Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile robi kolejny krok, by być bliżej swoich klientów

T-Mobile robi kolejny krok, by być bliżej swoich klientów

msnet 22 Marca 2018 17:27

4 4

t mobile logo

T-Mobile Polska kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta. Ma to przynieść większe zadowolenie osób korzystających z usług operatora.

T-Mobile w 2018 roku chce kontynuować proces poprawy swoich wyników operacyjnych oraz wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta oraz postrzegania marki. Jednym z priorytetów będzie ciąg dalszy koncentracji na relacjach z klientami, czemu mają służyć zmiany w strukturach operatora, które zostaną wprowadzone 1 kwietnia. Pozwolą one lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej T-Mobile Polska wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta.

Niezbędnym elementem funkcjonowania każdej firmy w sektorze usługowym jest umiejętność dynamicznego reagowania na aktualne trendy i wypływające z nich oczekiwania klientów. Dlatego nieustannie dostosowujemy się w T-Mobile do zmieniających się wymagań rynkowych, jako że perspektywa klientów i ich zadowolenie są dla nas najważniejsze - powiedział Andreas Maierhofer, Prezes T-Mobile Polska.

Aby osiągnąć lepszą synergię działania T-Mobile i T-Systems, powołana zostanie nowa Rada Nadzorcza T-Systems, w skład której wejdą: Andreas Maierhofer (jako przewodniczący) oraz Juraj Andras i Thomas Lips. Prezesem T-Systems Polska zostanie Mariusz Chochołek, który od 1 maja 2018 obowiązki prezesa T-Systems połączy z dotychczasową funkcją Dyrektora Departamentu Sprzedaży TA/LA w T-Mobile. W zarządzie firmy pozostaną Alexander Bartz (Chief Financial Officer) i Dariusz Nawara (Chief Delivery Officer). Od 1 maja 2018 skład zarządu zostanie uzupełniony przez Pawła Czajkowskiego (Chief Sales Officer), który zdobywał doświadczenie w Polsce i za granicą, koncentrując się przede wszystkim na rozwijaniu aspektów sprzedażowych. Ostatnio, jako wiceprezes Asseco Data System, był odpowiedzialny za Pion Infrastruktury.

Realizowane zmiany mają na celu osiągnięcie większej synergii z działalności obu spółek nie tylko w kontekście podejścia do obsługi największych klientów biznesowych, ale także zapewnienia większej elastyczności ofertowej i procesowej na etapie pozyskiwania klientów. W ramach realizowanych zmian organizacyjnych zespoły odpowiedzialne za Top Accounts w T-Mobile Polska zacieśnią współpracę z T-Systems, aby wspólnie przygotowywać oferty i obsługiwać wybranych klientów.




Pozostałe departamenty pionu B2B będą funkcjonowały tak jak do tej pory w ramach struktur T-Mobile Polska i od 1 kwietnia 2018 roku będą kierowane przez Dyrektora Pionu B2B Piotra Markowskiego, bezpośrednio raportującego do Prezesa T-Mobile Polska. Piotr Markowski dołączył do T-Mobile Polska w maju 2016 roku, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu B2C. Jako szef departamentu zbudował strategię rozwoju portfolio produktowego dla postpaid (najpierw wprowadzając taryfy T), a następnie płaski abonament T-MOBILE - BEZ LIMITU. Z sukcesem wdrożył też politykę rozwoju z partnerami zewnętrznymi, w wyniku której T-Mobile stał się pierwszym telekomem współpracującym z Netflixem. Markowski wdrożył także propozycję Internetu domowego FMS. DyrektoremDepartamentu Marketingu B2C zostanie Piotr Bubak, uprzednio szef Działu marketingu Post-Paid.

Dotychczasowa realizacja strategii silnej orientacji na perspektywie klienta przez T-Mobile skutkowała miedzy innymi zwiększeniem liczby salonów i pracowników Biura Obsługi Klienta, skróceniem czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem oraz wdrożeniem wielu większych i mniejszych inicjatyw, które poprawiają istotnie satysfakcję klientów. Operator powołuje się przy tym na wyniki przenośności numerów, ale także na wskaźnikach takie jak ICCA czy NPS, które czysto są związane z opinią klientów na temat firmy. Kontynuując przyjętą strategię działania, T-Mobile rozwija jednostki odpowiedzialne za optymalizowanie procesów obsługowych i sprzedażowych. W ramach Departamentu Customer Experience powołane zostaną zespoły dedykowane usprawnianiu procesów, uproszczeniu dokumentacji i unifikacji standardów obsługowych.

Wdrożony zostanie też nowy model zarządzania siecią sprzedaży, który umożliwi menedżerom regionalnym poświęcenie więcej czasu pracownikom sklepów, a przez to na przykład lepszy przepływ informacji. Operator wzmocni również obszary odpowiedzialne za konkurencyjność w warstwie ofertowej. W tym celu stworzona zostanie osobna jednostka koordynującą strategię cenową. Nastąpi też konsolidacja zespołów analitycznych, które stworzą crossfunkcyjne centrum kompetencyjne. Ma to pozwolić na dynamiczniejsze zarządzanie portfolio produktów i rozwijanie ich w oparciu o nadchodzące trendy.

Realizowane zmiany oparte są przede wszystkim na przesunięciach wewnątrzfirmowych oraz elastycznym zarządzeniu istniejącymi już w organizacji kompetencjami. W pojedynczych przypadkach wymagają pozyskania zewnętrznych specjalistów.

Zobacz: Pełny raport o przenośności numerów w 2017 roku
Zobacz: T-Mobile: wielkanocny zwrot pieniędzy za Xperie
Zobacz: Deutsche Telekom - "Nie" dla brandowanego oprogramowania
Zobacz: NetWorks! - rozwód Orange i T-Mobile

Źródło tekstu: T-Mobile     

Dodaj do:

Tagi: t-mobile polska | t-mobile

w sumie: 29
  • 2

    10.  2018-03-22 19:13:12

    "T-mobile chce być bliżej klientów", no super tylko szkoda, że klienci wolą trzymać się z dala od T-mobile.

  • 0

    11. ~7 Nieszczęść i brak prawa  2018-03-22 19:18:02  host: a20-07-02.opera-mini.net

    Następny krok:
    zniesienie promocji i ofert tylko dla wybranych.

  • 1

    12. ~wacek z dużym Wackiem  2018-03-22 19:37:38  host: user-94-254-245-2.play-internet.pl

    Ciekawe ile osób powróci z innych sieci, którzy kiedyś byli w t-mobile i i uciekli z t -mobile do innego opa, bo napewno nie ja. Jak się mówi: nie wchodzi się 2 razy do tej samej żeki:-D :-D :-D

  • 0

    13. ~Zdzichu  2018-03-22 19:47:01  host: a23-01-04.opera-mini.net

    @Mirek, Marek, w kwietniu zeszłego roku Heyah modyfikowało swój nolimit, jest rozm/sms/mms bez limitu i 10GB/m-c za 25zł.

  • 0

    14. ~pabloki  2018-03-22 20:00:42  host: user-188-33-153-202.play-internet.pl

    te ich pomysły to chyba tylko po to by dostac za nie premie. t moble to d dawna nie ma okreslonej strategii. jakim kretynem trzeba być mająć technicznie zaawansowana sieć marnowac jej potencjal i płacić za badania jakości która niestety w praktyce nie generuje przychodów i np. dopeiro po kilku latach wprowadzic internet domowy . zamykac salony zwalniac pracowników a potem na nowo najmowac lokalizacje , ponosić koszty zatrudnienia. mam wrazenie że im chodzi o zapewnianie miejsc pracy dla siebie a nie pozyskiwanie klienta.

  • 1

    15. ~Koro  2018-03-22 20:01:56  host: 37-128-84-226.static.ip.netia.com.pl

    @12 już czytam drugi Twój komentarz pod innym artykułem... co za tragedia. Przeczytaj kilka książek proszę, z pewnością to Ci pomoże :) To już nawet nie jest śmieszne

  • -1

    16. ~7 Nieszczęść i bezprawie  2018-03-22 20:15:19  host: a20-08-05.opera-mini.net

    15). No to dobrze dziewczyno, że tylko tyle o nim wiesz...

  • 1

    17. ~Koro  2018-03-22 20:19:28  host: 37-128-84-226.static.ip.netia.com.pl

    @16 Ty za to nie wiesz o mnie nic, nawet płci nie znasz, więc, proszę, zamilcz. Wszędzie mamy autokorekty, możemy sami poświęcić chwilę na szlifowanie języka. Błagam, ludzie, szanujmy Nasz piękny język. To nie takie trudne, a też jest częścią Naszej historii i tożsamości narodowej, należy mu się szacunek.

  • 0

    18.  2018-03-22 20:45:07

    No B2C i B2B są ważne obszary w takich kampaniach, dobrze, że coś próbują, odświezają w wizerunku i kontaktach z ludźmi.

  • 0

    19. ~pogodabartek  2018-03-22 20:47:14  host: ip-94-231-234-206.static.tvk.wroc.pl

    Brak Volte i wifi calling dla nie brandowanych telefonów. Brak LTE w prepaid,a po włączeniu do 15mbps.

    Abonamenty bez telefonu od 50zl i mało internetu w porównaniu do Nju mobile.

    Dziękujemy i żegnam Niemców

  • 0

    20. ~  2018-03-22 20:52:18  host: 188.146.51.229.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @19 - brednie, że aż głowa boli :)

  • 0

    21. ~szkoda  2018-03-22 21:30:24  host: tor-exit0.fkraus.com

    Bliżej klienta czyim znowy kosztem ?
    Podbieranie pracowników od przedstawicieli do centrali .
    Zagładzanie przedstawicieli stawkami nie do przyjecia.
    Straszenie, żę teraz do kkorynatorzy mają duży wpływ na wynagrodzenie punktu, czepianie się drobnostek.
    Szukanie dziury w całym.
    Jak chcecie polepszyć w/w aspekty, kiedy pracownicy w Biedrące i Lidlu zarabiają wiecej niż konsultanci, to jest chore , 2 lata temu zamykać, zamkykać punkty wywalanie na bruk. Rok później odbudowa sieći po odeszło parę milionów klientów. Wszytko ok tylko dlaczego za błedy na górze mają płacić przedstawiciele.
    Jedyna firma w Polsce, która obniża wynagordzenia. Zaraz obługę klienat przejmnie Ukraina.
    Ciekawe hest to , że średnio na utrzymanie punktu wypłacana jest kasa wielkości 1 pensji dyrektorskiej.
    Więc dyrektor myśli, że to dużo kasy ale zapomina, że za to trzeba opłacić min 2 etaty , wynając lokal i ponieść wszytskie koszty związne z prowadzeniem tego bałaganu. A odpowiedzialnośc i kary kilkukrotnie przekraczające roczny dochód punktu.
    Kondolencje dla tych, którzy jeszcze prowadzą ten bałagan, powodzenia przy nowej wizualizacji.
    Powiem wam jedno, na nich świat się nie kończy i można pracować za godne pieniądze i być docenianym za swój wkład, ale niestety nie u różowych.

  • -1

    22. ~AG  2018-03-23 06:34:35  host: apn-31-0-42-216.dynamic.gprs.plus.pl

    @19 pogodabartek
    Wskaz prosze operatora, ktorego VoLTE lub VoWIFI dziala na niebrandowanych telefonach? ;-) Nie pytam o Polske, ale o caly Swiat. Ulatwie Ci, taki operator nie istnieje, bo tymczasem nie da sie tego zrobic. To przyjdzie, ale z czasem.

  • -1

    23. ~Marian  2018-03-23 08:27:11  host: n11-02-06.opera-mini.net

    Mnie jakoś nie przekonali do powrotu. Bo ja chciałbym mieć długą ważność konta. I tak w play jest odpowiednia taryfa, w orange można wysłać sms, plus ma taryfe (ostatnio był nius), u wirtualnych też jest wybór. a co mamy w tmobile? Nie będe przecież kupować pakietu który mi nie jest potrzebny (bo mało dzwonie).

  • 0

    24.  2018-03-23 09:10:53

    A mogli być dobrą protezą roamingową i przytulać co roku łatwe 100-200 baksów.

  • -1

    25. ~Muszą coś zrobić żeby reszta kl  2018-03-25 13:19:14  host: user-94-254-129-57.play-internet.pl

    Muszą coś zrobić żeby reszta klientów nie odeszła - dobrze rozumiem? To czy to mydlenie oczu im wyjdzie to się zobaczy :)

  • 1

    26.  2018-03-25 13:46:01

    @19 Bzdury kompletne że aż się niedobrze robi.
    Akurat LTE w prepaidzie śmiga dobrze, ograniczają tylko do 15Mbps i nie wpuszczają prepaidów do VoLTE i WiFicalling.
    Abonamenty bez telefonu mają tańsze niż 50zł, nie znasz ich oferty.
    Dziękujemy i żegnamy ciebie i twoje brednie.
    @22 Ja ci wskażę, Orange i to prepaid, działa na niebrandowanym sofcie VoLTE i VoWiFi i to nawet w prepaidzie (Orange nie dzieli tak drastycznie klientów w dostępie do usług jak T-mobile, w T-mobile to już nosi znamiona paranoi)

  • -1

    27. ~  2018-03-25 15:23:21  host: host-89-231-208-215.dynamic.mm.pl

    Nigdy do tej sieci nie wrócę tylko patrzą żeby użytkownika na cokolwiek naciągnąć . Wolę Orange dają więcej neta w ofertach na kartę i nie ograniczają szybkości jak to robi niby najlepsza sieć .

  • -1

    28. ~someone  2018-03-31 21:49:47  host: 31-178-180-33.dynamic.chello.pl

    @19. Volte i Vowifi działa na niebrandowanych Samsungach od Galaxy S6 w górę. Jak masz Xiaomi albo inny wynalazek to nie będzie volte :)
    Jak ktoś chce vowifi to postpaid - prepaid la dziadków i gimbazy ;)

  • 0

    29. ~Tomcat  2018-04-05 19:10:30  host: 89-65-237-130.dynamic.chello.pl

    Tak może było ale już nie jest...
    Samsung Galaxy S8 niebrandowany. Do niedawna działało VOLTE I VoWIFI. Od tygodnia nie działa VoWIFI na tym telefonie

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-93-19.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Najpopularniejsze

Ankieta

Czy płacisz smartfonem lub zegarkiem zbliżeniowo?

Garmin Pay dla klientów PKO BP

 

Zobacz wynik | Opinie (9)

Archiwum Ankiet