Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Elektroniczna gwarancja w T-Mobile

Elektroniczna gwarancja w T-Mobile

WitekT 9 Października 2015 10:41

9 3

T-Mobile, jako pierwszy operator w Polsce, uruchomia rozwiązanie nazwane elektroniczną gwarancją. Oznacza ono, że w wypadku problemów technicznych z telefonem, klienci telekomu będę mogli oddać go do serwisu gwarancyjnego bez potrzeby poszukiwania faktury zakupu.



Oferta dotyczy urządzeń zakupionych T-Mobile od następujących producentów: Apple, HTC, Huawei, Microsoft, Nokia, RIM, Samsung oraz Sony. Jeżeli telefon jest w bazie danych T-Mobile, pracownik salonu wystawi wszystkie niezbędne dokumenty na podstawie danych z systemów operatora.




Już w tej chwili mogę obiecać, że w ciągu najbliższych miesięcy zaprezentujemy kolejne inicjatywy, które sprawią, że nasi klienci będą mogli korzystać z usług T-Mobile jeszcze łatwiej i przyjemniej - powiedział Adam Sawicki, prezes T-Mobile.

Zobacz: Sawicki: chcemy być bliżej klienta, ale stawiamy na jakość.

Usługa "elektronicznej gwarancji" w T-Mobile jest:

Bardzo przydatna
44.64%
Przydatna
20.83%
Mało przydatna
15.48%
Zupełnie nie przydatna
16.67%
Nie mam zdania
2.38%

Wszystkich głosujących: 168



Źródło tekstu: T-Mobile     

Dodaj do:

Tagi: gwarancja | t-mobile

w sumie: 17
  • 2

    1.  2015-10-09 10:47:16

    A no to fajne i wygodne jest. Nie trzeba będzie makulatury gromadzić w domu.

  • 1

    2. ~Tamasz  2015-10-09 10:58:27  host: ip-155.133.28.6.edial.pl

    Ciekawe jak teraz będzie z telefonami z T-mobile kupionymi na Allegro? ;)

  • -1

    3.  2015-10-09 11:06:45

    Już miesiąc temu byłem z telefonem na reklamację i fakturą ale pracownik i tak stwierdził że nie trzeba i wydrukował sobie kolejną. Po reklamacji otrzymałem również tę.

  • 5

    4. ~Slim  2015-10-09 11:06:54  host: host-94-251-171-214.dynamic.mm.pl

    W play jest to mniej więcej od roku...WOW

  • 5

    5.  2015-10-09 11:24:33

    Cytat: "T-Mobile, jako pierwszy operator w Polsce". Oj nieładnie kłamać. W Play jest już dawno. Sam zawsze korzystam, bo faktura w księgowości. Do tego nie trzeba nawet karty gwarancyjnej.

  • 1

    6.  2015-10-09 11:28:35

    Parę miechów temu reklamowałem Xperię Z2 i też faktura nie była potrzebna, pracownik w salonie znalazł w systemie i wydrukował.

  • -6

    7. ~Aga  2015-10-09 11:31:31  host: public-gprs353393.centertel.pl

    Fajna i wygodna opcja, fajnie że T Mobile zawraca coraz to większą uwagę na klienta i jego wygodę. Przy ich jakości usług będą bez wątpienia najlepszą siecią w Polsce.

  • 2

    8. ~Church  2015-10-09 11:54:25  host: google-proxy-66-102-9-21.google.com

    W Orange również, nie trzeba mieć faktury. Wystarczy dokładne dane i pracownik znajdzie W serwisie.

  • 1

    9. ~Kiryl  2015-10-09 11:58:54  host: public-gprs361407.centertel.pl

    No na pewno jakieś fajne ułatwienie, bo to jednak tylko kawałek papierku, który może się zgubić, a tak to chociaż będzie wszystko na miejscu i nie będzie obawy z tym, że nie przyjmą na gwarancje

  • 4

    10. ~znafca  2015-10-09 12:02:16  host: 185-10-26-111.static.ip.hexaoperator.pl

    W Playu takie coś funkcjonuje od dobrych 3 lat :) Wystarczy że ma się numer imei i nawet nie będąc właścicielem telefonu, bez żadnych dokumentów można złożyć reklamacje ;) Też mi innowacja

  • 1

    11. ~huh  2015-10-09 12:04:04  host: 89-79-105-58.dynamic.chello.pl

    odkąd pamiętam (co najmniej kilka-kilkanaście lat) to pracownik w salonie mogł wydrukować fakturę sprzętową, tylko po prostu nikt się tym nie chwalił a było to robione gdy zaszła taka potrzeba. można też było wysłać prośbę do działu korespondencji o jej przesłanie i ja w ten sposób otrzymałem.

  • 1

    12. ~123  2015-10-09 12:04:09  host: 178.183.169.119.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    W salonach własnych t-mobile nie było takiego problemu ponieważ mogli fakture wydrukować na miejscu ale już w APS takiej możliwości nie było więc klient zawsze musiał dostarczyć fakturę.

  • 5

    13.  2015-10-09 12:56:28

    ALE bajer...
    w czym problem? myślałem że wszyscy operatorzy (we własnym interesie) mają bazę numerów seryjnych urządzeń sprzedanych pod swoją marką (niezależnie od tego czy w autoryzowanym salonie, czy przez internet, czy przez jakąś agencję...)
    pracowałem w połowie lat '90 w hurtowi komputerowej (masa drobnych podzespołów) i mieliśmy (z tego co wiem, wszyscy w tej branży też mają takie bazy!) bazę numerów seryjnych, które w jakikolwiek sposób przeszły przez nasze "ręce" - tz. sprzedanych, naprawionych, wymienionych itd...
    poco paragon do gwarancji???
    Klient przychodził ze sprzętem - wklepywałeś nr seryjny i już wszystko było jasne...
    a tu
    "T-Mobile, jako pierwszy operator w Polsce..." ?!?!?!?

  • 0

    14.  2015-10-09 15:30:54

    @13 Teoretycznie wszystko ładnie wygląda. W praktyce w Orange jak chcesz duplikat karty gwarancyjnej lub dowodu zakupu, to jeszcze ważne jest gdzie kupiłeś telefon. Jak było to przez firmę zewnętrzną, to trzeba się zgłosić do nich, a nie do BOK. Jak w salonie, to dokument dostaniesz tylko w tym jednym konkretnym salonie.

  • 1

    15. ~  2015-10-09 18:24:51  host: user-94-254-198-116.play-internet.pl

    czyli Pan Sprzedawca zrobi zdjęcie rachunku i umieści je w komputerowej bazie danych do której nie można się włamać...

  • 1

    16. ~  2015-10-10 10:07:42  host: user-46-112-81-113.play-internet.pl

    @15: Żadne zdjęcie, ani skan. Po prostu systemy sprzedażowe przechowują informacje o wystawionych dokumentach (paragony, faktury, itp.). Tak samo, jak kasy/drukarki fiskalne drukują kopie paragonów na drugiej rolce i/lub zapisują elektronicznie na karcie SD.

  • 0

    17. ~grzech  2015-10-12 09:12:20  host: 31.179.219.170

    Też mi nowość :) W Play-u nie trzeba faktury. Padła mi xperia i wystarczyła kopia anexu umowy.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-197-171-35.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jaki sposób zakupu telefonu jest bardziej opłacalny?

T-Mobile: telefon od operatora nie musi być droższy

 

Zobacz wynik | Opinie (7)

Archiwum Ankiet