DAJ CYNK

Sawicki: T-Mobile czekają duże zmiany

WitekT

Wydarzenia

Chcemy doprowadzić do sytuacji, w której będziemy operatorem pierwszego wyboru: ze względu na jakość usług i podejścia do klienta. Planujemy znaczącą zmianę w tym ostatnim obszarze. Badania pokazują, że operatorzy irytują klientów - mówi w wywiadzie dla Rzeczpospolitej Adam Sawicki, prezes T-Mobile.

Chcemy doprowadzić do sytuacji, w której będziemy operatorem pierwszego wyboru: ze względu na jakość usług i podejścia do klienta. Planujemy znaczącą zmianę w tym ostatnim obszarze. Badania pokazują, że operatorzy irytują klientów - mówi w wywiadzie dla Rzeczpospolitej Adam Sawicki, prezes T-Mobile.

Chcemy się inaczej komunikować z klientem. Blisko 40% Polaków badanych w czerwcu-lipcu tego roku przez Millward Brown powiedziało, że żaden z operatorów na polskim rynku nie troszczy się o klientów i nie traktuje ich uczciwie. Mamy ogromny kryzys zaufania do branży. To pewnie wynika z tego, że w pogoni za klientami i próbą dopasowania do nich taryf, powstało ich bardzo dużo i wszyscy się w nich gubią. A gdy się gubią, czują się niepewnie. Mówimy więc o uproszczeniu komunikacji, realizacji obietnic, transparentności. Chcemy się zmienić i pokazać nową twarz - powiedział Sawicki.

Prezes dodał, że we wrześniu chce zaskoczyć rynek kilkoma pomysłami i ma to być nowe otwarcie dla polskiego T-Mobile. Zwraca jednak uwagę na to, że ARPU w Polsce jest na poziomie ARPU w Albanii, a oczekiwania co do usług na poziomie Europy Zachodniej i USA.

Zobacz: Telekom sterowany Excelem.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Rzeczpospolita