Ladar pisze: ↑11 maja 2024, 16:05
Witam
Czy ktoś się spotkał z problem rozmowy VoWifi-podczas dzwonienia do kogoś albo jak ktoś dzwoni do mnie to nie słyszę drugiej osoby(mnie słyszą).Musze się rozłączyć i połączyć znowu i wtedy jest ok.
Tak, u mnie było coś podobnego. Dwa Xiaomi i dwa Samsungi w Orange. Nawet zakładałem tutaj temat na forum. Wymiana telefonu pomogła na jakiś czas.
Około rok temu wyłączyłem na wszystkich telefonach VoWiFi właśnie z tego powodu.
Aktualnie od jakiegoś tygodnia włączyłem ponownie na Xiaomi Mi 10T (na nim m.in. występował opisywany problem, telefon zakupiony w Orange) oraz na Samsungu A25.
Póki co problem nie występuje. Testuję na neostradzie VDSL, światłowodzie Inei oraz Netii po skrętce. Chociaż małe sprostowanie - Samsung A25, który głównie korzysta z neostrady, miał włączone VoWiFi od kilku miesięcy. Różnie z tym było, ale tutaj jestem prawie pewien słabego zasięgu wifi (być może telefon był połączony z wifi 5Ghz i znajdował się zbyt daleko od rutera).
Dodatkowo testuję VoWiFi na OnePlus Nord N10 w Vectrze (Play). Na razie żadnych problemów.
EDIT:
Dodam jeszcze, że gdy wyłączałem VoWiFi z wyżej opisanego powodu, miałem światłowód od Orange z Funboxem 6. Jako drugie łącze Netii. Łącze to oraz sprzęt pozostało bez zmian, tylko wcześniej był to lokalny operator (Netia go przejęła). To właśnie na tym drugim łączu Xiaomi miał problemy, a teraz działa dobrze. Zamiast światłowodu Orange mam teraz VDSL z Funboxem 2. Inei wcześniej nie miałem.