Witam !!! Mam podobny problem z kartą Simplus. Wczoraj kupiłam sobie starter z fajnym numerem , dołaowałam konto za 30 zł , wykupiłam pakiety minut i smsów. Dziś chciałam przejśc na nową platformę , wpisałam kod i przyszedł sms :
" Zdalna aktualizacja SIM nieudana. Skontaktuj się BOK 2601 . Kod błędu 0 01 9404."
Zniknęły mi wszystkie pieniadze z konta bo na wyświetlaczu mam 0,01. Nie mam chyba też już pakietu minut i smsów bo nie mogę nigdzie zadzwonić ( " operacja niedozwolona ) ani wysłac sms (" wysyłanie sms zabronione"). Nie moge sprawdzić ilości minut i sms z pakietu ( "operacja niedozwolona").
Simplus jest niezarejestrowany więc pewnie w BOK niewiele mi pomogą. Szczerze mówiąc aż tak bardzo nie zależy mi na tym numerze, starter kupiłam bo minuty w abonamencie Ery nie wystarczają mi a dzięki pakietom sms i minut w Simplusie mogłabym takiej komunikowac się z numerami w Plusie. Przeraża mnie " kruchość" i awaryjnośc sieci Plus. Nigdy nie wiadomo czy mozna bedzie skorzystać z telefonu czy nie. W Erze takiego czegoś nie ma. Nie ma żadnych awarii i problemów.
[ Dodano: 2006-08-28, 13:16 ]
Z ciekawości odpaliłam kolejne pięć starterów z 3 zł na koncie, które kupiłam za złotówkę na Allegro. Co ciekawe, tylko na jednej karcie przejście na nową platformę się udało
to jest po prostu smieszne
co ten Plusa wyprawia. Wstyd i żenada.