Łączna liczba usług UPC na koniec I kwartału wyniosła 2 989 300 - w ciągu roku przybyło ich 33 800. Liczba klientów operatora to 1 432 600.
W samym I kwartale UPC Polska dotarł z zasięgiem swoich usług światłowodowych do 21 600 nowych gospodarstw domowych, osiągając pułap 3,3 mln. Operator chwali się też, że w tym roku zwiększył liczbę usług internetowych o 5,5 tys. (do 1 145 200), telewizji o 2,8 tys. (do 1 026 700) i telefonii o 4,2 tys. (do 634 000).
UPC Polska intensywnie migruje klientów do platformy Horizon, z której na koniec I kwartału korzystało już 530 tys. klientów - o 60 tys. więcej niż na koniec 2017 roku. Z Connect Box korzysta natomiast 452 300 klientów - o 77 300 więcej niż przed kwartałem.
Istotnie zwiększyła się średnia szybkość łączy internetowych, z których korzystają klienci operatora. Obecnie to już 130 Mb/s, podczas gdy na koniec roku parametr ten wynosił 100 Mb/s.
Z kolei napływ nowych klientów zapewnić ma wprowadzona właśnie usługa Carrier Ethernet 2.0, która umożliwia sprawną obsługę oraz zarządzanie sieciami klientów, zapewnia ciągłość działania i bezpieczeństwo m.in. w usługach hotelarskich czy wirtualnych sieciach prywatnych.
Zobacz: UPC Polska wycofuje wniosek o przejęcie Multimedia Polska
Zobacz: UPC Polska będzie mieć nowego szefa
Źródło zdjęć: UPC
Źródło tekstu: UPC