Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Polscy internauci w październiku wg Gemiusa

Polscy internauci w październiku wg Gemiusa

msnet 28 Listopada 2017 17:44

3 1

internet mobilny rowery

W październiku z Internetem łączyło się 27,5 mln Polaków, z czego 21,3 mln używało w tym celu urządzeń mobilnych.

Dzienny rekord liczby polskich internautów w poprzednim miesiącu padł w środę 4 października (22,1 mln), natomiast najmniej ich było w sobotę 14 października - 20,6 mln. Za pomocą urządzeń mobilnych najwięcej osób łączyło się z siecią 24 października (16,7 mln), a za pośrednictwem komputerów stacjonarnych i laptopów - 10 października (14,7 mln). W październiku użytkownicy łączący się z siecią tylko za pomocą smartfonów i tabletów stanowili średnio dziennie 37% ogółu internautów, podczas gdy użytkownicy korzystający wyłącznie z komputerów stacjonarnych i laptopów - 25%.

polacy w sieci pazdziernik




W październiku Polacy wygenerowali łącznie 54,3 mln odsłon stron internetowych, a średni czas surfowania wyniósł 125 minut. W związku ze zmaganiami reprezentacji Polski w piłce nożnej i jej awansem na piłkarski mundial, zaobserwowano skokowe wzrosty liczby odwiedzin serwisów sportowych. Największe zainteresowanie nimi przypadło podczas rozgrywania meczu z Czarnogórą 8 października. Odnotowano wtedy 24,5 mln odsłon w serwisach sportowych na urządzeniach mobilnych, co stanowiło jednocześnie rekordowy wynik dla tych stron WWW w ujęciu miesięcznym. Najwyższy wynik odsłon generowanych na komputerach stacjonarnych i laptopach obserwowano natomiast dzień po rozegranym meczu - 9 października (25,9 mln odsłon).

Zobacz: Jakie reklamy przyciągają uwagę Internautów?
Zobacz: Z Instagrama korzysta nawet 10 razy więcej kobiet niż mężczyzn
Zobacz: Gemius: coraz więcej stron przeglądamy na urządzeniach mobilnych

Źródło tekstu: Gemius Polska     

Dodaj do:

Tagi: internet | gemius

w sumie: 6
  • 0

    1. ~Sk.  2017-11-28 17:53:46  host: chem162.chemd.amu.edu.pl

    37% smartfony i tablety + 25% stacjonarne i laptopy = 62% . Z czego korzystała zatem dominująca grupa 38% internautów?

  • 0

    2.  2017-11-28 18:02:05

    Nie jest źle ale nie ma też szału.

  • 0

    3.  2017-11-28 18:24:11

    @1, Sk: "W październiku użytkownicy łączący się z siecią tylko za pomocą smartfonów i tabletów stanowili średnio dziennie 37% ogółu internautów, podczas gdy użytkownicy korzystający wyłącznie z komputerów stacjonarnych i laptopów - 25%." Czyli pozostali korzystali zarówno z urządzeń mobilnych, jak i komputerów stacjonarnych i laptopów. No i są jeszcze inne urządzenia, na przykład niektóre telewizory.

  • 0

    4. ~Marek  2017-11-28 21:00:20  host: user-94-254-134-129.play-internet.pl

    A liczba internautów blokujących gemiusa? :) Ja go tnę gdzie się da.

  • 0

    5. ~Flej  2017-11-29 07:49:42  host: 188.146.39.0.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Genius i jego śmietnik jest zablokowany na wszystkich adblokach, więc statystyki guzik warte :D

  • 0

    6. ~sui  2017-11-29 08:54:08  host: public-gprs365256.centertel.pl

    Ktoś tutaj nie zna matematyki: w październiku łącznie 54 mln odsłon stron internetowych, co by oznaczało 2 strony na użytkownika. Poza tym odsłona, to też odświeżenie, albo zmiana na tym samym portalu- wniosek? Belkot.

    Zwłaszcza że para-znawca dalej pisze:"najwyższy wynik 9 października - 25 mln odsłon".

    Matematyka, logika zaliczona, a potem pisać w internetach!!!!!!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-82-29-141.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.