DAJ CYNK

Brak ograniczeń dla klientów indywidualnych w nowym regulaminie T-Mobile

orson_dzi

Taryfy, promocje, usługi

W Regulaminie Świadczenia Usług T-Mobile nie ma już informacji o ograniczeniach ilości minut i SMS-ów dla klientów indywidualnych.



W Regulaminie Świadczenia Usług T-Mobile nie ma już informacji o ograniczeniach ilości minut i SMS-ów dla klientów indywidualnych.

O limitach widocznych w Regulaminie T-Mobile informowaliśmy w grudniu 2017 roku. Wg nich klienci mogli liczyć się z karami w wysokości 1500 zł (osoby indywidualne) lub 5000 zł (firmy), w przypadku przekroczenia limitów:

  • wysyłania 500 wiadomości SMS/MMS dziennie przez ponad 3 dni w miesiącu (firmy 750),
  • wysłania maksymalnie 5000 wiadomości SMS/MMS miesięcznie (firmy 10000),
  • wykonywania połączeń i wiadomości SMS/MMS na maksymalnie 500 numerów w miesięcznie (firmy 750),
  • wykonywania połączeń głosowych trwających łącznie 8h dziennie przez ponad 3 dni w miesiącu (firmy 12h).

Zobacz: Pajacyki, czyli nie przesadź w T-Mobile z życzeniami

W nowej wersji Regulaminu operator całkowicie zniósł limity dla klientów indywidualnych, pozostawiając te dotyczące klientów biznesowych. Ograniczenia dotyczą:
  • wysyłania SMS-ów lub MMS-ów do więcej niż 750 numerów w okresie rozliczeniowym,
  • wysyłania przez 3 dni ponad 750 wiadomości lub 10000 wiadomości w ciągu okresu rozliczeniowego,
  • regularnego wykonywania połączeń trwających dłużej niż 12 godzin,
  • wykonywania połączeń trwających ponad 2000 minut lub wysyłania ponad 2000 wiadomości na numery zagraniczne.

Zapisy służą oczywiście w celu zabezpieczenia interesów operatora. W przypadku przekroczenia limitów wszystkie przypadki będą rozpatrywane indywidualnie. Przedsiębiorcy nie muszą się obawiać się sytuacji, w której po przekroczeniu któregoś z limitów od razu zostaną obciążeni karą.

Ron, wielkie dzięki za podpowiedź.Zobacz: Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych T-Mobile

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł