Mam dwa pytania:
1. Czy obecnie (co najmniej od wczorajszego, niedzielnego wieczoru) ma miejsce jakaś awaria w obsłudze aplikacji Orane Flex?
(Nie mogę się zalogować - komunikat: "Niestety, aplikacja Orange Flex została zatrzymana."
Czyszczenie pamięci podręcznej aplikacji, jej danych, a także reinstalacja aplikacji nie pomaga. Ciągle ten sam komunikat. )
2. Nie mogę także skontaktować się poprzez czat na stronie https://flex.orange.pl/pomoc . Komunikat: "Ups. Hasło lub login są niepoprawne!"
Jak w takim razie skontaktować się z Orange Flex?
1. Czy obecnie (co najmniej od wczorajszego, niedzielnego wieczoru) ma miejsce jakaś awaria w obsłudze aplikacji Orane Flex?
(Nie mogę się zalogować - komunikat: "Niestety, aplikacja Orange Flex została zatrzymana."
Czyszczenie pamięci podręcznej aplikacji, jej danych, a także reinstalacja aplikacji nie pomaga. Ciągle ten sam komunikat. )
2. Nie mogę także skontaktować się poprzez czat na stronie https://flex.orange.pl/pomoc . Komunikat: "Ups. Hasło lub login są niepoprawne!"
Jak w takim razie skontaktować się z Orange Flex?