DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #114442  autor: Pawrzes
 16 paź 2006, 23:27
Myslałem ze pakiet "SMSy i MMSy za grosze" w Tak Tak-u ma tylko jedną wadę jak u konkurencji czyli przepada po 30 dniach. Dziś niestety spotkała mnie niemiła niespodzianka... Otóż w sobotę moje konto utraciło ważność na połączenia wychodzące (sporo mam na koncie z promocji podwojnych doładowań) , byłem myśli że ten pakiet tak jak Erajednostki czy kwota na koncie zostają zamrożone, doładowałem konto o kwotę 50zł i się okazało że pakiet SMSy i MMSy za grosze znikł :( To niemiła niespodzianka bo nigdzie na stronie Ery nie jest napisane o przepadaniu tego pakietu po zakończeniu ważności konta na połączenia wychodzące :!: W serwisie iTakTak miałem nawet informacje że usługa nie może być zmieniona ze względu na status klienta ale kodem udało mi się aktywować pakiet ważny do 15-11. Chyba złożę reklamację bo operator nie poinformował o tym fakcie... :evil: No chyba że to jakiś błąd i przepadać niepowinien po zakończeniu ważności konta... :|
Ostatnio zmieniony 16 paź 2006, 23:34 przez Pawrzes, łącznie zmieniany 1 raz.

Pozdrawiam

 #114443  autor: D@rio
 16 paź 2006, 23:30
myślę że to jakiś błąd. Wszystko co w Erze jest, normalnie nieprzepada po chwilowym zamrożeniun konta. Powinno tak samo być z pakietemn SMS/MMS. Zróż reklamację i żądaj rekompensaty.

Obrazek

 #114444  autor: Pawrzes
 16 paź 2006, 23:38
D@rio pisze:myślę że to jakiś błąd. Wszystko co w Erze jest, normalnie nieprzepada po chwilowym zamrożeniun konta. Powinno tak samo być z pakietemn SMS/MMS. Zróż reklamację i żądaj rekompensaty.
Tak zrobię, to by byla pierwsza moja reklamacja od 4 lat w TT... Napiszę maila z zapytaniem czy to możliwe aby przepadał po zakończeniu ważności konta a jesli tak czemu o tym operator nie informuje?

Pozdrawiam

 #114445  autor: D@rio
 16 paź 2006, 23:48
Pawrzes pisze:
Tak zrobię, to by byla pierwsza moja reklamacja od 4 lat w TT... Napiszę maila z zapytaniem czy to możliwe aby przepadał po zakończeniu ważności konta a jesli tak czemu o tym operator nie informuje?
może to drobne przeoczenie? ;) myślę że wszystko się pozytywnie rozwiąże...

Obrazek

 #114449  autor: Pawrzes
 16 paź 2006, 23:59
D@rio pisze:może to drobne przeoczenie? ;) myślę że wszystko się pozytywnie rozwiąże...
Mail wysłany... Też mam nadzieję że jednak pakiet powinien zostać zamrożony do daty jego przydatności do użycia :) Napiszę jaka będzie odpowiedź Biura Obsługi.

Pozdrawiam

 #114459  autor: rafcyk
 17 paź 2006, 00:42
Z niecierpliwością czekamy na odpowiedź w tej sprawie. Wklei info które ci napiszą.

Siemens C25 -> Nokia 3310 -> Nokia 6210 -> SE T630 -> Motorola V3 -> SE K750i -> Nokia 6131 -> Nokia 6300 -> Nokia E51 -> HTC Diamond -> Nokia E66 -> Samsung Galaxy I5800 -> HTC Wildfire -> Blackberry 9300 -> Nokia E6 -> Samsung Galaxy S2

 #114467  autor: oprych
 17 paź 2006, 01:01
Według mnie to nic nadzwyczajnego i żadna nie miła niespodzianka. Gdy przeczytałem temat, myslałem że chodzi o EJ, które są wykorzystywane przed tym pakietem. Poprostu, trzeba doładowywać konto na czas i po problemie

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...

 #114477  autor: dracula
 17 paź 2006, 07:43
Ja miałem tak samo lecz napisałem meila to nikt mi nie odpisał :( [email protected]

 #114482  autor: sebagit
 17 paź 2006, 09:28
Witam ja mam polaczenia wychodzace do 8 kwietnia i mi rowniez zablokowali pakiety minut sms i mms w niedziele.Zadzwonilem do ery konsultantka bezplatnie aktywowala mi nowy pakiet i zwrocila pieniadze za polaczenie. To po bonusie kolejne problemy w erze. mam nadziejej ze to nie bedzie sie notorycznie powtarzalo pozdrawiam

 #114493  autor: Irek
 17 paź 2006, 10:00
Pewnym wymogiem jest utrzymanie przez klienta konta na połączenia wychodzące. Jeśli tak nie robicie to później są takie dziwne problem. Z drugiej strony Era powinna rozwiązać ten problem. Przypomnę, że w innych prepaidach można spokojnie korzystać z pakietów po wygaśnięciu ważności konta na połączenia wychodzące.

"And one more thing..."

 #114546  autor: Pawrzes
 17 paź 2006, 14:56
Mam odpowiedź od Biura Obsługi sieci Era!!!
"w odpowiedzi na Pana list uprzejmie informuję, iż dokładnie zweryfikowałam Pana konto pod względem usługi SMSy i MMSy za grosze. W związku z tym, iż faktycznie pakiet powinien znajdować się na koncie, postanowiłam uznać Pana zgłoszenie reklamacyjne. Doładowałam Pana konto kwotą 6,00 zł z VAT.
(...) "
A więc to jednak był błąd systemu... Faajnie że sprawa zakończyła się pozytywnie :D

Pozdrawiam

 #114554  autor: przemek910
 17 paź 2006, 15:35
Widzicie? To się nazywa Era, umie przyznać się do błędu i uznać reklamację(dodatkowo zwrócić kasę :D ) Pawrzes, a tak z ciekawości, ile zostało Ci tego pakietu? Bo jak np. połowa to nie nic straciłeś, a zyskałeś :-D

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #114568  autor: Pawrzes
 17 paź 2006, 16:00
kin pisze:Widzicie? To się nazywa Era, umie przyznać się do błędu i uznać reklamację(dodatkowo zwrócić kasę :D ) Pawrzes, a tak z ciekawości, ile zostało Ci tego pakietu? Bo jak np. połowa to nie nic straciłeś, a zyskałeś :-D
:D No to był mój drugi pakiet (pierszy wykorzystalem w całości) a zdążyłem z niego wysłać nieco ponad 90 SMS-ów czyli odrobinkę zyskałem :)

Pozdrawiam