Orange zmienia się, aby jak najlepiej rozumieć i odpowiadać na potrzeby swoich klientów. Wprowadza CyberTarczę, która zapewni większe bezpieczeństwo internautom, nowe pakiety dla klientów indywidualnych i nowe taryfy dla klientów biznesowych. Zmienia się także obsługa klientów - zawsze dostarczać klientom to, co dla nich ważne.
Orange wprowadza nową wizualizację marki. Logotyp Orange pozostaje bez zmian. Dodano do niego nowy system komunikacji. W przeprowadzonych badaniach ustalono kluczowe obszary z życia klientów, w których Orange może ich wspierać dostarczając najlepsze dla nich rozwiązania. Są to: bliscy, dom, mobilność, rozrywka, pieniądze, technologie, firma. Oferty Orange będą odtąd umieszczane w wyrazistych kontekstach, zrozumiałych dla klientów, przedstawiających potrzeby oraz odpowiedź Orange na nie w postaci produktów. Zmieniają się także inne elementy wizualizacji marki, takie jak bardziej urozmaicona paleta kolorów, styl zdjęć i grafik.
i usług.
Salony Orange i pozostałe kanały sprzedaży będą się uzupełniać by zapewnić klientom jednakowe doświadczenia. Już dziś można odebrać zamówienie złożone przez Internet w dowolnym salonie Orange. Na recepcji w salonach Orange będzie można załatwić wiele prostych spraw od ręki. Sukcesywnie wdrażany będzie inteligentny system zarządzania ruchem w salonie, pozwalający klientowi zaplanować wizytę w dogodnym terminie. W Warszawie wkrótce zostanie otwarty Smart Store - interaktywny salon przyszłości.
Klienci którzy korzystają z wielu usług Orange, będą mogli załatwić większość spraw poprzez jednego, wyznaczonego dla nich doradcę. Rusza także system obsługi dla seniorów.
Klienci korzystający z aplikacji Mój Orange mogą się już łączyć z infolinią bezpośrednio z poziomu aplikacji, a już wkrótce będą mogli opłacać swoje rachunki za pomocą smartfonu. Odświeżona została także część samoobsługowa portalu www.orange.pl.
Startują nowe oferty:
Źródło tekstu: Orange