titq pisze:W przypadku Simplusa, tylko Użytkownik czyli osoba zarejestrowana ma prawo składania reklamacji, poza tym reklamacje należy składać w punktach sprzedaży Plus, otrzymuje się wtedy potwierdzenie z nadaną datą i podpisem konsultanta a pismo trafia do departamentu reklamacji. W obecnych formularzach reklamacyjnych klient może zrezygnować z papierowej formy odpowiedzi na rzecz telefonu od działu reklamacji i późniejszego potwierdzenia wiadomością SMS.
Ostatnimi dniami zdarza się, że część osób nei otrzymuje zwrotu za ten pakiet, ale telefon do działu obsługi rozwiązuje problem, a w ogóle problem rozwiązuje przejście na usługę limit krótkim kodem.
Oczywiście w tym konkretnym wypadku może to być problem związany z nieprawidłową identyfikacją numeru ale tu dział techniczny powinien coś zaradzić.
ta, telefon z działu reklamacji - wiem co to znaczy. Dzwoni babka i mówi "nie, bo nie". Dziękuję postoję. Przerabiałem już to dwa razy. Wolę już sobie poczytać pisemko z jakąś tam argumentacją. Pozatym, śmieszne to już jest, ostatnio coś Plus strasznie oszczędza na papierze...