Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Problemy z Galaxy Note 7 będę kosztować Samsunga miliard dolarów

Problemy z Galaxy Note 7 będę kosztować Samsunga miliard dolarów

orson_dzi 5 Września 2016 10:31

4 0

Z wyliczeń Bloomberga wynika, że problemy z wadliwymi akumulatorami w Galaxy Note 7 i związaną z nimi wymianą urządzeń będą kosztować Samsunga miliard dolarów.






Do wymiany jest w sumie 2,5 mln urządzeń, które zostały wysłane do klientów w ciągu dwóch tygodni od rozpoczęcia sprzedaży. Bloomberg szacuje, że program wymiany smartfonów będzie kosztować firmę miliard dolarów, ale nie powinno to mocno uszczuplić finansów Samsunga. Z wyliczeń wynika, że będzie to 5% rocznych zysków netto za 2016 rok.

Zobacz: Wybuchające Note'y 7 powodem zatrzymania sprzedaży
Zobacz: Samsung zawiesza sprzedaż Galaxy Note 7
Zobacz: Oświadczenie Samsung Polska w sprawie Note'ów 7

Źródło tekstu: Bloomberg; wł     

Dodaj do:

Tagi: samsung | samsung galaxy note 7

w sumie: 11
  • -1

    1. ~  2016-09-05 10:34:37  host: user-94-254-227-110.play-internet.pl

    Szajsung to szajsung, marka zobowiązuje

  • 1

    2.  2016-09-05 10:54:38

    może i 5% ale wtopa wizerunkowa zaboli bardziej. trochę dziwne, że nikt tego nie wykrył w czasie testów fabrycznych

  • -1

    4. ~Sloma  2016-09-05 10:57:04  host: dng164.neoplus.adsl.tpnet.pl

    5% całości zysków netto to sama wymiana ich wyniesie ... A rekompensaty za brak możliwości korzystania z urządzenia pewnie będą ich kosztować drugie tyle albo i więcej nawet. Ja chętnie przyjmę kartę sd 256gb wzamian za tę niedogodność konieczności wymiany telefonu.

  • -1

    5. ~Hotelarz  2016-09-05 11:12:43  host: apn-95-40-96-224.dynamic.gprs.plus.pl

    Przecież to widać że zawinił pracownik lub ktoś z konkurencji zrobił to na zlecenie.

  • -1

    6. ~Pix  2016-09-05 11:19:22  host: 84-10-54-235.static.chello.pl

    Hahaha. I bardzo dobrze!!! Przede wszystkim zacznijmy od tego, że nie było by takich strat, gdyby idioci z Samsunga nie zrobili akumulatora wbudowanego w telefon. Może więc ta lekcja za miliard dolarów im uświadomi, jak bardzo są głupi.

  • 0

    7. ~piokuk  2016-09-05 11:30:46  host: apn-31-2-127-170.dynamic.gprs.plus.pl

    @4 "Przyjąć" to możesz kopa w d... Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać.

  • 0

    8.  2016-09-05 12:24:46

    Może w końcu dotrze do nich że wymienna bateria ma plusy.
    I może w note8 w końcu się doczekamy godnego następcy n4.

  • 0

    9. ~Zdzicho  2016-09-05 18:38:32  host: ip-5-172-255-237.free.aero2.net.pl

    Pix zgadzam się z Tobą w 1000000% , pomysł wbudowanej, niewymiennej baterii jest poroniony i wreszcie się doigrali, jakby były wymienne baterie to nie byłoby tego problemu, chytry traci 2x .

  • 0

    10. ~aero666  2016-09-05 18:45:10  host: 188.146.68.148.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    A tak przy okazji, sposób załatwienia problemu w USA. Klienci mają do wyboru:

    1) wymianę Note 7 na całkowicie nowy egzemplarz, czas oczekiwania do tygodnia,
    2) wymianę Note 7 na S7 albo S7 edge plus zwrot różnicy w cenie, oraz wymianę wszystkich dokupionych akcesoriów na kompatybilne z nowym telefonem.

    Dodatkowo, każdy dostaje bonus $25. A w Polsce co proponuja? Serwisowanie obecnego egzemplarza i kilka tygodni bez telefonu, HA HA HA!

  • 0

    11. ~ONOI  2016-09-05 19:24:16  host: 78.31.143.212.rybnet.pl

    @10 W Polsce również wymiana na nowy. Oficjalna informacja z 16.10

  • 0

    12. ~yaro  2016-09-06 10:52:03  host: apn-95-40-243-81.dynamic.gprs.plus.pl

    wow dobrze zrobili że to wstrzymują, ja na szczęście mam s5 bo bralem sobie rok temu na abonament w t-mobile, ostatnio mi go nawet uprościli, ale przez ten czas z telefonem wszystko super, więc mega się cieszę że nie mnie sie to przytrafiło.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-129-152.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet