Samsung przyjedzie ci do domu i za darmo naprawi sprzęt Galaxy
Wraz z premierą najnowszych smartfonów Galaxy Z Fold7 i Galaxy Z Flip7 Samsung wznawia usługę Mobilnego Serwisu dla urządzeń Galaxy. Niestety, tylko na terenie Warszawy.

Mobilny Serwis Samsung już wyruszył na ulice Warszawy, by oszczędzić czas użytkowników urządzeń Galaxy, którzy dzięki temu nie będą musieli szukać na mieście punktu serwisowego. W razie nagłej potrzeby wystarczy zamówić usługę, a Mobilny Serwis pojawi się w wyznaczonym miejscu (w domu, biurze, kawiarni), by naprawić smartfon, smartwatch lub tablet Galaxy.
Certyfikowani technicy Samsung naprawią urządzenie na miejscu, oszczędzając czas spędzany w tradycyjnym centrum serwisowym. Jak obiecuje Samsung, specjaliści zaopatrzeni w oryginalne części pojawią się pod wskazanym adresem w Warszawie i w maksymalnie trzy godziny przywrócą sprawność urządzenia Galaxy. Naprawa odbywa się na miejscu przy zachowaniu gwarancji producenta.



Jak działa Mobilny Serwis Samsung?
Mobilny Serwis Samsung działa wyłącznie na terenie Warszawy, a naprawa smartfonu lub tabletu Galaxy trwa maksymalnie 3 godziny. Serwisowanie obejmuje wszystkie urządzenia Galaxy – zarówno na gwarancji, jak i po jej zakończeniu. Dojazd mobilnego serwisu dla urządzeń z serii Galaxy Z Flip i Galaxy Z Fold objętych gwarancją jest bezpłatny. Regularny koszt usługi to jednak aż 300 zł.
Samsung radzi, jak przygotować urządzenie Galaxy, aby naprawa przebiegła szybko i bezpiecznie:
- Wykonaj kopię zapasową danych.
- Usuń wszystkie hasła i zabezpieczenia.
- Wyjmij kartę SIM i kartę pamięci.
- Zdejmij etui i inne akcesoria.
- Przygotuj dowód zakupu urządzenia.
Samsung podkreśla, że podczas naprawy używane są oryginalne części z gwarancją, a urządzenie zachowuje certyfikat szczelności IP oraz gwarancję producenta. Po naprawie wykonywane są dokładne testy urządzenia m.in. ładowania, ekranu dotykowego, Wi‑Fi, aparatu, mikrofonu i głośników.
Więcej szczegółów na stronie https://www.samsung.com/pl/support/mobilny-serwis.