Według nowego badania przedstawionego przez firmę MORI (Market & Opinion Research International), zdecydowana większość konsumentów posiada zastrzeżenia do call center, z którego korzysta - najbardziej przeszkadza długi czas załatwiania i zbyt skomplikowany system opcji automatycznych.
Aż 97% badanych po kontakcie z call center ma uwagi i zastrzeżenia odnośnie jakości obsługi. Najczęściej ankietowanym nie podobało się długi czas pomiędzy kolejnymi przełączeniami w call center, wielu irytował niejasny i zbyt rozbudowany system opcji dostępnych zgłaszającemu problem konsumentowi. Następnymi, dość często wymienianymi problemami były niezadowalające automatyczne odpowiedzi i niski poziom wyszkolenia konsultantów.
Według badania 4 na 5 badanych korzystało w ciągu ostatniego roku z call center. Najczęsciej - z centrum należącego do instytucji finansowej albo firmy usługowej (odpowiednio 56% i 45%). Około jednej czwartej korzystało z centrów rządowych albo z centrów obsługujących firmy handlu detalicznego.
Co ciekawe, centra handlu detalicznego cieszą się najwyższymi wskaźnikami zadowolenia klientów (67%), najniżej oceniane są centra firm usługowych (49% zadowolonych).
Źródło tekstu: MORI, wł
Szkoda, że minister nie jest taki szybki jeśli chodzi o uregulowanie hulajnóg elektrycznych, umarzan ...
Mam nadzieję, że masz świadomość swoich słów i ewentualnych skutków za fałszywe, bezpodstawne i brak ...
Szacun za pierwsze zdjęcia w sieci z S21 Ultra. Po cichu liczyłem, że może teraz bez większego szumu ...
O to ostatnie bym się nie martwił. Wystarczy, że zobowiążą hosting do udostępnienia danych właścicie ...
@ marcin19883 . Trochę Ciebie poniosło. Android rzeczywiście jest systemem operacyjnym o otwartym ko ...
[NetWorkS! Orange/T-Mobile] Modernizacja, rozbudowa, konfiguracja sieci - cz. 2.
[KARTA] T-mobile VS Orange
Plush ABO - nowa oferta abonamentowa
RCS w polskich sieciach.
Sieć 5G - cz. 2. (od 2020 r.)