DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #98609  autor: ulmoz
 25 sie 2006, 16:46
Tak, karte mam w 6310i. W Skrzynce mam okolo 50 smsow ktorych usunac nie moge. Ale jest takze okolo 10 bez ktorych sobie poradze wiec za chwile je wywale. Rozumiem ze smsy zapisuja sie na karcie SIM oraz na Telefonie. Jak sprawdzic czy pamic karty sim jest zapchana i przez to smsy nie moga przychodzic?

Pozdr.

 #98610  autor: D@rio
 25 sie 2006, 17:04
ulmoz pisze:Tak, karte mam w 6310i. W Skrzynce mam okolo 50 smsow ktorych usunac nie moge. Ale jest takze okolo 10 bez ktorych sobie poradze wiec za chwile je wywale. Rozumiem ze smsy zapisuja sie na karcie SIM oraz na Telefonie. Jak sprawdzic czy pamic karty sim jest zapchana i przez to smsy nie moga przychodzic?

Pozdr.
w Nokii się da tego sprawdzić czy pamięć karty SIM zapchała się już czy nie. Najprościej te najważniejsze SMSy poprzenoś do szablonów i do archiwum. Wtedy odciązysz kartę SIM (taka aby skrzynka odbiorcza była pusta) - taka moja dobra rada.

Obrazek

 #98653  autor: Michu
 25 sie 2006, 19:48
kurcze jak patrze na te problemy to ciesze sie ze u mnie i u znajomego aktualizacja przebiegla bez najmniejszych problemów.

Szkoda ze problemy sie zdarzaja, ale jedno jest pewne wszystko nalezy glaszac! Im wiecej zgloszen tym wieksza pewnosc ze to dobrze zrobia.

 #98660  autor: D@rio
 25 sie 2006, 20:01
Michu pisze:kurcze jak patrze na te problemy to ciesze sie ze u mnie i u znajomego aktualizacja przebiegla bez najmniejszych problemów.

Szkoda ze problemy sie zdarzaja, ale jedno jest pewne wszystko nalezy glaszac! Im wiecej zgloszen tym wieksza pewnosc ze to dobrze zrobia.
powiem Ci że ostatni zgłaszałem Polkomtelowi e-mail'em dwa posty z problemami technicznymi dot. dwóch usług sieci PlusGSM to odpowiedź dostałem taką że mi ręce opadły i że aż nie chciało mi się odpisywać. Nie dość że napisane były takie brednie że HoHoHo, poprostu bajki z kosmosu i odpowiedź chyba wymyślona przez konsultanta to w ogólę chęci pomocy i nawet nie widać zrozumienia tematu. Oni chyba idą na ilość a nie na jakość w tych odpowiedziach via e-mail..

Obrazek

 #98665  autor: Michu
 25 sie 2006, 20:05
no ja niestety tez sie zawiodlem w plusie na kontakcie emailowym. W orange jest zupelnie inny standard. Dostaje linki do interesujacych mnie informacji. Wszystko wytłumaczone ładnym jezykiem. Wydaje mi się własnie, że oni są jak samoobrona:) Wszystko pod publike a jak przychodzi do konkretów to "d**a i kamieni kupa".
Ostatnio zmieniony 25 sie 2006, 20:13 przez Michu, łącznie zmieniany 1 raz.

 #98666  autor: pajorro
 25 sie 2006, 20:08
Oni mają zawsze jedną formułkę... :-) A na pytania często odpowiadają wymijająco ;-)

 #98672  autor: D@rio
 25 sie 2006, 20:19
to prawda. Akurat w Plusie kiedyś kontakt e-mail'owy nawet przez aplikację bok.plusgsm.pl był na wyższym poziomie. I był zrozumiany temat i jak było trzeba to informacje przekazane dalej i jakaś pomoc sensowna oraz szybka. A teraz? Odpisują jakieś brednie. Nie wiem, czy oni pozatrudniali jakichś nowych 'studenciaków' tam czy kogo bo aż ręce opadają. Akurat fakt, może ktoś powie że szukam dziury w całym bo chodzi o dość zaawansowane usługi których zwykły laik nie wykorzystuje ale mimo wszystko widzę że nie gra muzyka a powinna grać. Ponadto skoro Plus uważa się za lidera technologicznego to tymbardziej powinna grac.

Akurat uważam że BOK Orange też ma sporo wad, także ten e-mail'owy to zauważyłem że ostatnio troszkę się poprawiło i coś ruszyło na lepsze. Nawet wysyłają e-mail'e z potwierdzeniem przyjęcia wiadomości, sensownie odpisują no i co ważne podpisuje się konsultant z imienia i nazwiska oraz z działu którego jest. Jak narazie sądzę że coś idzie ku lepszego.

Natomiast najlepiej współpracowało mi się z BOA Ery jeśli chodzi o obsługę internetową ;)

...no dobra, ale nie róbmy offtop'a.

Obrazek

 #98737  autor: RafalM
 25 sie 2006, 23:58
Z tymi kartami Plusa to są naprawdę jakieś jaja! Mój sim (3 miechy temu) został zblokowany z nie wiadomego powodu. A tak kartę zarejestrowałeś? Jeśli tak to masz szansę na duplikat Sima, a jeśłi nie musisz kupić nowy numer albo walczyć z Plusem.

 #98933  autor: plusteczek
 26 sie 2006, 18:34
Witam! Ja mam taki sam problem z kartą. Nwet aktulizacja i wymiana karty nie pomogła.Plus to najgorsza sieć pod względem

 #99520  autor: joasia_23
 28 sie 2006, 12:41
Witam !!! Mam podobny problem z kartą Simplus. Wczoraj kupiłam sobie starter z fajnym numerem , dołaowałam konto za 30 zł , wykupiłam pakiety minut i smsów. Dziś chciałam przejśc na nową platformę , wpisałam kod i przyszedł sms :

" Zdalna aktualizacja SIM nieudana. Skontaktuj się BOK 2601 . Kod błędu 0 01 9404."

Zniknęły mi wszystkie pieniadze z konta bo na wyświetlaczu mam 0,01. Nie mam chyba też już pakietu minut i smsów bo nie mogę nigdzie zadzwonić ( " operacja niedozwolona ) ani wysłac sms (" wysyłanie sms zabronione"). Nie moge sprawdzić ilości minut i sms z pakietu ( "operacja niedozwolona").

Simplus jest niezarejestrowany więc pewnie w BOK niewiele mi pomogą. Szczerze mówiąc aż tak bardzo nie zależy mi na tym numerze, starter kupiłam bo minuty w abonamencie Ery nie wystarczają mi a dzięki pakietom sms i minut w Simplusie mogłabym takiej komunikowac się z numerami w Plusie. Przeraża mnie " kruchość" i awaryjnośc sieci Plus. Nigdy nie wiadomo czy mozna bedzie skorzystać z telefonu czy nie. W Erze takiego czegoś nie ma. Nie ma żadnych awarii i problemów.

[ Dodano: 2006-08-28, 13:16 ]
Z ciekawości odpaliłam kolejne pięć starterów z 3 zł na koncie, które kupiłam za złotówkę na Allegro. Co ciekawe, tylko na jednej karcie przejście na nową platformę się udało :shock: to jest po prostu smieszne :laughing5: co ten Plusa wyprawia. Wstyd i żenada.

 #99535  autor: ulmoz
 28 sie 2006, 13:27
U mnie chyba wszystko sie juz naprawilo. Pomoglo (dziwne) przelozenie karty do innego telefonu. Musialem oddac 6310i - wzamian dostalem... 6310(bez i). Teraz wszystko dziala jak nalezy, ale oficjalnie nowa platforma wciaz nie jest wlaczona.

 #99611  autor: D@rio
 28 sie 2006, 17:13
no cóż - jak Was czytam to się cieszę że u mnie przejście udało się bez problemów ;)

Generalnie tak to jest - raz się samo naprawi i zaaktualizuje a raz nie. Wtedy trzeba interweniować...

P.S
Ulmoz: oficjalnie to jesteś na nowej platformie już. Tyle że, bez odpowiedniego komunikatu niestety...

Obrazek

 #99685  autor: joasia_23
 28 sie 2006, 20:46
mail do BOKu nic nie dał...
poszłam do salonu, sprzedawca doładował moje konto kwotą 5 zł , które do tej pory nie pojawiły się i nadal mam wszystko zablokowane.

 #99704  autor: ulmoz
 28 sie 2006, 21:37
Hmmm... Przed chwila stara kwota wyswietlana na ekranie komy znowu sie pojawila :) Kompletnie tego nie rozumiem. A konsultanci z BOK'u - kompletny brak profesjonalizmu. Obiecal ze oddzwoni do mnie i postara sie rozwiazac problem. Od 2 dni nie ma zadnego telefonu ani checi pomocy.

 #99718  autor: D@rio
 28 sie 2006, 21:55
przywróciła się z powrotem? naprawdę? ale jaja :| toż to idealny pomysł na kolejnego news'a z cyklu "gorsze chwile platformy Polkomtel'a" hehe :?

Obrazek

 #99732  autor: joasia_23
 28 sie 2006, 22:16
Oni chyba sami nie wiedzą jak to rozwiązać.

 #99746  autor: D@rio
 28 sie 2006, 22:37
joasia_23 pisze:Oni chyba sami nie wiedzą jak to rozwiązać.
wiedzieć wiedzą. Tylko jest parę czynników. Po pierwsze że to drogi zabieg a po drugie pewnie przyczynią się do tego opieszałość firmy.

Obrazek

 #99776  autor: ulmoz
 29 sie 2006, 00:00
D@rio pisze:przywróciła się z powrotem? naprawdę? ale jaja :| toż to idealny pomysł na kolejnego news'a z cyklu "gorsze chwile platformy Polkomtel'a" hehe :?
Tak. Przez parenascie godzin bylo ok. Nie wyswietlala sie stara kwota, którą system zapamietal jeszcze ze starej platformy i myslalem ze wszystko jest juz ok. Później jednak wzialem telefon do reki i znowu zobaczylem denerwujący komunikat o stanie konta. Dziwne, ale prawdziwe...

 #99782  autor: D@rio
 29 sie 2006, 00:11
nie potrafię tego wytłumaczyć - naprawdę :|

Obrazek

 #100046  autor: joasia_23
 29 sie 2006, 18:23
Czy wiecie gdzie mozna wymienić kartę Simplus na nową? Byłam dziś w salonie ale sprzedawca powiedział, że najbliżej to w Bydgoszczy wymieniają (ja mieszkam w Inowrocławiu) i trwa to ponad miesiąc.