Orange jest zdecydowany by kontynuować wyłączanie punktów styku z e-Telko. Sieć będzie się starała robić to stopniowo by zminimalizować ewentualne niedogodności.
Nie ma już podstaw prawnych by dalej funkcjonowały punkty styku pomiędzy Orange i e-Telko. Pomarańczowi współpracują jednak ze zgłaszającymi się do nich operatorami, którzy do tej pory obsługiwali swoich klientów przy współpracy z e-Telko. Takie działania są co prawda tymczasowe i służą jak najszybszemu przywróceniu łączności, minimalizują jednak niedogodności powstałe przez konflikt dwóch firm.
Przykładem jest propozycja złożona Flexcomowi. Orange oferuje umowę na trzy miesiące z maksymalnie uproszczonymi procedurami. Da to czas na przystosowanie się do nowej sytuacji.
Zobacz: [Aktualizacja] Oświadczenie Orange w sprawie E-Telko
Zobacz: Oświadczenie E-Telko w sprawie zerwania umowy przez Orange
Źródło tekstu: Orange