Strona 160 z 200

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:04 mar 2021, 00:07
autor: mumiok
jest jakaś awaria? mam "R" tylko przy kreskach zasięgu i nic nie daje przywrócenie ustawień domyślnych

nie mogę wiadomości konfiguracyjnej pod 9999 wysłać, sieć pokazuje Virgin mobile ale "R" przy zasięgu

ale np. stan pakietu 100 GB promocyjnego mogę sprawdzić

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:04 mar 2021, 00:43
autor: amigo007
U mnie wszystko działa. Może to lokalnie jakiś problem z nadajnikiem play.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:04 mar 2021, 09:49
autor: mumiok
w sumie racja, na dwóch innych telefonach w tym jeden starszy i ten sam komunikat
- z przyczyn technicznych połączenie nie może zostać zrealizowane

fb VM to jakiś żart, ostatnie wpisy z 1 grudnia 2020 a czytam w necie, że ludzie się
od dwóch dni skarżą bo mają problemy z wysłaniem SMS

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:04 mar 2021, 11:06
autor: rudymax
A przypadkiem nie skończyła Ci się ważność konta? Obstawiam, że zablokowali Ci wychodzące.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:04 mar 2021, 11:40
autor: mumiok
rudymax pisze:
04 mar 2021, 11:06
A przypadkiem nie skończyła Ci się ważność konta? Obstawiam, że zablokowali Ci wychodzące.
racja ale dziwne, że nie dostałem SMS mówiących o blokadzie, w sumie starter kupiłem aby mieć 100 GB do wiosny i myślałem, że po aktywacji mam od razu konto ważne rok ale już wyjaśnione

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:04 mar 2021, 17:31
autor: amigo007
U mnie ważność konta do 27-go. Tak więc o ile nie przedłużą promocji 100gb. To zamiast doładowywać nawet tylko za 5zł, to kupię starter play z promocją 100gb do końca kwietnia. A kartę w virgin po jakim czasie wyłączają?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:05 mar 2021, 17:19
autor: Jacobi_
Dzień dobry,

dziękujemy, że korzystasz z oferty na kartę w Virgin Mobile, cieszymy się, że jesteś z nami. Piszemy do Ciebie z ważnymi informacjami dotyczącymi ofert Virgin Mobile na Kartę 5 kwietnia 2021 roku zmienią się:
1.Cennik taryfy #ChcęWszystko w Ofercie Virgin Mobile na Kartę,
2.Cennik Usług Roamingowych dla Abonentów taryfy #ChcęWszystko,
3.Cennik taryfy Oferta 2012 w Ofercie Virgin Mobile na Kartę,
4.Cennik Usług Roamingowych dla Abonentów taryfy 'Oferta 2012 Virgin Mobile na Kartę',
5.regulaminy ofert promocyjnych dostępnych dla Abonentów posiadających taryfę #ChcęWszystko i taryfę Oferta 2012, obejmujących pakiety usług transmisji danych.

Z tym dniem odwołujemy również promocje „Nowe tańsze minuty w roamingu w strefie Euro”, oraz promocję „Nowe tańsze SMS-y w roamingu w strefie Euro” dla abonentów korzystających z pakietów #Gigadaje, #Gigadaje 7, #Mini3, #mini9 w taryfie #ChcęWszystko w Ofercie Virgin Mobile na Kartę.

Szczegółowy zakres zmian jest przedstawiony w załączniku.
Dokumenty zawierające wskazane zmiany dostępne są na stronie https://virginmobile.pl/regulaminy/regulaminy.
W przypadku braku akceptacji powyższych zmian Abonentom, których dotyczą zmieniane cenniki i oferty promocyjne przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, z którego można skorzystać do 5 kwietnia 2021 r.
2) w Cenniku taryfy #ChcęWszystko w Ofercie Virgin Mobile na Kartę oraz Cenniku taryfy Oferta 2012 w Ofercie
Virgin Mobile na Kartę zmianie ulega cena połączenia głosowego, video, wiadomości SMS i MMS. W związku
z tym Tabela nr 1 w ww. Cennikach w tym zakresie otrzymuje następujące brzmienie:
Usługa podstawowa Cena za usługę podstawową
Minuta połączenia głosowego na numery Virgin Mobile Polska i na
krajowe numery stacjonarne (naliczanie sekundowe)
0,39 PLN
Minuta połączenia wideo na numery Virgin Mobile Polska (naliczanie
sekundowe)
0,39 PLN
Minuta połączenia głosowego do innych krajowych sieci komórkowych
(naliczanie sekundowe)
0,39 PLN
Minuta połączenia wideo do innych krajowych sieci komórkowych
(naliczanie sekundowe)
0,39 PLN
SMS na numery Virgin Mobile Polska 0,25 PLN
SMS do innych krajowych sieci komórkowych 0,25 PLN
MMS do wszystkich krajowych operatorów komórkowych (MMS
standardowy) oraz MMS na e-mail
0,45 PLN

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:05 mar 2021, 17:22
autor: Jacobi_
Czy można ewakuować się z Virgin Mobile do innej sieci odzyskując środki z konta podstawowego w taryfie Oferta 2012?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:05 mar 2021, 18:08
autor: lee
Można i kosztuje tyle samo co w Play czyli 20pln.
Pytanie tylko gdzie? Na razie w fakt mobile dalej 15gr/min i SMS.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:05 mar 2021, 18:19
autor: Remington
@lee
skąd znasz tę kwotę? Na ich stronie nic nie widzę o możliwości zwrotu, brak regulaminu, pozycji w cenniku, czy komunikatu o wprowadzeniu, nic.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:05 mar 2021, 18:21
autor: lee
Dzwoniłem chwilę temu jak dostałem maila ze zmianami. Teraz nie da rady się tam dodzwonić.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:05 mar 2021, 19:09
autor: Remington
Zaczęło się strzyżenie:
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... egulaminow

I przeprowadzka spółki do siedziby P4.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:05 mar 2021, 19:12
autor: Jacobi_
Posiadając Ofertę 2012 można by było doładować konto z bonusem z klubu Virgin, który pokryłby koszt 20 złotych za odzyskanie środków z konta głównego. Faktycznie na stronie Virginmobile.pl nie ma regulaminu usługi zwrotu pieniędzy z konta głównego. Virgin mobile to już prawie Play, więc być może działają te same warunki zwrotu pieniędzy z doładowań.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:05 mar 2021, 19:13
autor: lee
Jak ktoś znajdzie regulamin zwrotu za przeniesienie niech wrzuci tutaj link.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:05 mar 2021, 19:16
autor: Window
Czyli co powoli konsultaci Playa będą przejmowali zgłoszenia w Virgin Mobile? Ciekawe kiedy będzie można coś załatwić w Salonie Play?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:05 mar 2021, 19:53
autor: SomalijskiWluczega
To jest powolny koniec Virgin Mobile...

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:05 mar 2021, 20:59
autor: Remington
Jacobi_ pisze:
05 mar 2021, 19:12
Virgin mobile to już prawie Play, więc być może

Prawie robi wielką różnicę. W jednej z przeróbek tamtych reklam Żywca był pokazany Jarosław K. z podpisem „prawie jak Lech” 😉. Dokładnie tak jest tutaj - podobieństwo nieprzypadkowe, ale to wciąż dwaj różni operatorzy.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:05 mar 2021, 21:01
autor: lee
Powiedziałbym bardziej dosadnie: na pewno tym posunięciem zabili taryfe2012

Pytanie tylko czy może zamiast tego co było zrobią nową zupełnie nową ofertę a nie jakiegoś ogrzewanego kotleta?!

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:05 mar 2021, 21:07
autor: KC-KARLOS
Podwyżki były spodziewane, skoro Play ma w swoich "objęciach" Virgin (z MVNO stają się submarką P4). W zamian dają darmowy limit danych w UE i zasady RLAH, podległe do tych w Play, czyli masz nielimitowane minuty w PL, to dotyczą one też UE.
Ciekawe tylko, czy podepną z powrotem klientów taryfy #ChceWszystko do systemów billingowych Play? Oferta 2012 nadal jest w systemach P4.
Nie, Ofertę 2012 już dawno zabili wprowadzając #ChcęWszystko i swój system billingowy. Pragnę zaznaczyć, że oprócz 50% więcej za doładowanie, nic tam nie ma ciekawego. Tym bardziej, że taryfa działa wyłącznie w 2G i 3G, niekiedy tylko w roamingu krajowym Orange z prędkością do 3 mbps.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:05 mar 2021, 21:18
autor: Remington
I to jest chyba clue tych zmian, że na wzór P4 znoszą dedykowane stawki zatwierdzone przez UKE (do których nadal mają prawo, ostatnia roczna decyzja jest z grudnia 2020 r.). Czyli jest to krok do przeniesienia tej oferty bezpośrednio do P4, które dopłat UKE już nie ma. Gdyby nie mieli tego w najbliższych planach, nie rezygnowaliby z dodatkowego zarobku.