DAJ CYNK

Inea wdroży system CRM do zarządzania relacjami z klientami

sirmark

Wydarzenia

Inea, wielkopolski operator telekomunikacyjny, poinformowała o podpisaniu z firmą SAP umowy na wdrożenie rozwiązań SAP CRM, portalu samoobsługi klienta oraz aplikacji mobilnych.

Inea, wielkopolski operator telekomunikacyjny, poinformowała o podpisaniu z firmą SAP umowy na wdrożenie rozwiązań SAP CRM, portalu samoobsługi klienta oraz aplikacji mobilnych.

Realizowane obecnie wdrożenie jest kolejnym etapem kompleksowej implementacji systemów SAP w firmie Inea. Firma wdrożyła contact center SAP Business Communications Management (SAP BCM), które usprawnia pracę call center.

Zobacz: Inea: system SAP i nowe standardy obsługi klienta

Rozwiązania SAP CRM oraz portal samoobsługowy mają na celu umożliwienie klientom zarządzenia wykupionymi usługami, zamawianie usług dodatkowych oraz kontroli stanu rozliczeń bez konieczności kontaktu z infolinią czy biurem obsługi klienta.

Aplikacje mobilne, tworzone w oparciu o rozwiązania SAP Syclo, przeznaczone będą dla pracowników wykonujących pracę w terenie. Umożliwią one przedstawicielom firmy Inea, świadczącym usługi sprzedażowe i serwisowe, zdalny wgląd w informacje na temat klienta, historii jego zamówień, stanu jego usług, stanu płatności w dowolnym miejscu i czasie. Pozwolą też wprowadzić do systemu informacje uzyskane podczas realizacji zlecenia u klienta.

Inea obsługuje obecnie ponad 160 tys. klientów indywidualnych i ponad 5 tys. klientów biznesowych.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Inea