DAJ CYNK

Z FreeM i Mova numery można przenosić miesiac dłużej

04.10.2012

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 3384

Ważne 0

0

InItTec, dawny CP Telecom, o miesiąc do 31. października przedłużył możliwość przeniesienia numeru FreeM i Mova do innej sieci. Choć formalnie usługi przestały miały być świadczone 30. września, to użytkownicy donoszą, że karty SIM wciąż logują się do sieci i można z nich prowadzić rozmowy.

InItTec, dawny CP Telecom, o miesiąc do 31. października przedłużył możliwość przeniesienia numeru FreeM i Mova do innej sieci. Choć formalnie usługi przestały miały być świadczone 30. września, to użytkownicy donoszą, że karty SIM wciąż logują się do sieci i można z nich prowadzić rozmowy.

Co ciekawe, choć nie działają usługi premium SMS, rozmowy międzynarodowe oraz roaming, to pozostałe funkcjonują, a stan konta nie zmienia się pomimo użycia.

Szerzej o zakończeniu działalności obu marek pisaliśmy w tej wiadomości. O planowanym terminie zakończenia świadczenia usług klienci zostali poinformowani za pomocą SMS-a (13. września), przez komunikaty na stronach www oraz poprzez ogłoszenie opublikowane w Gazecie Wyborczej (20. września).

Po uzyskaniu wyjaśnień od firmy InItTec - aktualnego właściciela operatora MOVA - UKE informuje, iż abonenci Mova mogą przenosić swoje numery do sieci innych operatorów komórkowych do 31. października, o ile wcześniej, dokonają rejestracji karty SIM. Każdy abonent może zarejestrować, o ile posiada, kilka numerów i kolejno przenieść te numery do innej sieci - napisano na stronach UKE.

Niewykorzystane środki na koncie abonenckim operator będzie zwracał abonentom, którzy dokonali rejestracji karty SIM oraz wypełnili stosowny formularz zwrotu niewykorzystanych środków.

Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
28. ~marcellove
0

2012-12-05 23:51:03

Numer ponownie włączony po kilku dniach wyłączony(do wypowiedzi 26)Jakieś dziwne ruchy ze strony operatora,nie wiem czemu to służy?!

Odpowiedz

27. robert2oo6
0

2012-11-22 14:52:32

a ktoś z Was dostał już zwrot środków na konto bankowe?

Odpowiedz

26. ~marcellove
0

2012-11-19 18:40:01

O dziwo numer we Freem wyłączony dnia 17.10.12r. (tjw.)został ponownie włączony kilka dni temu.Nie można sie na niego dodzwonić ani z niego zadzwonic ale zalogował sie do sieci!

Odpowiedz

25. ~marcellove
0

2012-10-17 23:37:20

W dniu dzisiejszym(17.10.12r)numer Freem został odłaczony od sieci,zdązyłem nabic 41h47m mojego głównego numeru w P4 w usłudze "zbieraj minuty".Dziekuje Freem i jednocześnie żegnam!

Odpowiedz

24. ~marcellove
0

2012-10-11 11:42:28

@lalasa Z Virgin nie bedzie tak samo jak z Mova oraz Freem,za to marko stoi potezne lobby oraz jeszcze wieksza kasa!!!

Odpowiedz

23. ~lalas
0

2012-10-11 09:37:17

za niedługo z Wirdżyn będzie to samo he he he :))))))))

Odpowiedz

22. ~marcellove
0

2012-10-10 18:17:28

Po tym co czytam,jak trudno przeniesc numer z Freem do innych opów nawet tego nie zrobie z własna karta SIM tego operatora.Nabije z niej ile sie da minut w usłudze "zbieraj minuty" na moim głównym numerze a jak odłączą od sieci to karta wyladuje w śmietniku...

Odpowiedz

21. ~
0

2012-10-10 10:40:24

Poprosiłem o to i też sobie nie poradzili z tym

Odpowiedz

20. ~rm142
0

2012-10-08 16:38:38

@beny, poproś VM o wycofanie wniosku. Też kilka tygodni bezskutecznie czekałem na przeniesienie. Po wycofaniu wniosku poszedłem do salonu Play i na drugi dzień miałem już nr u nich.

Odpowiedz

19. ~beny
0

2012-10-08 09:03:27

ponad 50 dni przenoszę z FreeM do VM - bez szans już się pogodziłem ze stratą numeru. UKE nie odpowiedziało na moją skargę

Odpowiedz

18. ~robmuc
0

2012-10-06 09:02:08

wczoraj sprawdzałem, karta Mova nie loguje się do sieci.

Odpowiedz

17. ~Wulo
0

2012-10-05 17:57:06

U mnie jeden nr udało przenieść się bez problemu do T-mobile, jednak drugi od kilku dni dalej tkwi we FreeM. O przeniesieniu do Virgin Mobile nie ma mowy, ponieważ FreeM nie chce oddać numerów ;/ Ciekawe w taki razie, jak mamy przenieść te numery, gdzie durne FreeM nie chce ich uwolnić ...

Odpowiedz

16. ~
0

2012-10-05 12:35:25

wlo @15 Żyjemy w kraju w którym "każdy orze jak może"Juz napisalem do Freem maila z zapytaniem dlaczego rozłącza mnie po godzinie.Zobaczymy co odpisza,czy wogole odpiszą,bo wydaje mi sie,ze wszyscy z BOK-u dostali juz wypowiedzenia i po biurach hula wiatr....

Odpowiedz

15. wlo
0

2012-10-05 12:24:17

14. - a z kolei przez takich ludzi gospodarka leży... Nawet odrobiny trudu nie chce się gościowi ponieść a chciałby kokosów pewnie!! ;-)

Odpowiedz

14. ~marcellove
0

2012-10-05 12:11:28

Odnośnie jeszcze mojego postu @3 Da sie nabijac komus usługe "zbieraj minuty",ale niestety po godzinie połączenia rozmowa jest rozłączana(w moim przypadku)Nie bede przeco wstawal w nocy co godzine aby zestawiac je ponownie.Chyba daruje sobie ten proceder...sic!!!

Odpowiedz