Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Sawicki: chcemy być bliżej klienta, ale stawiamy na jakość

Sawicki: chcemy być bliżej klienta, ale stawiamy na jakość

WitekT 9 Października 2015 09:46

7 2

T-Mobile ma wkrótce wprowadzić "szereg zmian wewnętrznych". Prezes Adam Sawicki podkreśla, że nie należy tego utożsamiać z dalszą redukcją zatrudnienia, które w tym roku skurczyło się do 4,2 tys. osób - pisze Puls Biznesu.



Chodzi o zmianę struktury organizacji i jej usprawnienie. Rozbudowujemy też dział on-line. Mamy stabilny, solidny wynik EBITDA. Największym wyzwaniem jest odwrócenie spadku liczby klientów - powiedział prezes.




Sawicki jeszcze dopracowuje strategię, ostateczne decyzje na razie nie zapadły. Rynek jednak już snuje przewidywania ? spodziewa się, że T-Mobile przeszacuje bazę klientów prepaid, sztucznie nadymaną w poprzednich latach. Prezes potwierdza, że spółka rozważa taką operację, ale nie jest to jeszcze przesądzone. Operator ma być też "bliżej klienta", a preludium tego jest zniesienie opłaty 4 groszy za sprawdzenie salda w prepaidzie, szeroko krytykowanej przez użytkowników.

Zobacz: T-Mobile zrezygnuje z 4 groszy w prepaidzie.

Nie znaczy to, że zwiększymy budżet marketingowy, ale na pewno przesuniemy akcenty. Play od lat postrzegany jest jako tani, choć już wcale taki tani nie jest. My chcemy być kojarzeni z najwyższą jakością obsługi klienta, usług i sieci. Myślę, że klienci innych operatorów, jeżdżąc po Polsce, widzą, w zasięgu której sieci są najczęściej i z której faktycznie korzystają. Teraz pora, żeby wyciągnęli z tego wnioski i przenieśli się do nas - mówi Sawicki.

Źródło tekstu: Puls Biznesu     

Dodaj do:

Tagi: t-mobile | adam sawicki

w sumie: 28
  • -2

    9.  2015-10-09 10:34:40

    @6
    T-M USA ma kiepskie pokrycie, nie ma bata, musisz otworzyc AT&T a tam juz Timo obstawiam ze nie ma umowy i buli jak za zboze, w hurcie za minute powyzej 2 USD jak nic.
    @4
    Akurat zmiany w Plk wyszly spolce na dobre, pozbyli sie dekownikow i ogonow, a premie sa ciagle, tylko dla tych, ktorzy sie wykazuja, a nie z urzedu, dla wszystkich tylko za to, ze raczyli sie do pracy pofatygowac.

  • -1

    10. ~Janek  2015-10-09 10:38:14  host: 46.23.66.107

    nareszcie!! to mi głownie przeszkadzało w ich ofercie, tak to jestem zadowolony

  • 0

    11. ~Mazik  2015-10-09 10:59:04  host: 46.23.66.107

    Dobra zapowiedz. Narazie małe kroczki, ale zobaczymy co z tego wyjdzie

  • 1

    12. ~@Lewy@  2015-10-09 11:11:29  host: n05-06-03.opera-mini.net

    iżej klienta poprzez reklamy, które będą im wmawiać że płaci najwięcej bo...jakość? Klienci jeżdżą po kraju i mają zasięg i ich za bardzo nie interesuje na która się sieć przełączą. Od już chyba można mówić paru lat, a na pewno kwartałów tracą najwięcej osób w abonamencie (a pozyskują mniej) więc ludzie tych różnic na plus teuer-mobile nie widzą jednak.
    Przydała by się jeszcze obniżka cen
    telefonów bo mają drogie, wychodzą
    kolejne modele z tej danej serii a stare
    są w cennikach i nie tanieją więc
    przeniesienie się np. do Orange nadal może
    być opłacalne. Jeśli nie to nju, virgin i telefon z allegro czy sklepu, a i tak wyjdzie taniej

  • -4

    13. ~Franco  2015-10-09 11:38:27  host: public-gprs516723.centertel.pl

    No co racja to racja, teraz Play już nie jest taki tani, a T-M dalej ma najlepszą jakość dzięki Networks, i ogólnie dzięki bardzo rozbudowanej infrastrukturze.

  • 0

    14. ~tata  2015-10-09 11:44:55  host: 093105181048.dynamic-ww-4.vectranet.pl

    Ale byc placic za net w 2G to wstyd i upokorzenie wiedzac ze niedlugo bedzie powszechne 5G.

  • 1

    15. ~pabloki  2015-10-09 11:53:18  host: 188.146.73.117.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    niezły żartowniś, nie dość że spóźnił sie o miesiąc. od prawie dwóch lat jestem w tmobile. obsługa klienta spadła do poziomu bardzo niskiego. salony totalnie olewaja to czy klient przedłuzy czy rozwiaze . suk mówi ze nic sie nie da, np. po wprowadzeniu nowej oferty data zaproponowano mi najpierw nowa jako specjalnie dla mnie tak wspaniałą a potem zaproponowano tą wycofaną jako szczyt mozliwosci mówiąc ze specjalnie dla mnie. będzie tak : za jakość się płaci zatem podwyżka cen usług albo obniżą jakość mówiąc że podwyższają.

  • 0

    16. ~Jarek  2015-10-09 12:05:34  host: 46.23.66.107

    nie interesuje mnie ta opłata 4 gr bo od zawsze można bylo ją ominąć. Ciesz sie, że zostały zapowiedziane zmiany, bo chociaż nie narzekam na tmobile to zależy mi żeby tak zostało ;)

  • 0

    17. ~Piotr  2015-10-09 12:19:14  host: 198.7.58.83

    Sawicki wydaje sie człowiekiem z pomysłem na tmobile, ciesze się, że skupia się na poziomie obslugi klienta

  • 0

    18.  2015-10-09 12:38:46

    Jeszcze wycofajcie haracz za roczną ważność konta i można wtedy myśleć o powrotach. Choć ja już wróciłem, ale na abonament. Wróciłem ze względu na zasięg.

  • 1

    19. ~Jazonx  2015-10-09 12:53:55  host: 77-253-197-75.adsl.inetia.pl

    Jak dobrze pamiętam prezes obiecał nową ofertę we >>>>>wrześniu

  • 1

    20. ~Jazonx  2015-10-09 12:56:47  host: 77-253-197-75.adsl.inetia.pl

    Czy to jest ta nowa jakość w TeCośtam ;) .... Zapowiedzi ....

  • 1

    21. ~Januszek  2015-10-09 13:02:36  host: 46.23.66.109

    Cieszy mnie nowa strategia tmobile . nie lubie zbyt wypromowanego playa (niesłusznie) mam nadzieje , że różowi znowu troche namieszają

  • 0

    22. ~Opos  2015-10-09 13:22:01  host: 188.146.10.112.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Klienci będą zadowoleni jak wróci stare dobre PODWÓJNE DOŁADOWANIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Bardzo dawno nie było.

  • 1

    23. ~a:  2015-10-09 14:00:55  host: 62.152.159.128.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    Chcą być bliżej klienta a kiedy będą bliżej pracowników

  • 1

    24. ~R  2015-10-09 17:32:23  host: 89-74-173-170.dynamic.chello.pl

    Mnie aboco nie interesi a karta w T jest mało ciekawa. Zniesienie 4gr to dobry ruch, do podstaw brakuje jeszcze zniesienia 36zł za RWK. 30gr za minutę to lipa, ale jak będą jakieś ciekawe usługi, pakiety itp. to może będę korzystał. W chwili obecnej nie ma żadnych szans.

  • 0

    25. ~R  2015-10-09 17:39:12  host: 89-74-173-170.dynamic.chello.pl

    A bazę pre to już przeszacowuja. Koleżance wyłączyli kartę po trzech miesiącach od utraty wychodzących. Kiedyś i półtora roku karty działały. Koleżanka nie płacze bo i tak używała równolegle numeru w innej sieci. Tbombaj z braku usług i szeregu durnych opłat i tak czekał na ostatnią szansę bo miał lądować w koszu.

  • 0

    26. ~lollipop  2015-10-09 17:53:41  host: imd-nat-guest.imd.ch

    @25 "Koleżance wyłączyli kartę po trzech miesiącach od utraty wychodzących" -> power users :)

  • 0

    27. ~ja  2015-10-09 18:13:43  host: user-94-254-198-79.play-internet.pl

    A dlaczego ten pan wspomina o 4 groszach a nie wspomina, ze w dniu dzisiejszym ukazal sie regulamin dla taryf bez telefonu w ktorym oplata aktywacyja gla taryfy go wzrosla z 1 do 10 pln. To taka stara prusacka szkola.

  • 1

    28. ~  2015-10-09 21:07:49  host: chaos.tpnet.pl

    Przestaną wysyłać spam esemesowy tym, którzy nigdy nie wyrazili na to zgody?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-139-136.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.