DAJ CYNK

Odpowiedź T-Mobile na stanowisko UOKiK w sprawie udostępniania rozmów z konsultantami

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

T-Mobile odpowiedział na zarzuty UOKiK w sprawie obowiązku udostępniania klientom nagrań rozmów z konsultantami.

T-Mobile odpowiedział na zarzuty UOKiK w sprawie obowiązku udostępniania klientom nagrań rozmów z konsultantami.

Oświadczenie T-Mobile brzmi następująco:

Już w naszym pierwszym stanowisku informowaliśmy UOKiK, że dołożymy wszelkich starań, aby nasi konsultanci udostępniali wszystkie nagrania rozmów telefonicznych z klientami. Zamierzamy również podjąć dodatkowe działania, które usprawnią proces i pozwolą na udostępnianie wszystkich nagrań na życzenie klientów.

Zobacz: UOKiK: Klienci muszą mieć dostęp do nagrań rozmów z konsultantami

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: T-Mobile