Mam obecnie 9 kart SIM we freemium, więc powtorze bzdura.adacomp pisze:https://virginmobile.pl/media/documents ... -12-21.pdflucfej pisze:Bzduraadacomp pisze:
Jest limit do 4 pakietów Freemium na osobę(pesel). W regulaminie nawet o tym jest.
Więcej nie da rady aktywować.
Punkt 13 i 14
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Jak kiedyś, gdy miałem bk2012 kilka lat temu, to było lte.Karlos20 pisze:Bzdura.t r o i p pisze:Wszystkie taryfy Virgin nie zależnie od platformy mają lte.
BK 2012 nie współpracuje z LTE, no i leci na platformie billingowej Playa.
Wszystkie moje karty z BK2012 (dokładnie w tym momencie) nie są wpuszczane do LTE (urządzenie ma wymuszone LTE, karty są po wymianie na nowe 3w1).
Oczywiście mówię o przypadku, w którym ktoś ma np. 20 kart zarejestrowanych na jedną osobę (np. na siebie) i uruchamia dzisiaj na tych 20 kartach 20x #Freemium.
Potwierdzam, że da się.
Zupełnie osobną kwestią jest RWK (zapis o RWK wyrzucono z regulaminu #Freemium jeszcze wcześniej) ale ostatnio uruchamiałem #Freemium na grupie kilkudziesięciu numerów (poprzez wspomniany trik) i wszystkie dostały RWK (no i oczywiście #Freemium).
Sposobu nie podam, bo by za duża cebula była (ludzie nie mają opamiętania ).
Ale jeśli kogoś faktycznie nie stać i/lub potrzebuje akurat #Freemium na np. 10 numerach, a wszystkie są akurat zarejestrowane na jedną osobę, to jeśli chwilę pogłówkuje, to sposób odkryje.
Dam tylko 2 małe podpowiedzi: nie trzeba nigdzie dzwonić i nie trzeba wychodzić z domu (nie pisać do mnie PW w tej sprawie!).
Może nie bzdura, bo limit faktycznie wprowadzono w grudniu 2017 (i zapisano w regulaminie) ale jest to do obejścia i @lucfej widzę sposób poznał.lucfej pisze:Mam obecnie 9 kart SIM we freemium, więc powtorze bzdura.
Oczywiście mówię o przypadku, w którym ktoś ma np. 20 kart zarejestrowanych na jedną osobę (np. na siebie) i uruchamia dzisiaj na tych 20 kartach 20x #Freemium.
Potwierdzam, że da się.
Zupełnie osobną kwestią jest RWK (zapis o RWK wyrzucono z regulaminu #Freemium jeszcze wcześniej) ale ostatnio uruchamiałem #Freemium na grupie kilkudziesięciu numerów (poprzez wspomniany trik) i wszystkie dostały RWK (no i oczywiście #Freemium).
Sposobu nie podam, bo by za duża cebula była (ludzie nie mają opamiętania ).
Ale jeśli kogoś faktycznie nie stać i/lub potrzebuje akurat #Freemium na np. 10 numerach, a wszystkie są akurat zarejestrowane na jedną osobę, to jeśli chwilę pogłówkuje, to sposób odkryje.
Dam tylko 2 małe podpowiedzi: nie trzeba nigdzie dzwonić i nie trzeba wychodzić z domu (nie pisać do mnie PW w tej sprawie!).
Ok pomyliłem telefony. Kiedyś miałem telefon bez lte. Więc może masz rację, że nie wpuszczali do lte.
Mam pytanie dzisiaj, przeglądałem startery na których informacja konto ważne rok i kod do freemium, w takim przypadku jest możliwość aktywacji konta ważnego rok?
Aktywuj freemium i się sam przekonasz czy rwk załapie bo innej opcji na rwk nie ma w Virgin z wyjątkiem doładowania za 5zł.
Virgin uruchomiło nowy pakiet - ePakietMedyczny.
https://www.epakietymedyczne.pl/
https://www.epakietymedyczne.pl/
Właśnie dostałem od Virgin smsa:
Witaj, dziś w godz. 21:00-7:00 będziemy prowadzić prace techniczne.
W tym czasie nie będą działać doładowania i aktywacje usług.
Jutro rano otrzymasz wiadomość z nowymi ustawieniami.
Zainstaluj ją i uruchom ponownie telefon.
Informacje znajdziesz tu: https://virginmobile.pl/pomoc-techniczna Virgin Mobile"
Ale tam wyjaśnienia po co ww. prace będą prowadzone brak...
Witaj, dziś w godz. 21:00-7:00 będziemy prowadzić prace techniczne.
W tym czasie nie będą działać doładowania i aktywacje usług.
Jutro rano otrzymasz wiadomość z nowymi ustawieniami.
Zainstaluj ją i uruchom ponownie telefon.
Informacje znajdziesz tu: https://virginmobile.pl/pomoc-techniczna Virgin Mobile"
Ale tam wyjaśnienia po co ww. prace będą prowadzone brak...
driver
Ja to dostałem 10 sierpnia. Przejście numeru na nową platformę.driver pisze:Właśnie dostałem od Virgin smsa:
Witaj, dziś w godz. 21:00-7:00 będziemy prowadzić prace techniczne.
W tym czasie nie będą działać doładowania i aktywacje usług.
Jutro rano otrzymasz wiadomość z nowymi ustawieniami.
Zainstaluj ją i uruchom ponownie telefon.
Informacje znajdziesz tu: https://virginmobile.pl/pomoc-techniczna Virgin Mobile"
Ale tam wyjaśnienia po co ww. prace będą prowadzone brak...
Sprawdź sobie ważność konta. Jest szansa, że po tych "manewrach" Ci się wydłuży Tak było u mnie na dwóch numerach. Ten sms oznacza, że numer będzie przenoszony na nową platformę. Skutkiem ubocznym jest często wydłużenie ważności konta na wychodzące, a czasami brak możliwości wysyłania smsów, jeżeli coś pójdzie nie tak z smsem z nowymi ustawieniami. Trzeba wtedy ręcznie zmienić numer centrum sms na ten z nowej platformy. Numer jest na stronie VM.
Ile trzeba czekać na przeniesienie numeru do Virgin mobile po zabraniu dokumentów przez kuriera ?
No to już raczej od kuriera zależy. Nie masz w miejscu zamieszkania jakiegoś punktu co przenoszą numery? U mnie w mieście jest jeden. Drukuje papiery, podpisujesz, oni skanują i jesteś w virgin w ten sam dzień. Znaczy noc, o ile przyjdziesz do 14 czy 15 godziny. Bo wtedy chyba zamykają listę do przeniesienia.
@polsat090 - nawet do dwóch tygodni
I jeszcze jedna ciekawostka:https://www.telepolis.pl/wiadomosci/wyd ... -nadajniki
edit: jeszcze link do źródła: https://www.rp.pl/RZECZoBIZNESIE/180929 ... rnetu.html
I jeszcze jedna ciekawostka:https://www.telepolis.pl/wiadomosci/wyd ... -nadajniki
edit: jeszcze link do źródła: https://www.rp.pl/RZECZoBIZNESIE/180929 ... rnetu.html
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2018, 18:32 przez lordbyd, łącznie zmieniany 1 raz.
Właśnie, co w związku z tym? Zaczną naliczać w play (z sd) za połączenia do virgin? Bo póki co nie naliczają.
A w Lublinie jest coś takiego ?marcz123456 pisze:No to już raczej od kuriera zależy. Nie masz w miejscu zamieszkania jakiegoś punktu co przenoszą numery? U mnie w mieście jest jeden. Drukuje papiery, podpisujesz, oni skanują i jesteś w virgin w ten sam dzień. Znaczy noc, o ile przyjdziesz do 14 czy 15 godziny. Bo wtedy chyba zamykają listę do przeniesienia.
I to nawet 7. https://virginmobile.pl/gdzie-nas-znajd ... iesc-numer
Świetna sprawa, oprócz W4 to chyba tylko Virgin i Premium mają taką opcję, bez bujania się z kurierami.
Świetna sprawa, oprócz W4 to chyba tylko Virgin i Premium mają taką opcję, bez bujania się z kurierami.
Hej!Czy po przejściu Virgin na inną platformę niż Play to czy teraz Stan Darmowy w P4 nie obejmuje już VM?
Przeprowadziwszy dzisiaj próbne połączenia między swoimi numerami spieszę donieść, że nadal są bezpłatne: nie pobiera złotówek z kont a w bilingu figurują jako 'Minuty do Play'.PiotrG-dz pisze:Hej!Czy po przejściu Virgin na inną platformę niż Play to czy teraz Stan Darmowy w P4 nie obejmuje już VM?
Właśnie, co chwilę ktoś straszy że nie dotyczy, a jednak dalej jest za free.