DAJ CYNK

W ciągu 2 lat nowe AMOLED-y od Samsunga

20.07.2010

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 3440

Ważne 0

0

Samsung Mobile Display w najbliższych 2 latach wprowadzi na rynek wyświetlacze AMOLED, które będą niemal niemożliwe do rozerwania, elastyczne i odporne na uderzenia.

Samsung Mobile Display w najbliższych 2 latach wprowadzi na rynek wyświetlacze AMOLED, które będą niemal niemożliwe do rozerwania, elastyczne i odporne na uderzenia.

W nowej generacji ekranów wszystkie warstwy panelu AMOLED wykonane zostały z elastycznego tworzywa sztucznego, a obecnie stosowane winylowe arkusze ochronne zastąpiła warstwa wyjątkowo trwałego poliamidu (przy okazji skutecznie redukująca pozostałości po emisji światła).

Takie ekrany bez problemu wytrzymają nasze klucze, upadki z dużej wysokości czy silne uderzenia. Nic nie będzie też stało na przeszkodzie, by zamiast płaskich powierzchni stosowane były ekrany wypukłe czy wklęsłe.



Źródło tekstu: oled-display.net, wł

Komentarze
Zaloguj się
20. stics
0

2010-08-06 09:17:14

Przełom to jest odkąd do telefonu wrzucili aparat a teraz co chwila coś nowego dorzucają, aż strach pomyśleć co będzie za kilka lat;)

Odpowiedz

19. ~
0

2010-07-22 23:36:21

jak ten wyświetlacz wypali to bedzie przełom w telefonach

Odpowiedz

18. ~rappy
0

2010-07-21 12:28:37

Jezu, jaki kosmos O.o zastanawia mnie tylko żywotność tego wyświetlacza... Czy będzie tak samo świecił po 3 latach od zakupu?

Odpowiedz

1

2010-07-21 12:24:49

@11,14 co sie tak czepiacie?? Ja mimo tego ze nie mam telefonu za 1500 tylko zykla avile tez mam na wyswietlaczu folie zeby se nie porysowal. Jakos zbytnio nie odczulem pogorszenia jakosci obrazu, a przynajmniej wiem ze moge wszedzie wlozyc ten telefon i mi sie nie porysuje. A majac telefon za 1500 czy wiecej to juz chyba warto zainwestowac 10 zl i kupic folie. Jak ci sie zrobi rysa, ale taka porzadna na pol wyswietlacza to zrozumiesz dlaczego warto miec folie:)

Odpowiedz

16. ~gornyaa
1

2010-07-21 12:21:26

@10: zawsze siadam na laptopie, przyajmniej raz dziennie;-)) hehe, powiem Ci, ze bez tego dzien nie bylby taki sam: PP, pozdor!

Odpowiedz

15. ~
0

2010-07-21 11:21:44

ad 14. Wiesz trochę mnie kosztował ten telefon a dodam, że mam na utrzymaniu niepracującą żonę i 3 dzieci. Kupno telefonu za ok 1200-1500zł co kilka miesięcy nie wchodzi w rachubę. rcicho

Odpowiedz

14. ~Diz
2

2010-07-21 10:10:09

jakbym miał tak uważać na telefon jak Pan od skórzanego pokrowca i folii na wyświetlaczu to samochód z salonu (85tys?) oblozyl skorzanym pokrowcem i nie zdejmowal foliowych workow z siedzen. Telefon to rzecz uzytkowa i ma prawo sie niszczyc.

Odpowiedz

13. Taurus
2

2010-07-21 09:51:48

Jak Samsung zrobi telefon z tego typu ekranem wielkości 3,3 - 4 cale i obudową z uretanu tak odporną jak w B2100,to kupuję od razu i nie musi to być smartfon,wystarczy coś o specyfikacji Monte,oczywiście w rozsądnej cenie.

Odpowiedz

12. ~EEE
0

2010-07-21 01:52:56

Czy w tekście piosenki jest słowo AMOLED? :D

Odpowiedz

11. ~
0

2010-07-21 01:10:32

Nie rozumię ludzi zakładających jakieś folie ochronne na wyświetlacz. Przecież przez taką folię obraz już nie jest taki klarowny, jak bez folii.

Odpowiedz

10. ~e
1

2010-07-21 00:05:03

WOW! Niezle cacko :-) Takie cos przydaloby sie w laptopach - nie dosc, ze waga by sie zmniejszyla, to i usiasc na laptopie nie takie straszne by bylo ;-)

Odpowiedz

9. ~oled
0

2010-07-20 23:24:02

Zwróćcie uwagę na muzykę podczas tego filmiku ;) a tu jej jeszcze ciekawsza wersja ;) http://www.youtube.com/watch?v=uEWkDQI0jN4

Odpowiedz

8. rcicho
2

2010-07-20 22:52:36

Bardzo ciekawe te nowe ekrany.Oby jak najszybciej pojawiły się w telefonach. Dla mnie wytrzymałość telefonu na zniszczenie czy zarysowanie to podstawowa cecha przy ocenie smartfona z dużych dotykowym ekranem. Szlak by mnie trafił jakbym wydał 1800zł na telefon a po tygodniu rysy na wyświetlaczu. Obecnie swojego nosze w skurzanym futerale a na ekranie folia. Telefon już prawie rok a żadnej rysy, prawie jak nowy.

Odpowiedz

2010-07-20 22:27:08

5: jak masz dotykowy wyswietlacz to najwyzej sie tylko porysuje obudowa:D Glownie mi chodzilo o telefony wlasnie z dotykowym wyswietlaczem bo te zwykle to maja jeszcze przeciez na wyswietlaczu szklo czy co tam. wez rzuc avile z 2 m to raczej nie przetrwa, a wez rzuc np sse C702 to raczej nic mu sie nie stanie:) te nowe AMMOLED''y to przyszlosc dla dotykowcow:)

Odpowiedz

6. tolez
0

2010-07-20 22:23:07

O, w końcu rozwiązali problem polegający na powstawaniu wypalonych linii w miejscach zgięcia. Teraz niech jeszcze zrobią gumowe płytki PCB, pamięci oraz procki to nastanie era gumowych, niezniszczalnych telefonów. :)

Odpowiedz