DAJ CYNK

Witek nadaje #26: o odświeżonym wizerunku Multimedia z Michałem Dolnym

02.05.2016

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 5981

Ważne 0

4

Musimy zbudować od nowa wizerunek marki Multimedia i wyjść z nią poza zasięg sieci własnej - mówi w Witek nadaje Michał Dolny, szef marketingu tej kablówki. Telekom dąży do świadczenia jak największej ilości usługi, bo klienci cenią sobie mniejszą ilość faktur.

Musimy zbudować od nowa wizerunek marki Multimedia i wyjść z nią poza zasięg sieci własnej - mówi w Witek nadaje Michał Dolny, szef marketingu tej kablówki. Telekom dąży do świadczenia jak największej ilości usługi, bo klienci cenią sobie mniejszą ilość faktur.

Zobacz: Grupa Multimedia Polska ogłasza nową strategię.

Multimedia rozpoczęła sprzedaż usług spoza swojego głównego biznesu - do wprowadzonego jakiś czas temu prądu, niedawno doszedł gaz. Wraz z nową ofertą, pojawiła się nowa strategia marketingowa i kampania wizerunkowa.

Przyszłość należy do multidostawców. Za kilka lat najważniejszym numerem w telefonie będzie telefon do takiego podmiotu - mówi Dolny.

Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
27. ~romano
0

2016-05-06 07:42:17

Jak z tej firmy mam dokupić cokolwiek jak z podstawową usługą którą mam od nich jest problem. Interweniowałem w sprawie kilkukrotnie ale jak to w tej firmie, zgłaszasz oni mowią ze zrobią i nie robią. Nikt sie w tym czasie ze mną nie kosultuje olewka totalna. Nie kupilbym od nich nawet powietrza.

Odpowiedz

26. ~rabin
0

2016-05-05 08:54:06

Witek czytałeś wpis #13?

Odpowiedz

1

2016-05-04 11:48:39

@22 Podstawa to wiedzieć co jest nam potrzebne, a nie ulegać reklamom. Ja nie kupie 4paka w promocji gdy mam ochotę na 1 piwo. Tak samo nie kupię netu 100 Mbps do jednego urządzenia czy 100 kanałów tv, bo oglądam tylko 11.

Odpowiedz

24. ~stop korporacjom
1

2016-05-03 23:19:30

K.Jarzyna- korporacyjny bełkot nie interesuje mnie. Nie zaklinaj rzeczywistości. Każdy rozsądny człowiek korzysta tylko z tego co potrzebuje. Uzależnianie się tylko od jednego dostawcy jest bardzo groźne, bo prowadzi wprost do monopolu. Dlatego daruj sobie. Inteligentnych nie oszukasz. Opłaca się, owszem - ale operatorowi.

Odpowiedz

23. Stentor
1

2016-05-03 22:59:04

Uprzedzony? Nie, doświadczony tym że Multimedia za mnie probowala podejmować decyzje o moich wydatkach za co zapłaciła sowitą karę. Takich rzeczy się nie zapomina .

Odpowiedz

2016-05-03 21:43:15

@20Od razu było widać po twoich wypowiedziach, że jesteś uprzedzony do Multimedia i z tego wynikają Twoje wypowiedzi w tym temacie. SmartDom jest jak najbardziej na miejscu odnośnie przykładu oferty pakietowej. Multimedia też sprzeda prąd swój zakupiony na tzw giełdzie, będzie to tylko dystrybuowane po infrastrukturze dostawcy ( PGE, Tauron, RWE itd ) więc nie opowiadaj jeśli nie znasz faktów.@ 21Czasem oferty pakietowe dają naprawdę spore oszczędności i nawet jeśli masz wziąć TV, z której nie skorzystasz jesteś w stanie zapłacić np 20% mniej niż gdybyś brał każdą usługę z osobna. Nie opowiadaj, że wtedy się nie opłaca. Być może Ty jesteś świadomym klientem, który woli negocjować co 2 lata każdą usługę z osobna aby oszczędzić. Zrozum jednak, że jest gro ludzi, którzy wolą ofertę łączoną i dobrą cenę za PAKIET usług. Raz na 2 lata postraszą odejściem ze wszystkim do konkurencji i też wynegocjują. Amen

Odpowiedz

0

2016-05-03 21:22:45

@19 Każdy ma swoje doświadczenia i swoje wnioski. Ja po swoich doświadczeniach z Orange i Upc stwierdzam, że lepiej być samotnym wilkiem i nie pchać się w pierdyliard niepotrzebnych usług. Nawet jak mnie to wyjdzie tanio to po co mam płacić za usługi, które nie są mi potrzebne?

Odpowiedz

20. Stentor
0

2016-05-03 20:55:58

Smartdom w tym przypadku to niewłaściwy przykład. Wszystkie zwarte w nim uslugi są własnością sprzedawcy. Stąd zapewne atrakcyjność tej oferty oraz poważne traktowanie klienta który bedzie potrzebny firmie na długie lata. To co prezentuje multimedia toi zwykły handelek zapewne usługami za które zapłaci później niż jej klienci . Takie firmy jak multimedia mogą sobie próbować eksploatować ten model funkcjonowania ale to nie ma przyszłości , niema tam solidnych fundamentów . Mam nadzieję ze klienci staja się coraz bardziej świadomi i nie złapią się na triki , a ci którzy się złapią po czasie narobią takiego smrodu ze juz nikt nie bedzie chciał slyszec o multimedia. Nie lubię tej firmy. Jak toś ciekawy za co to nich zerknie na forum Telepolis:)

Odpowiedz

19. ~
0

2016-05-03 19:34:11

17, to twoje wnioski a moje są zupełnie inne. Korzystam z usług pakietowych, w mieszkaniu na wynajem mam usługi upc a w domu gdzie mieszkam mam smartdom. Z obu jestem zadowolony ponieważ za 3 usługi w jednym i drugim przypadku kosztują mnie poniżej 50zl.

Odpowiedz

2016-05-03 19:12:48

@17Masz sporo racji. Nie zmienia to jednak faktu, że trend na rynku jest taki, że usługi łączone są coraz bardziej popularne u coraz większej liczby operatorów. Amen.

Odpowiedz

0

2016-05-03 19:09:20

@16 Też kiedyś myślałem podobnie. Niestety numery z cyklu "daj piątaka" szybko mnie zniechęciły do zażyłości z operatorem i usług łączonych. Na dłuższą metę oni chcą nas tylko wydymać na kasę. Popularność usług łączonych nadal rośnie, bo większość ludzi nie ma pojęcia że za dwa lata ich operator ich wydyma na kasę. Tylko ciągła zmiana operatorów gwarantuje tanie i dobre usługi. Lojalność to frajerstwo.

Odpowiedz

2016-05-03 15:40:17

@14To są twoje przemyślenia i Twoje decyzje konsumenckie. Ale miej na uwadze to, że oprócz Ciebie jest jeszcze kilkadziesiąt milionów klientów w naszym kraju, którzy mogą mieć inne podejście do tematu i mogą podejmować inne niż Ty decyzje. Ja twierdzę, że się mylisz i idzie trend sprzedaży pakietowej. Chociażby Multimedia, Plus ( Cyfrowy Polsat ), Orange idą już od dłuższego czasu w tą stronę. Rozumiem, że Tobie się to nie podoba ale czy wiesz, że sprzedaż ofert pakietowych u wyżej wymienionych operatorów rośnie ? Dlaczego więc mieli by się wycofywać z tej drogi ?

Odpowiedz

1

2016-05-03 12:53:03

Jeszcze nie zgłupiałem żeby zakładać sobie smycz z kilku łączonych usług skuszony jakimś pozornym rabatem. Trzeba sobie dywersyfikować domowe usługi żeby później operator nie przykręcił nam śruby.

Odpowiedz

14. Stentor
0

2016-05-03 12:10:21

@12 Ja się mylę? Nie. Oni zaczynają ale poczytaj o zakupach grupowych i dlaczego ten model kończy się . Napisałem to, bo dokładnie pasuje mi to do tego co tutaj opisują dyskutanci i do mich wrażeń z kontaktów np z firmą Multimedia czy np Orange.Panów z marketingu interesuje wyścig po premie a mnie żeby mi nie zawracali d...y i nie wciągali mnie w swoje gierki . W obecnej sytuacji gdy niema inflacji , ceny są stabilne nie widzę powodu abym miał l czuwać nad tym żebym nie obudzić się z ręka w nocniku nie śledząc reklam czy końca tak zwanych promocyjnych umów. Od jakiegoś czasu czy to operatorzy komórkowi, czy tv kablowych nie maja nic nowego do zaoferowania oprócz ofert typu wstrząśnięte i niestety zmieszane. Oczekuje od nich za moja lojalność szacunku i i odezwania się do mnie jeżeli beda mieli coś rzeczywiście do zaoferowania czyli obniżkę kosztów lub interesującą mnie nową jakość czy usługę. Niech biorą przykład z Biedronki:) gdzie permanentnie 10 do 20 % oferty jest z rabatem około 25%.

Odpowiedz

13. ~rabin
0

2016-05-03 11:24:18

Panie Witku T., błąd w tekście, bo ilość, to coś niepoliczalnego, a liczba jest policzalna. Także powinna być liczba usług i liczba faktur. Czekam na ripostę.

Odpowiedz