Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Inea: system SAP i nowe standardy obsługi klienta

Inea: system SAP i nowe standardy obsługi klienta

sirmark 4 Kwietnia 2013 23:41

1 3

Inea, wielkopolski operator telekomunikacyjny, zakończyła wdrożenie systemu contact center SAP Business Communications Management. Obecnie cały proces obsługi klienta połączony został w jeden, centralnie zarządzany system.

Wdrożenie to jest pierwszym elementem kompleksowego wdrożenia systemów w SAP. Implementacja SAP BCM w INEA dotyczyła części telekomunikacyjnej, CTI oraz systemu zarządzania kontaktami operatora we wszystkich kanałach komunikacji.




Telefony, emaile i żądania chat w Inei są obecnie obsługiwane w SAP BCM, a dane z kontaktów automatycznie trafiają do działu sprzedaży. Co bardzo ważne w sektorze usługowym - IVR telefoniczny i chatowy są kompatybilne i dedykowane zarówno klientom biznesowym jak i indywidualnym. Za ich pomocą w prosty sposób można rozwiązać większość kwestii technicznych, dotyczących promocji oraz płatności. Uproszczony został także sposób odpowiedzi na zapytania mailowe, które obsługiwane są obecnie z jednego adresu ogólnego oraz formularza internetowego.

Docelowo Inea planuje wdrożenie zintegrowanego rozwiązania obejmującego SAP CRM i SAP Mobile, dzięki którym w niedalekiej przyszłości operator zyska najnowocześniejsze narzędzie dla obsługi klientów. Celem całego projektu wdrożeniowego SAP jest wszechstronne wsparcie działalności Inei oraz zapewnienie konkurencyjności operatora we wszystkich kluczowych obszarach związanych z obsługą klientów.

Źródło tekstu: Inea     

Dodaj do:

Tagi: inea | sap

w sumie: 2
  • 0

    1. ~  2013-04-05 04:59:52  host: static-69-111.nokia.net

    wp.pl

  • 0

    2. ~z poznania  2013-04-05 11:07:51  host: bu-45.bu.amu.edu.pl

    Hmm, teraz rozumiem że ostatnia totalna awaria była przez tę całkowitą integrację usług, widocznie na jednym serwerze. Była niedawno duża awaria sieci w INEA, i wtedy przez jakieś dwie godziny co najmniej nie tylko że nie działał internet klientów, nie działała strona www INEI z czatem iBOA, telefony były również głuche;( Jedynym sposobem komunikowania się klientów z firmą był Facebook;) (A że nie każdy ma konto na FB i pakiet internetowy w komorce, to zapewne ich nie obchodziło.)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-197-180-64.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.