Samsung Mobile USA opublikował na swoim kanale w serwisie YouTube nowy spot reklamowy poświęcony Galaxy S8. Film rozpoczyna się od włączenia urządzenia when it sees you (kiedy Cię widzi). Jest to odniesienie do skanera tęczówki, który pierwotnie znalazł się na wyposażeniu Galaxy Note'a 7, ale po jego wycofaniu technologia ostatecznie trafiła do Galaxy S8 i S8+.
Następnie widzimy prezentację ekranu Infinity, asystenta Bixby oraz między innymi zastosowanie smartfonu do VR (wirtualnej rzeczywistości).
Zobacz: Galaxy S8 rozebrany i sponiewierany
Zobacz: Fotorelacja z Samsung #UNPACKED
Zobacz: Prototyp Samsunga Galaxy S8+ był wyposażony w podwójny aparat
Zobacz: Możliwe, że zobaczymy Galaxy S8+ z 6 GB RAM-u na innych rynkach
Źródło zdjęć: Samsung
Źródło tekstu: gsmarena
Już nie mogę spać po nocach.
Jak wysyłasz coś do publicznych serwerów, to mogą to sprawdzić, ale nie z poziomu sieci, tylko serwe ...
Nest Bank nie potrafił, mi naprawić blika na telefon. A tu wprowadzają AI. Śmiechu warte. Albo, napi ...
Nigdy nie mogę pojąć jak to działa, skoro jest odbiorca takiej lewej transakcji to są również jego d ...
Spróbujcie to wciskać na siłę to żegnamy się w ciągu 5 minut.