 10.1 czy ipadzie są ładne ale to jest wyższy poziom.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    8. ~pabloki  2014-07-15 11:21:03  host: 178.181.26.11.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    to prawda że ani jedno ani drugie nie wyróżnia sie . najlepiej mieć białego samsunga a jeszcze lepiej złotego ipomponika i poczuć prestiż. czy samsung nie produkuje czegoś dla iponów?

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    9. ~lol...  2014-07-15 11:23:57  host: host-n2-75-8.telpol.net.pl

    Jakby tak zaczęli monitory, laptopy z amoledem wypuszczać to zyskaliby wielu klientów, jeśli ktoś nie wiedział go w akcji(taba s) obok lcd to daremny jedno wysiłek w hejtowaniu, różnica jest duża na korzyść amoleda no chyba, że ktoś jest ślepy.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    10. ~trynity  2014-07-15 15:04:54  host: 80.48.143.242

    mój ipad już 3 lata śmiga bez problemu, a galaxy tab2 padł po roku. nie jestem fanem aplle ale w tym wypadku samsung na mnie nie zarobi...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-91-201-136.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.