DAJ CYNK

Orange chwali się jakością sieci. Jest nowa kampania wizerunkowa

Marian Szutiak

Wydarzenia

Orange chwali się jakością sieci. Jest nowa kampania wizerunkowa

Orange tu jest to hasło nowej kampanii wizerunkowej pomarańczowego operatora, która wystartowała z początkiem kwietnia tego roku. Ma ona pokreślić jakość sieci w formie dynamicznej opowieści, w centrum której są ludzie w codziennych sytuacjach, w których towarzyszy im technologia.

Orange Polska ruszył w kwietniu z nową kampanią wizerunkową, nastawioną na pokazanie jakości pomarańczowej sieci. Wpisuje się ona w nowy, globalny format komunikacji pomarańczowej marki i stawia na dynamiczną opowieść, w której centrum są ludzie korzystający z technologii w codziennych sytuacjach.

Zmiany w świecie technologii mają coraz większy wpływ na życie każdego z nas. W bardzo różnych sytuacjach korzystamy z cyfrowego świata, w czym pomaga nam między innymi najnowsza siec 5G czy światłowód. Jedno i drugie możemy mieć od Orange.

Motywem przewodnim kampanii są ludzie w kontekście różnorodności ich potrzeb i znaczenia dostępu do Internetu. Tym, co ich łączy, to jakość sieci, na której można polegać, w różnych sytuacjach i na każdym etapie życia. W kampanii pokazano także ludzi Orange,  którzy są blisko klientów. W formatach outdoorowych zobaczymy pracowników zajmujących się obsługą klientów w salonach. Nowy podpis marki „Orange tu jest” podkreśla zarówno dostępność technologii, niezawodność sieci jak i codzienne rozumienie potrzeb jej użytkowników.

– powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej w Orange Polska

Zobacz: Blokada karty w Orange i Play? Wyjaśniamy
Zobacz: Prawdziwy drapieżnik w Orange. Wszystko widać przez kamerę

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Mieszko Zagańczyk / Telepolis.pl, Orange

Źródło tekstu: Orange