DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #97229  autor: PiotrG-dz
 21 sie 2006, 19:58
Kupiłem sobie tydzien temu starter POPa za 5 zł z prefixem 0516.Otóż jest jeden problem,dzwoniac do mnie na komóre ze stacjonarnego telefonu juz po wykręceniu numeru
0516 centrala TPSA mówi mi ze nie ma takiego numeru.Wiec ludzie dzwoniacy do mnie ze stacjonarnego telefonu nie beda mogli do mnie zadzwonic.Prosze was o rade co z tym zrobic,Orange z tym problemem odsyła mnie do Tepsy.[/code]

 #97233  autor: Michu
 21 sie 2006, 20:22
czy problem jest na kazdym telefonie stacjonarnym? Radze sprobowac jeszcze z budki jesli wszystko zawidzie chyba pozostaje slawna blekitna linia.

Tak dla pewnosci:
- aktywowales popa?
- czy jak ktos dzwoni ze stacjonarnego to czy wykreca 0 przed prefiksem

 #97235  autor: PiotrG-dz
 21 sie 2006, 20:34
Michu pisze:czy problem jest na kazdym telefonie stacjonarnym? Radze sprobowac jeszcze z budki jesli wszystko zawidzie chyba pozostaje slawna blekitna linia.

Tak dla pewnosci:
- aktywowales popa?
- czy jak ktos dzwoni ze stacjonarnego to czy wykreca 0 przed prefiksem
POP jest aktywny od tygodnia.Dzwoniący do mnie z TPSA kręcą zero przed prefixsem.

 #97237  autor: Michu
 21 sie 2006, 20:36
hmmm no moje madrosci sie koncza w tym momencie. Jedyne co mi przychodzi do glowy to jesli numer byl caly czas wlaczony to zalecam reset i wyjecie karty na 30sek ale takie rutynowe;/

 #97238  autor: przemek910
 21 sie 2006, 20:46
Chyba coś ci się 'pokiełbasiło" u mnie wszystko Ok wybiera te 0-516 tyle że pochwili jest komunikat "wybranu nr jest za krótki".
Oto nagrania z dwóch lini
http://0.516.patrz.pl
http://0.516.2.patrz.pl aby to odtworzyć trzeba specialny program lub wgrać na tel. komórkowy ponieważ jest to w rozszerzeniu *.amr

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #97249  autor: Klusek
 21 sie 2006, 21:31
kin to chyba Tobie się coś pokiełabasiło, jemu chodzi o to, że system stwierdza, że nie ma takiego jednego konkretnego numeru a nie, że nie można się dodzwonić na numery zaczynające się prefiksem 516 ;)

tepsaslave, zgłoś to na "cienką niebieską linię" i czekaj, numer wygląda na świeży wypust i może TePsa nie uaktualniła jeszcze swojej bazy.

Obrazek
Obrazek
 #97251  autor: przemek910
 21 sie 2006, 21:34
tepsaslave pisze:ze stacjonarnego telefonu juz po wykręceniu numeru
0516 centrala TPSA mówi mi ze nie ma takiego numeru
.
No niewiem ja to zrozumiałem tak jak zrozumiałem :P

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...
 #97254  autor: Klusek
 21 sie 2006, 21:38
kin pisze:
tepsaslave pisze:ze stacjonarnego telefonu juz po wykręceniu numeru
0516 centrala TPSA mówi mi ze nie ma takiego numeru
.
No niewiem ja to zrozumiałem tak jak zrozumiałem :P
Może i masz rację, ale czy musimy być aż tacy drobiazgowi :wink: :P

Obrazek
Obrazek

 #97269  autor: PiotrG-dz
 21 sie 2006, 22:21
Obojentnie czy wpisze samo 0516 czy cały numer 0516XXXXXX to mi mówi ze nie ma takiego numeru.

 #97275  autor: przemek910
 21 sie 2006, 22:42
Może korzystasz z centrali gdzie nr 'wyjsciowy' to własnie 0 -"zero". I wtedy wybierra ci '516'. Sprawdź czy po wybraniu zera jest sygnał ciągły (rozni się od tego co jest przed wybraniem zera)

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #97278  autor: D@rio
 21 sie 2006, 22:49
kin pisze:Może korzystasz z centrali gdzie nr 'wyjsciowy' to własnie 0 -"zero". I wtedy wybierra ci '516'. Sprawdź czy po wybraniu zera jest sygnał ciągły (rozni się od tego co jest przed wybraniem zera)
Ciągły sygnał już dawno został zlikwidowany po wybraniu 0. Teraz już jest cisza. A tak swoją drogą, jak na moje oko to TPsa ma coś niezaaktualizowane u siebie...

Obrazek

 #97279  autor: przemek910
 21 sie 2006, 22:52
Dziwne D@rio bo u mnie nadal jest :? gdy "podnoszę słuchawkę" jest sygnał przerywany co 3 sekundy po wybraniu 'zera' następuje inny sygnał tym razem ciągły....

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #97281  autor: D@rio
 21 sie 2006, 22:57
kin pisze:Dziwne D@rio bo u mnie nadal jest :? gdy "podnoszę słuchawkę" jest sygnał przerywany co 3 sekundy po wybraniu 'zera' następuje inny sygnał tym razem ciągły....
jaki sygnał przerywany co 3 sekundy? o czym Ty mówisz? :? już nic nie rozumiem. Przecież jak podnosisz słuchawkę to powinienbyć sygnał ciągły...

Z moich informacji długi sygnał po wybraniu 0 już dawno został usunięty. Może jesteś na jakiejś starej centrali albo nieprzekonfigurowanej...

Obrazek

 #97369  autor: Vieslav
 22 sie 2006, 10:54
Ma przerywany sygnał bo ma pocztę głosową aktywną na stacjonarnym.
Ja radziłbym zadzwonić na hotline do tepsy (9393) i powiedzieć co i jak. Może rzeczywiście nie uaktywnili bazy numerów...

 #98747  autor: Pawrzes
 26 sie 2006, 01:16
Takie rzeczy już się zdarzały między TP a Orange choć to jedna grupa to jednak spółka-mama nie wprowadziała na czas najnowszych prefiksów spółki-córki :|

Teraz podobno nie można się dodzwonić z Orange na nowe prefiksy w Plusie - 781 i 783

Pozdrawiam