Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Samsung nie boi się porównań w reklamach Galaxy Pro [wideo]

Samsung nie boi się porównań w reklamach Galaxy Pro [wideo]

LuiN 9 Kwietnia 2014 20:28

2 3

Samsung rozpoczął agresywną kampanię reklamową tabletów z serii Galaxy Pro. W spotach nie boi się konfrontacji ani z iPadami, ani z czytnikami Kindle.




W reklamach zobaczyć można realną przewagę urządzeń Samsunga nad iPadami wynikającą z pracy wielozadaniowej w kilku oknach czy obsługi kilku kont użytkownika:


Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy


Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy


Chwaląc się jednak odczuwalnie wyższym zagęszczeniem pikseli na ekranach tabletów, firma mocno przesadza. Galaxy Tab Pro 8.4 ma zagęszczenie pikseli na poziomie 359 punktów na cal, a iPad mini 2 pochwalić może się 324 ppi. Różnica jest ledwo dostrzegalna, tymczasem według reklamy... kolosalna:


Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy


Na koniec oberwał też czytnik Kindle od Amazonu... za brak YouTube'a. Szkoda, że ujęcie nie było realizowane w pełnym słońcu, w którym na tabletach ledwo da się czytać, natomiast Kindle czuje się jak ryba w wodzie.


Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy

Źródło tekstu: samsung, wł     

Dodaj do:

Tagi: galaxy pro | samsung

w sumie: 8
  • Ten komentarz został ukryty.

    3

    1. ~wewewe  2014-04-09 22:01:03  host: 213-238-94-184.adsl.inetia.pl

    porównanie do kinda jest cokolwiek głupie... no chyba, że samsung potrafi magicznie sprawić, że ich tableciątko będzie działało kilka miesiecy na jednym ładowaniu...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    2.  2014-04-09 23:35:37

    Dokładnie. I niech ktoś spróbuje przeczytać coś w słońcu. Kindla się nie da pobić jeśli chodzi o czytanie. Nie ma mowy. No i zużycie prądu jest nikłe... Pierwsze 2 spoko. Ale ostatnie 2 to 'trochę' nagięli.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    3. ~xxx  2014-04-10 06:47:55  host: e42095.upc-e.chello.nl

    ciekawe jak bedzie.wyglasal tandetny plastik samsunga po 1-2 latach...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    4. ~lool  2014-04-10 09:33:26  host: ptcnat.t-mobile.pl

    Może i przesadzone, ale i tak zwykły kowalski się na to złapie... trochę to smutne, że ludzie wierzą reklamie... :/

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    5. ~N 6303  2014-04-10 11:03:57  host: klapa.denko.com.pl

    To wielka sztuka wyczyścić magazyny więc Samsung chwyta się każdej sposobności by upchać swoje zabawki, które na Androidowym polu zdecydowanie są tandetne w porównaniu z konkurencją. Fakt, że nagłady na reklamę mają ogromne i w tej dziedzinie są zdecydowanym liderem.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    6.  2014-04-10 17:21:00

    Wiadomo że reklamodawca wychwala swój produkt pokazując braki u konkurencji, chyba nikt nie sądził że Samsung zrobi reklamę w której będzie gorszy od konkurencji :-) Jednak z porównaniem do Kindla to poszli szeroko, jak można porównać dwa zaprojektowane i zbudowane zupełnie w innym celu urządzenia...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    7.  2014-04-11 12:25:52

    @6 widać, że przy odpowiednich nakładach na marketing porównać i sprzedawać zamiennie można wszystko. Gdyby Apple przeznaczał na ogłupiający marketing chociaż 1/3 tego co Samsung to mógłby namawiać rodziców do kupowania iPhonów zamiast płatków śniadaniowych, bo takie porównanie też można by zrobić, ale jest to firma, która ma zasady moralne i do pewnych rzeczy się nie posuwa a już na pewno nie przeznacza takich sum jak konkurencja aby na siłę sprzedawać. Produkt ma sam znajdować nabywców jak iPhone (51 mln szt za ostatni kwartał za ułamek kwot na marketing vs Samsung).

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    8. ~ace  2014-04-13 13:28:16  host: host-62-122-234-218.wieszowanet.pl

    Apple ma zasady moralne? Dobre... :-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-92-192-156.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jak oceniasz Supernet, nową ofertę abonamentową T-Mobile?

Supernet - nowa oferta abonamentowa T-Mobile

 

Zobacz wynik | Opinie (36)

Archiwum Ankiet