Powiem Wam że UPC jest żenujące. 22 grudnia zdecydowałem się na przedłużenie umowy na nowych warunkach Select Max Extra + nagrywarka za 75zł i 30 Mb/s za 15zł. Jako że nie mieli dekoderów montaż był umówiony na 2.01.2015. Oczywiście siedziałem cały dzień w domu aby nie minąć się z technikiem. O 12 przedzwoniłem do UPC aby przyśpieszyli wizytę technika bo i tak jestem cały czas w domu. O 19 przedzwoniłem jeszcze raz i okazało się że technik nie pojawi się bo dalej nie mają dekoderów, o 12-stej nie wiedzieli że nie mają dekoderów? Cały dzień w czterech literach za przeproszeniem. Dzwonie znów 5.01.2015 kiedy mają zamiar wysłać technika bo nikt ze mną się nie kontaktuje i nie wiem kiedy mogę się go spodziewać. Okazało się, że dalej nie mają dekoderów nie wiedzą kiedy będą, jak się pojawią to będą do mnie dzwonić.
Dzisiaj znów sam zdecydowałem się na przedzwonienie do UPC. I co? I okazało się, że nie ma już mojego zamówienia, a miły Pan wpiera mi że promocja którą otrzymałem w ogóle nie istnieje, jednak przedzwoni do mnie za chwilę. Przedzwonił i znów to samo. Na szczęście miałem już dostęp do laptopa i poczty i uświadomiłem Pana co to za promocja była, wówczas przyznał mi rację (nie wiem specjalnie ich szkolą w ten sposób, żeby mówić o rzeczach które są że ich w ogóle nie ma??). Czekam w tej chwili na trzeci telefon z informacją kiedy dojedzie technik. co w ogóle z moim zamówieniem.
Jeśli chodzi o zainteresowaniem klientem to po prostu ręce opadają :/
Ps. Zapomniałem wspomnieć że przez FB również zadałem pytanie, oczywiście poproszono mnie o kontakt przez PW. Jak zapytałem, podałem dane, tak do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi