gm pisze:Mój Tato był zagorzałym zwolennikiem "starej platformy", ale wytrzymał tylko do tego tygodnia. Miał pakiet 180 minut i wykonał rozmowę za ok. 18 pln. Czekał kilka dni na awrot i nie doczekał się. Przed rozmową było ok. 70 pln na koncie a pakiet na pewno był aktywny, bo sam sprawdzałem kilka minut wcześniej. W końcu zmieniłem Mu na "nową platformę" a tu miła niespodzianka. Okazało się, że zystem już wcześniej "zgubił" a raczej zabrał jakąś kwotę, bo teraz ma ok. 85 pln. Podczas przechodzenia na "nową platformę" zrobiłem błąd, bo nie czekałem na smsa potwierdzającego przejście. I teraz została Mu na wyświetlaczu (Nokia 6310i) stara kwota. Czy jest na to jakaś recepta?
nie jesteś pierwszy z tym problemem. Już było parę tematów w tej sprawie. Tam też opisałem możliwe wyjscią. Skorzystaj z opcji SZUKAJ.
P.S
Ewentualnie spróboj włożyć kartę na Twój telefon, uruchomić ją, wykonać połączenie i później z powortem włożyć do 6310i taty.