DAJ CYNK

W naszej Rodzinie: zmiana platformy telekomunikacyjnej

27.05.2014

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 4403

Ważne 2

3

Sieć "W naszej Rodzinie" poinformowała, że w dniach od 26 do 31 maja przechodzi na nową platformę telekomunikacyjną.

Sieć "W naszej Rodzinie" poinformowała, że w dniach od 26 do 31 maja przechodzi na nową platformę telekomunikacyjną.

Zmiana platformy umożliwić ma uruchomienie w przyszłości usługi internetowej w roamingu, a także uprościć sposób realizacji połączenia w roamingu. Do tej pory przy realizacji połączenia należało numer telefonu poprzedzić specjalnym prefiksem *111*48NR_TEL#. Po zmianach prefiksu nie trzeba będzie wprowadzać, co ułatwi sposób połączenia.

Przeniesienie numeru na nowa platformę może skutkować chwilową przerwą w działaniu telefonu, za które z góry przepraszamy - napisano w komunikacie.

Źródło tekstu: W naszej Rodzinie

Komentarze
Zaloguj się
7. ~
0

2014-05-28 21:35:31

@6,

Odpowiedz

6. ~Makler
0

2014-05-28 21:34:11

3- co Ty bredzisz ? Nie ma takiej sieci komórkowej KLUCZ MOBILE !

Odpowiedz

3. ~Karlos20
0

2014-05-28 04:11:45

2@ Klucz Mobile już jest w tej samej platformie billingowej, co Plus na kartę / mix.

Odpowiedz

2. ~9mult
1

2014-05-28 01:38:15

from sicap 2 nbs w 5 dni... ciekawe czy to się uda, bo w mbank mobile trwa juz 15 miesięcy i nic.

Odpowiedz

1. ~nickman
0

2014-05-28 00:58:19

Dziwna ta platforma, skoro trzeba lekko pokombinować. Nie wiedziałem, że w Plusie jeszcze taka platforma istnieje.

Odpowiedz