DAJ CYNK

Wieczorek: Netia odeszła od outsourcingu w BOK-u [wideo]

01.10.2013

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 5641

Ważne 7

0

Uroczyste otwarcie contact center w Bielsku-Białej, które miało miejsce kilka dni temu, było symbolicznym pożegnaniem z outsourcingiem w zakresie obsługi klientów Grupy Netia. Bielski zespół stanowi dla naszych klientów pierwszą linię wsparcia technicznego - pisze na firmowym blogu Karol Wieczorek z Netii.

Uroczyste otwarcie contact center w Bielsku-Białej, które miało miejsce kilka dni temu, było symbolicznym pożegnaniem z outsourcingiem w zakresie obsługi klientów Grupy Netia. Bielski zespół stanowi dla naszych klientów pierwszą linię wsparcia technicznego - pisze na firmowym blogu Karol Wieczorek z Netii.

Ich praca jest bardzo dobrze oceniana przez klientów i przekłada się na poprawienie i tak już wysokiego wskażnika satysfakcji.. Jak mówiła podczas uroczystości Joanna Wcisło, dyrektor departamentu obsługi klienta (to przede wszystkim za jej sprawą w całej Grupie Netia stopniowo, już całkowicie odeszliśmy w obsłudze klientów od zatrudniania firm zewnętrznych), satysfakcja pracowników jest podstawowym elementem, bez którego nie można mieć zadowolonych klientów - pisze Wieczorek.

Contact centrer w Bielsku-Białej powstało w krótkim czasie. W ciągu 6 miesięcy udało się wyremontować i uzbroić w infrastrukturę biura (dawne regionalne biuro Dialogu) i zatrudnić oraz przeszkolić prawie 140 osób. Wszystko ruszyło z początkiem sierpnia.


Źródło tekstu: Netia

Komentarze
Zaloguj się
34. ~Namakon
0

2013-10-09 14:37:10

@24 cóż w playu masz stawki 7,20/h przez pierwsze 3 miesiące, potem 8,13/h na infolinii, więc nie narzekaj xD Inna sprawa że system premiowy mają znośny więc można sobie podbić wypłatę o ~400zł, ale i tak z uwagi na takie place a nie inne ludzie mają klientelę w poważaniu :P

Odpowiedz

33. ~tello
-1

2013-10-03 00:18:48

Sukcesem był outsourcing. Kolejnym sukcesem insourcing. I zawsze uśmiechnięte twarze Zarządu... Zawsze słuszne decyzje choćby wzajemnie się wykluczające.

Odpowiedz

32. ~dk2xxx
-1

2013-10-02 09:43:10

Holicon RIP!

Odpowiedz

31. ~bax17
1

2013-10-02 08:27:35

tak jakos nie do konca WIERZE w te piekne slowa, mialo byc pieknie wyjdzie jak zawsze. wielkie idee umieraja szybko...

Odpowiedz

30. ~michalborek
-1

2013-10-01 21:56:38

Fajnie, outsourcing to zło :)

Odpowiedz

29. ~rocky
0

2013-10-01 20:45:46

@27 Netia nie stosuje dziwnych mechanizmów "polepszających" linię, więc ping pewnie będziesz miał około 20 ms. Prędkość łącza będzie pewnie podobna, czyli bez szału. Jeśli nie masz innej opcji, bierz LLU:)

Odpowiedz

28. ~pabloki
1

2013-10-01 18:01:24

ale sztuka dla sztuki, pracowników dialogu nie chcieli lub nie mogli zwalniać grupowo to zatrudnią ich w zaadaptowanej siedzibie dawnego dialogu ale pochwalić sie zawsze można i jak to ładnie brzmi.

Odpowiedz

27. ~
-1

2013-10-01 17:36:27

Mam obecnie internet Orange Freedom 6 M, pingi ok 100, 3,5 km od centrali. Czy opłaca mi się przejść na Netię LLU? Orange daje max 6 M, youtube strasznie się czasami tnie. Cenowo mniej więcej wyjdzie to samo.

Odpowiedz

26. ~
1

2013-10-01 17:22:44

Nie wiem po co w ogóle ludzie dzwonią do bok lepiej skipic sie na jakości uslug

Odpowiedz

25. ~brawo
-1

2013-10-01 15:57:38

Brawo ! brawo brawo ! Tak tworzy się nową jakość ! Pozdrawiam i życzę powodzenia w realizacji celów biznesowych .

Odpowiedz

24. ~Fuck Of Orange
1

2013-10-01 15:55:53

"satysfakcja pracowników jest podstawowym elementem, bez którego nie można mieć zadowolonych klientów" To jest bardzo mądre i prawdziwe zdanie którego nigdy nie pojmą puste umysły kretynów z orange. Orangutan idzie dokładnie w przeciwnym kierunku, nie zatrudnia w ogóle na etat tylko werbuje coraz większą liczne pracowników na umowy śmieciowe przez wyzyskujące ich agencje typu Work Service czy Imar za 9,38 zł brutto za godzinę i wszystkim odgórnie dają umowy na pół etatu. Dzięki temu "pracownicy" zarabiają w zależności od miesiąca w granicach od 700 zł netto do maksymalnie 1150 zł netto. I to co zostało powiedziane w przytoczonym zdaniu to jest święta prawda. Pracownik którego pracodawca szmaci i wyzyskuje na każdym kroku ma głęboko w ciemnej *** abonentów takiej korporacji jaką jest orange !!!! Brawa dla Pani Wcisło i głęboki szacunek Pani Joanno. Pierwszy telekom, który traktuje pracowników jak ludzi. A nie jak w przypadku orange traktują outsorcing gorzej jak świnie jak zwykłe bydło !!!

Odpowiedz

23. ~
-1

2013-10-01 15:36:16

Może jeszcze wprowadzą krótsze umowy na LLU/BSA?

Odpowiedz

22. ~.aj
0

2013-10-01 15:30:53

#4: Headhunterzy. Dla wiekszosci z nich w Polsce liczy sie papierek. Na szczescie siedze za granica, w swoim zawodzie, gdzie nie patrzono na papier tylko umiejetnosci praktyczne.

Odpowiedz

1

2013-10-01 15:11:22

Biorąc pod uwagę tempo w jakim Orange Pologne przerzucało ludzi do firm zewnętrznych mogę się założyć że teraz nie zatrudnia już ani jednego pracownika który reprezentowałby go (ją ?) w kontakcie z klientem. No chyba że Wojtek Jabczyński od czasu do czasu usiądzie na słuchawkach ROTFL.

Odpowiedz

20. ~
-1

2013-10-01 15:07:32

@19: outsourcing oranżadowy z umową o pracę... na 0,25 etatu, reszta na zlecenie!

Odpowiedz