Ja Ci odpowiem.
Otóż tego pracownika co Ci twierdzi że jest wadliwa karta SIM to ja bym wykopał z roboty na zbity pysk. Aż dziw że taki tuman tam pracuje i że jeszcze chamsko rząda od Ciebie opłaty za wymianę karty SIM. Po pierwsze:
- jeśli karta SIM jest wadliwa (nie z winy klienta) to wymiana jest BEZPŁATNA (na koszt Polkomtel S.A.).
a po drugie. Przyczyna o której mówisz to nie wina karty SIM tylko błędnie przeprowadzonej aktualizacji karty SIM. Nie trzeba wymieniać karty. Ja to miałem, i paru uzytkowników też. Są dwie możliwości rozwiązania problemu:
1. karta automatycznie się zaaktualizuje za jakis czas (ok. 72h), tylko trzeba co jakiś czas włączać/wyłączać telefon. (a u mnie to zadziałało)
2. należy zadzwonić na DOK i poprosić o ponowną aktualizację karty SIM w związku ze zmianą platrofrmy. Zrobią Ci to, każą włączyć, wyłączyć telefon i będzie grała muzyka. (a u innych klientów to
)
Pozdrawiam.
P.S
Prefix 669 podlega pod HLR 96
...i z tego co wiem nie ma żadnych problemów. A więc śmiało można aktywować
ja swoją drogą zastanawiałem się czy ostatnioby sobie nie zmienić numeru na złoty numer z tej puli, a mianowicie 669 69 69 69