DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 10 z 25
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 25
 #774922  autor: Golarz Filip
 03 sty 2015, 10:38
asystolia pisze:Po jakim czasie od złożenia wypowiedzenia zadzwonił do Was DUK?
Jeśli wysłałeś e-mail, to pomijając okres Świąteczny i Noworoczny, średnio po tygodniu już wykonują pierwszy telefon.Jeśli tego nie zrobią,dzwonisz sam na ogólną linię albo jak wygooglasz sobie numer- bezpośrednio do DUK, gdzie "palisz jana" i pytasz czy dotarła do nich Twoja rezygnacja.
Na pewno coś Ci tam pracownik zaproponuje i wtedy zaczynasz "walkę" na argumenty.

pavello pisze:Jest jakaś oferta na sam internet? KOńczy mi się umowa na fiber 30 za 49zł.

Oczywiście,że jest. Będzie jeszcze lepsza jak złożysz wypowiedzenie.
 #775129  autor: pavello
 03 sty 2015, 20:03
Podwyżka jest podobno dla bezterminówek. Majla o podwyżce nie dostałem i rachunki dalej przychodzą na 49zł więc mnie nie objeła :)
 #777628  autor: alterus
 13 sty 2015, 16:41
Z tym wypowiadaniem umowy to trzeba ostrożnie. Ja wypowiedziałem pisemnie, poleconym, odczekałem jeden okres rozliczeniowy, po czym odłączyli mi internet. Nikt nie dzwonił ani żadnych ofert nie przedstawiał.
Na szczęście miałem alternatywę, bo w bloku jest jeszcze vectra, która daje 100 Mb za 45 zł.,ale gdyby zaproponowali mi choć odrobinę szybszy internet (miałem 15Mb za 60zł) to bym u nich został, bo byłem w sumie zadowolony.
 #777724  autor: alterus
 13 sty 2015, 23:23
Był podany na moje UPC. Dodatkowo jeszcze im w wypowiedzeniu podałem.
 #777831  autor: Cakes
 14 sty 2015, 13:24
Powiem Wam że UPC jest żenujące. 22 grudnia zdecydowałem się na przedłużenie umowy na nowych warunkach Select Max Extra + nagrywarka za 75zł i 30 Mb/s za 15zł. Jako że nie mieli dekoderów montaż był umówiony na 2.01.2015. Oczywiście siedziałem cały dzień w domu aby nie minąć się z technikiem. O 12 przedzwoniłem do UPC aby przyśpieszyli wizytę technika bo i tak jestem cały czas w domu. O 19 przedzwoniłem jeszcze raz i okazało się że technik nie pojawi się bo dalej nie mają dekoderów, o 12-stej nie wiedzieli że nie mają dekoderów? Cały dzień w czterech literach za przeproszeniem. Dzwonie znów 5.01.2015 kiedy mają zamiar wysłać technika bo nikt ze mną się nie kontaktuje i nie wiem kiedy mogę się go spodziewać. Okazało się, że dalej nie mają dekoderów nie wiedzą kiedy będą, jak się pojawią to będą do mnie dzwonić.
Dzisiaj znów sam zdecydowałem się na przedzwonienie do UPC. I co? I okazało się, że nie ma już mojego zamówienia, a miły Pan wpiera mi że promocja którą otrzymałem w ogóle nie istnieje, jednak przedzwoni do mnie za chwilę. Przedzwonił i znów to samo. Na szczęście miałem już dostęp do laptopa i poczty i uświadomiłem Pana co to za promocja była, wówczas przyznał mi rację (nie wiem specjalnie ich szkolą w ten sposób, żeby mówić o rzeczach które są że ich w ogóle nie ma??). Czekam w tej chwili na trzeci telefon z informacją kiedy dojedzie technik. co w ogóle z moim zamówieniem.
Jeśli chodzi o zainteresowaniem klientem to po prostu ręce opadają :/

Ps. Zapomniałem wspomnieć że przez FB również zadałem pytanie, oczywiście poproszono mnie o kontakt przez PW. Jak zapytałem, podałem dane, tak do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi :)
 #778356  autor: lflorcza
 16 sty 2015, 16:31
Witam.

Poproszę o poradę znawców tematu :) W listopadzie wysłałem rezygnację z usług UPC w zw.z podwyżką ceny o 7zł i zwiększeniem szybkości Internetu. Po kilku rozmowach z BUK doszliśmy do porozumienia i do promocji WRU XV :) . Nowa umowa na 24 m-ce została podpisana 19.12.2014.

W styczniu dostałem listownie powiadomienie o zmianie oferty programowej w zw.z usunięciem ReligiaTV i możliwości odstąpienia od umowy. Ponownie wysłałem swój sprzeciw wobec nowych warunków. W dniu dzisiejszym dostałem telefon z BUK i uprzejmy Pan zakomunikował, iż informacja listowna została do mnie wysłana przez pomyłkę i wg warunków nowej umowy podpisanej 19.12.2014 r. nie przysługuje mi już prawo wypowiedzenia w zw. z usunięciem ReligiaTV, a jeśli chcę zrezygnować... to kara wynosi 2800zł :shock:. Tak naprawdę raczej nie chcę rezygnować, bo oferta, którą mam z grudnia, nie jest najgorsza (WRU XV: MaxHD PVR + MR PVR + Net30 + tel.60min = 95zł). Zależy mi na wynegocjowaniu jeszcze trochę lepszych warunków.

Pytanie czy konsultant z BUK ściemnia, czy rzeczywiście w tym przypadku nie mogę wypowiedzieć umowy?
 #778576  autor: Golarz Filip
 17 sty 2015, 12:00
lflorcza, tak, zerwanie w Twoim przypadku umowy to dodatkowo kara pieniężna.
Obowiązuje Cię zestaw kanałów gwarantowanych które dostałeś w grudniu dwa czternaście,przy podpisywaniu umowy. Tam już kanał Religia TV był w pozycji niżej :-)
Oczywiście, nie jeden prawnik by wziął tę sprawę,bo przecież pomyłkowa wysyłka "zachęcająca" do zerwania umowy jest w jego opinii wiążąca i mająca konsekwencje prawne,ale więcej pewnie byś wydał na obsługę prawną i koszty sądowe niż cała wartość zobowiązania wobec UPC. A i tak pewnie sprawa byłaby przegrana.
Reasumując, DUK ( nie BUK ) ma rację.
 #779078  autor: Cakes
 19 sty 2015, 11:45
Eureka !!!

Dzisiaj otrzymałem informację, że po miesiącu w końcu do mnie przyjedzie instalator z dekoderem - podobno dzisiaj jest świeżutka dostawa :) W ramach rekompensaty zbili mi jeszcze abonament o 10zl w dół.

Czy ktoś się może orientuje w jakich cenach jest dostępny dekoder Horizon w WRU??
 #780493  autor: kjelon
 26 sty 2015, 14:42
Witam,

mam w UPC umowę na czas nieokreślony - płacę 115 PLN miesięcznie za pakiet TV Select Extra HD i internet 30Mb. Przeglądając ten wątek, dotarło do mnie, że sporo przepłacam. Napisałem maila do UPC, że chcę renegocjować umowę, bo konkurencja ma lepsze warunki albo złożyć wypowiedzenie. Oddzwonili do mnie i zaproponowali mi ten sam pakiet TV z internetem 60Mb za 100 PLN i stwierdzili, że taniej to już się nie da. Powiedziałem, żeby oddzwonili jutro. W związku z tym pytanie - co mogę maksymalnie ugrać w cenie 80 PLN miesięcznie? I jakim zaklęciem zmiękczyć opór materii po drugiej stronie słuchawki, gdyby szli w zaparte? Prosić od razu o połączenie z działem utrzymania klienta?
 #782178  autor: bąbel
 03 lut 2015, 19:28
115 pln to sporo. Ja przedłużalem rok temu na 24 mce i za 30 MB internet i tv max extra hd z nagrywarka place 79 płn.
Teraz pewnie można więcej dostać.
Powodzenia w negocjacjach.
 #783072  autor: aizo
 07 lut 2015, 15:33
90zł Net 60+Pakiet Max

Brac?Dodam, że nie złożyłem rezygnacji. To jest(któraś) oferta złożona po zakończonej umowie.

Połączenie nie może być zrealizowane.
 #783085  autor: mi80
 07 lut 2015, 16:05
Zobacz na forum Mediaswiat, tam są ludzie najlepiej obcykani w tym co można wytargować.
 #785682  autor: mk5891
 19 lut 2015, 12:03
aizo. Droga ta oferta co otrzymałeś. W promocji WRU XV możesz to otrzymać za 80 zł. Warto złożyć rezygnację i czekać na kontakt od nich. Np. w promocji WRU XX możesz to samo otrzymać za 55 złotych. Polecam forum media swiat tam dowiesz się prawie wszystkiego na temat przedłużenia umowy z upc.
 #786144  autor: rafeluss
 21 lut 2015, 12:56
Ile może kosztować pakiet z 30Mbs lub 60Mbs, pakiet tv Max lub Horizon go i telefeon no limit/nolimit max? Oczywiście po złożeniu rezygnacji.
 #786213  autor: mi80
 21 lut 2015, 17:45
Zapytaj na forum.mediaswiat.pl tam wiedzą wszystko o ofercie UPC.
 #786326  autor: Ruben
 22 lut 2015, 08:36
rafeluss pisze:Ile może kosztować pakiet z 30Mbs lub 60Mbs, pakiet tv Max lub Horizon go i telefeon no limit/nolimit max? Oczywiście po złożeniu rezygnacji.
WRU XV (Wielka Rewia Usług XV)
- Max Extra HD z nagrywarką: 65 pln.
- internet 30Mb/s : 15 pln.
- Telefon, minuty do wszystkich Max: 30 pln.
Razem: 110 pln.

WRU XX
- Max Extra HD z nagrywarką: 40 pln.
- internet 30Mb/s : 15 pln.
- Telefon, minuty do wszystkich Max: 30 pln.
Razem: 85 pln.

Oferta WRU XV jest do uzyskania bez problemu ale ostatnio WRU XX też częściej "dają" przy większej naszej determinacji przy negocjacjach.
 #787880  autor: rafeluss
 28 lut 2015, 20:19
Ruben dzięki i jeszcze Cie zapytam o taki pakiet
- Max Extra HD
- Minuty domowe MAX
- Internet 60/120/250Mbs
  • Strona 10 z 25
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 25
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 25