DAJ CYNK

Zielona Nokia N8 na wyłączność Vodafone

30.08.2010

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 4026

Ważne 0

0

We wrześniu na rynek wejdzie 12-megapikselowy smartfon Nokii z systemem Symbian^3. W początkowej fazie sprzedaży Vodafone UK będzie miała wyłączność na zieloną wersję urządzenia.

We wrześniu na rynek wejdzie 12-megapikselowy smartfon Nokii z systemem Symbian^3. W początkowej fazie sprzedaży Vodafone UK będzie miała wyłączność na zieloną wersję urządzenia.

Multimedialna propozycja Nokii kosztować będzie w Polsce 1999 zł. Obok bardzo dobrego aparatu fotograficznego urządzenie zaoferuje m.in. ekran AMOLED, odtwarzacz plików DivX/XviD, wyjście HDMI i funkcję nagrywania wideo jakości HD.

Telefon będzie dostępny w 5 wariantach kolorystycznych: ciemno szary, srebrno biały, niebieski, pomarańczowy i oczywiście - zielony. Szerzej o urządzeniu pisaliśmy w tej wiadomości.



Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.

Źródło tekstu: MobileBurn, wł

Komentarze
Zaloguj się
10. seidhe
0

2010-08-30 13:23:32

9. ja, przy takich dostepnych danych, jestem raczej optymista jesli chodzi o aparat, zwlaszcza ze sa juz dostepne sample. obawiam sie troche o inne aspekty - glownie sprzetowo programistczne (ARM + dodany akcelerator moga - choc nie musza oczywiscie - dac niezly efekt w przypadku wydajnosci, ale boje sie o latwosc programowania a 2 producentow konsol juz sie na tym przejechalo :))

Odpowiedz

9. ~gringo
1

2010-08-30 12:01:02

@ 3,8 - dlatego napisałem, że MOŻE wyjść kicha - to nie znaczy że będzie. Prawda jak zwykle leży po środku, dlatego szczególów nt. aparatu dowiemy sie po oficjalnej premierze i opini użytkowników.

Odpowiedz

8. seidhe
1

2010-08-30 11:19:03

prawda - sensor przyzwoity nawet jak na kompakt. zobaczymy jak z jego jakoscia... hmm... CMOS... moze byc niezle... optyka zeissa zazwyczaj jest z tych leszych... moze sie okazac ze bedzie to pierwszy telefon ktory rzeczywiscie bedzie w stanie zastapic kompakty... sample zdaja sie to potwierdzac - chociaz nadal widac drobne efekty pracy algorytmow odszumiajacych te po raz pierwszy sa dla mnie akceptowalne... a juz zaczynalem sie zastanawiac nad samsungiem... szkoda ze w UK zielona bedzie tylko w vodafone bo taka bym chcial :)

Odpowiedz

7. ~al
0

2010-08-30 10:05:45

różowej w ciapki nie ma/.

Odpowiedz

6. LuiN
0

2010-08-30 09:55:32

3, sensor ma 1/1.83". Raptem kilka modeli dostępnych na rynku kompaktów ma większy sensor, a cyfraki ze znacznie mniejszą matrycą reklamowane są często jako cud techniki. Nokia N8 robi dobre zdjęcia i nie chodzi tu tylko o megapiksele.

Odpowiedz

1

2010-08-30 09:55:29

"Tańsza niż iPhone ;)" o znacznej większości telefonów, ba nawet komputerów można to powiedzieć.

Odpowiedz

4. ~Funboy Mobile
1

2010-08-30 09:51:00

Tańsza niż iPhone ;) i do tego 12 Mpx z tyłu.

Odpowiedz

3. ~
1

2010-08-30 09:48:09

"Obok bardzo dobrego aparatu fotograficznego urządzenie zaoferuje m.in.:". Nie zapędzałbym się tak bardzo z tym "bardzo dobrym aparatem", bo może wyjść kicha. Kiedy ludzie zrozumieją że megapixele to nie wszystko... Ale co tam, będzie idealny do słit foci na nk.

Odpowiedz

2. seidhe
0

2010-08-30 09:22:28

na to wlasnie wyglada... jest juz w przedsprzedazy na nokia.pl... wyglada na to ze rowniez zielona :)

Odpowiedz

0

2010-08-30 08:37:54

Szara i niebieska jest ładna,ale to kwestia gustu.Nokia N8 za 1999 zł,więc C7 pewnie będzie za około 1600 zł.

Odpowiedz