DAJ CYNK

2 mln tabletów Prestigio

WitekT

Prawo, finanse, statystyki

Prestigio po 2,5 roku obecności w segmencie tabletów, sprzedała 2 mln tabletów. Ostatni milion sprzedano w 5 miesięcy.

Prestigio po 2,5 roku obecności w segmencie tabletów, sprzedała 2 mln tabletów. Ostatni milion sprzedano w 5 miesięcy.

Tablety Prestigio obecne są nie tylko w Polsce. Na przykład na rynek rosyjski trafiły w 2011 roku, a w marcu 2013 roku udziały marki wynosiły 10%. Obecnie jest to już 14%.

W 2012 roku analizy Gfk Polonia dawały nam 7% udział w tym wymagającym segmencie, a w 2013 celujemy w wyższe pokrycie - mówi Marcin Harasim, wiceprezes spółki Asbis, która jest właścicielem marki Prestigio.

Zobacz: Plany Prestigio: 3 proc. na rynku smartfonów i ponad 25 proc. tabletów.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Prestigio, wł