Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowe pakiety usług dla klientów indywidualnych Orange

Nowe pakiety usług dla klientów indywidualnych Orange

orson_dzi 16 Kwietnia 2015 13:00

4 12

Pakiety Rodzinny, Komfortowy i Wygodny - to nowa oferta dla klientów Orange Polska. Każdy zawiera zestaw usług domowych i mobilnych, przydatnych w obszarach, które sami klienci określili jako ważne - Bliscy, Dom i Mobilność. Cena usług w pakiecie jest niższa niż przy zamówieniu pojedynczych ofert, ponieważ każdy pakiet zawiera rabat Orange Open. Dzięki niemu można co miesiąc obniżyć rachunki nawet o 65 zł.

 

Pakiet Rodzinny - Lubię być blisko tych, którzy są dla mnie ważni

Pakiet Rodzinny

119,97 zł/miesiąc

94,96 zł

Cena zawiera rabat Orange Open

 

Telefon komórkowy

Nielimitowane rozmowy i wybrane smartfony za 0 zł na start

Internet domowy

Bezpieczna Neostrada do 10 Mb/s

Telewizja

61 kanałów, w tym 7 HD

Telefon domowy

Rozmowy bez limitu na stacjonarne w Polsce i krajach UE



Pakiet Komfortowy - Bezpieczne i wygodne rozwiązania dla domu

Pakiet Komfortowy

192,96 zł/miesiąc

157,97 zł

Cena zawiera rabat Orange Open

Telefon komórkowy

Nielimitowane rozmowy i wybrane smartfony za 0 zł na start

Abonament komórkowy

Nielimitowane rozmowy do wszystkich

Internet domowy

Szybka Neostrada do 80 Mb/s

Telewizja

90 kanałów, w tym 27 HD

Telefon domowy

Rozmowy bez limitu na stacjonarne w Polsce i krajach UE



Pakiet Wygodny - Zawsze znajduję najlepsze okazje

Pakiet Wygodny

169,98 zł/miesiąc

159,88 zł

Cena zawiera rabat Orange Open

Telefon komórkowy

Nielimitowane rozmowy do wszystkich i wybrane smartfony z LTE za 0 zł na start

Internet mobilny

10GB LTE

Internet domowy

Szybka Neostrada do 80 Mb/s






Z nowej oferty mogą skorzystać zarówno nowi jak i obecni klienci Orange. Aby skompletować pakiet, klient może:
  • zakupić wszystkie składniki pakietu podczas jednej rozmowy ze sprzedawcą,
  • dokupić usługę do tych, które już posiada,
  • przedłużyć umowę na posiadaną usługę, jeśli ma już wszystkie pozostałe usługi wchodzące w skład danego pakietu.


  • Pakiety można powiększać według indywidualnych potrzeb klienta. Do każdego pakietu można dokupić kolejne usługi takie jak abonamentowe oferty głosowe lub tematyczne kanały telewizyjne.
    Użytkownicy pakietów mogą też korzystać z pozostałych usług z oferty Orange np. Orange Finanse czy Orange Energia czy usług związanych z bezpieczeństwem.

    Regulaminy ofert będą dostępne 17 kwietnia.

    Zobacz: Orange się zmienia - nowe oferty i sposób obsługi klienta
    Zobacz: Znacznie więcej niż standard w nowych planach taryfowych Orange dla Firm
    Zobacz: CyberTarcza - lepsza ochrona internautów w sieci Orange

    Jak oceniasz nowe taryfy dla klientów indywidualnych Orange?

    Bardzo atrakcyjne
    4.96%
    Atrakcyjne
    8.59%
    Nie wnoszą nic nowego
    14.89%
    Mało atrakcyjne
    19.47%
    Bardzo mało atrakcyjne
    47.52%
    Nie mam zdania
    4.58%

    Wszystkich głosujących: 524




    Źródło tekstu: Orange     

w sumie: 45
  • -1

    26.  2015-04-18 11:17:32

    Hm, mogę zrozumieć dlaczego Orange robi wokół tego tyle szumu, ale dlaczego Telepolis wyróżnia tę wiadomość i nazywa NOWYMI TARYFAMI, tego jakoś zaakceptować nie potrafię :/ Pamiętam, że niektórzy autorzy portalu lubią się nazywać dziennikarzami - ten zawód kiedyś do czegoś zobowiązywał. Dziennikarskiej refleksji/rzetelności tu nie widzę :/ Szkoda, bo jeszcze lubię Telepolis.

  • 0

    27.  2015-04-18 12:12:22

    norwid - a czemu wmawiasz ludziom, że redakcja nazywa te nowe oferty nowymi taryfami?

  • -1

    28.  2015-04-18 14:58:48

    Nie wmawiam - wystrczy spojrzec na kafelek (obrazek) przedstawiajacy wiadomosc - ten obecnie najbardziej po lewej (na samej gorze) - tytul wiadomosci w tym miejscu to: Orage - Nowe taryfy dla klientow indywidualnych.

  • -2

    29.  2015-04-18 15:03:24

    No jeśli czytanie materiałów dziennikarskich polega na czytaniu tytułów... No nie dziwię się, ze dzisiaj każdy wykonujący dowolny zawód, albo i bez zawodu, jest lepszy od najlepszego dziennikarza...

  • 1

    30. ~pabloki  2015-04-18 15:50:41  host: 213.158.218.188.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    są juz pierwsze efekty wprowadzenia nowego selfcare -mój orange. komunikat na 510100100 że dane w orange online mogą być błednie prezentowane. mam leżaka orange i loguje sie a tam koszmarne toto w kształcie mi sie ukazuje i najlepsze że nie można znaleźć opcji zmiany planu taryfowego. może orson wie gdzie to znależć w tym potwornym mój orange.

  • -1

    31.  2015-04-18 16:04:20

    @30: w Bieżącym wykorzystaniu zakładka Przeanalizuj i pod każdą 'listą' jest opcja zmień taryfę - choć być może jest prostsza opcja dotarcia ;)
    @29: Pozostanę przy swoim 'staroświeckim' zdaniu, że tytuł (który czyta się najpierw) powinien być adekwatny i podawać prawdę. Choć znam inną tendencję, ale raczej na wp, nie tu.
    Udanego weekendu! :)

  • -2

    32.  2015-04-18 16:16:34

    Nie ma sensu na sówka się przepychać... Nie znam słownikowej definicji słowa taryfa. Słownik mam w sumie pod ręką, ale nie chce mi się nawet sięgać ;-) Jeśli taryfą jest ustalona stawka(i), opłata za określone usługi (ale mogę się mylić w związku z niechęcią do zapoznania się z definicją w słowniku), to zdaje się są to nowe usługi i jako takie mają określone ceny, określone w cenniku? Zatem są to nowe taryfy?

  • 1

    33. ~pabloki  2015-04-18 16:20:52  host: 213.158.218.188.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @31 ja nie mam tego, kalendarz działa jak chce, raz jest podpowiedź a raz nie ma. mam minuty najwyższy koszt, minuty najpopularniuejsze, minuty sieci, sms najpopularniejsze,międzynaodowe i tu ciekwaostka bo nie wykonywałem takich połaczeń a się pojawiły minuty niby wydzwonione, po prawej w zakładkach jest dodaj nazwę i tyle. ja szukałem inaczej zmiany taryfy pod podsumowanie i niżej wokół twojej oferty/szczegóły offerty klikam na wyświetlona nazwę taryfy i wyskakuje "chcesz podejrzeć tę stronę? zmień ustawienia zabezpieceń i klikam i tylko strona sie odświeża.nic sie nie dzieje , przez telefon w dziale technicznym tez szukali i stwierdzili szczerze że strona jest jeszcze w budowie(ładnie wdrajża bez testów).

  • 1

    34. ~pabloki  2015-04-18 16:24:36  host: 213.158.218.188.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @31 a ta zakładka ze zmianą zabezpieczeń nzaywa sie twój plan i dalej monit o zmiane zabezpieczeń. tylko że nie dxziała. to chyba właściwszy sposób na zmiane taryfy ... tylko że NIE DZIAŁA. i pomyśleć że jeszcze niedawno było prosto ułożone w listę a teraz to porażka.

  • 3

    35. ~merk  2015-04-18 17:21:46  host: merkury-gw.man.poznan.pl

    Najwięcej głosów ma komentarz "Jakie NOWE? Przecież to jest to samo, co było tylko połączone ładnie pod nazwą pakiet...", więc chyba dla większości to żadne nowe taryfy ... słownikowo czy nie słownikowo.

  • 1

    36.  2015-04-19 09:53:53

    @16 stacja potrzebna nam po to, że zapewnia wyższą jakość i niezawodność połączeń niż komora.
    Przykład ze wczoraj w Krakowie: zadzwonienie do strefy numeracyjnej śląskiej 32 było niemożliwe, sieć zajęta przez naście minut. Ta sama operacja ze stacji poszła od kopa. W mieście komórki jeszcze jako tako działają, ale jak jesteś na zadupiu gdzie do bazy są 3km to życzę powodzenia w prowadzeniu wypasionej jakości połączeń telefonicznych - jak nie zerwie to tnie, kompresja audio przesadna i jakość jak zza światów. Gdyby stację (standardowe analogowe POTS) oferował na obszarze całego kraju ktoś inny niż wiejski orange i kosztowałoby to podobnie jak prepaid to masę ludzi by miało u siebie stację. Ale jak przychodzi za to płacić miesięczny haracz 50zł to faktycznie wiele osób odlewa się na stację.
    A co do oferty organge: przypominam wam francuska firmo, że od 4 lat nie umiecie na wsi dorzucić w ziemi 30m brakującej pray miedzianej od słupa do kontenera-cetrali i nie ma możliwości skorzystania z waszych papierkowych usług! Po co to taka firma zakłada infrastrukturę na wsi skoro potem im się nawet nie opłaca podłączyć dom stojący 150m od ich kontenera, a przeszkodą jest tylko brakujące 30m na kablu zbiorczym. To tak jakbym poszedł do UPC, które jest w bloku i oni mi powiedzieli, że im się nie opłaca przeciągnąć 30m koncetryka od szafki kablowej na parterze na 10 piętro. Żenada!

  • 1

    37. ~uno  2015-04-19 13:57:23  host: 89-70-63-173.dynamic.chello.pl

    tytuł artykułu - nowe taryfy dla klientów indywidualnych... tylko jakoś nie widzę tych nowych taryf tylko wciskanie kilku usług z jakaś zniżką

  • -4

    38.  2015-04-19 15:21:23

    36 - 30 m kabla w ziemi to wielokrotnie większy koszt niż 30 m z parteru na 10. piętro ;-)

  • 2

    39. ~Były klient  2015-04-19 18:10:26  host: 94.42.80.138

    Szukają pomysłów na nowych klientów , a starych nie potrafią utrzymać. Usługi po kablu miedzianym to tuż przeżytek , a Orange myśli że wciskajac klientoi kilka usług zwiąże go na dłużej z ich fatalną obsługa w salonie , simlokiem w telefonie i tragiczną obsługą posprzedażną. Co się zmienia w Orange : sprzedawanie wszystkiego na siłę , zwalnianie fachowców i transfer pieniedzy do Francji . Ciekawe kiedy Orande zajmie się handlem pietruszką na rynkach bo tego jeszcze nie robią jak na razie. Ale po prądzie , kredytach i na to czas nastanie. Byle więcej kasy do Francyji.

  • 2

    40.  2015-04-19 20:41:23

    Jestem w sumie wdzięczny Orange za ich nowe oferty, które uruchamiają na 20- letniej infrastrukturze. Konkurencja wybudowała w mojej dzielnicy sieć światłowodową i jest już prawie rok, jak uwolniłem się od rachunków naszego narodowego operatora. Tak trzymać!

  • -1

    41. ~  2015-04-19 21:00:24  host: n16-04-01.opera-mini.net

    ka nie narzekam. Mam od orange swiatlowod do mieszkania i tv, telefon i internet za niecale 90zl.

  • 1

    42. ~robert  2015-04-20 08:45:55  host: host-94-78-161-42.dynamic.mm.pl

    Gdzie te nowe taryfy dla osób indywidualnych pozostały dwie stare beznadziejne?????

  • 0

    43. ~pabloki  2015-04-21 16:40:46  host: user-46-113-34-176.play-internet.pl

    czy ktos z Was mimo upływu kilku dni od wdrożenia nowego mój orange nie ma mozliwosci zmiany taryfy na tym nowym portalu?

  • 0

    44. ~  2015-04-22 15:20:11  host: user-5-173-48-250.play-internet.pl

    Właśnie wypowiedziałem neo i TV. Za 1M na kiepskiej linii nie będę im płacił. To już nie te czasy. Zero inwestycji w ostatni kilometr. Sąsiedzi wchodzą w radiowy net i LTE (nawet inwestują w anteny Plus = ponad 100M). Po testach wybrałem też LTE i nie z Orange (dla zasady). Parę latek na mnie zarabiali, ale się skończyło.

  • 0

    45. ~Orange  2015-04-26 11:18:12  host: public-gprs517425.centertel.pl

    od dnia 27.04.2015 specjalny pakiet internetowy na
    majówkę 2GB za 2 złote na 14 dni.

    Promocja obowiązuje od 27 kwietnia 2015 r. do 10 maja 2015 r.
    Pakiet internetowy 2 GB na Majówkę to usługa promocyjna dostępna dla
    Abonentów taryf :
    - Orange Yes,
    - Orange One,
    - Orange POP,
    - Nowe Orange Go
    - Abonentów ofert Zetafon i Minutofon
    umożliwiająca zakup pakietu danych o wielkości 2 GB za 2 zł na okres 14
    dni.
    Abonent może włączyć w danym momencie dowolną liczbę pakietów.
    Pakiet jest jednorazowy. Po zakończeniu okresu ważności nie odnowi się
    automatycznie.
    Skuteczna aktywacja kolejnego Pakietu spowoduje zsumowanie środków z obu
    Pakietów i ustawienie daty ważności środków zgodnie z datą ważności
    Pakietu aktywowanego jako ostatni.
    Rozliczanie połączeń internetowych odbywa się za pomocą paczek danych
    o wielkości 50 kB każda.
    Jeżeli w trakcie transferu danych nastąpi wykorzystanie środków z
    pakietu lub nastąpi wygaśnięcie pakietu zgodnie z terminem jego
    ważności, dalsza część transferu danych zostanie rozliczona według
    opisanej wyżej kaskady schodzenia środków. W szczególności Klient
    może zostać obciążony za trwającą sesję (transfer danych) ze
    środków pochodzących z doładowań.
    Kolejność wykorzystywania środków na transfer danych jest
    następująca:
    a. Wszelkie usługi multimedialne aktywne na koncie Abonenta, np. Nawigacja
    Orange;
    b. Pakiety internetowe w wersji jednorazowej, w tym Pakiety dostępne w
    ramach Usługi;
    c. Pakiety internetowe w wersji cyklicznej;
    d. Środki do wykorzystania na transfer danych w ramach Konta
    Promocyjnego;
    e. Środki pochodzące z doładowań;

    Aby aktywować usługę należy:
    - wysłać SMS o treści AKT2 pod numer 260 (koszt SMS zgodny z
    cennikiem)lub
    - wprowadzić z klawiatury telefonu kod *110*75# i potwierdzić zieloną
    słuchawką (zadzwoń) – sposób bezpłatny
    Aktywacja pakietu nastąpi w przeciągu

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-87-114-118.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.