DAJ CYNK

Virgin Mobile przeprasza za wydłużony czas oczekiwania na przeniesienie numeru

27.07.2016

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 6393

Ważne 2

1

Virgin Mobile Polska poinformował na swoim profilu na Facebooku, że z powodu wprowadzenia nowej ustawy antyterrorystycznej proces przenoszenia numerów do sieci wydłużył się.

Virgin Mobile Polska poinformował na swoim profilu na Facebooku, że z powodu wprowadzenia nowej ustawy antyterrorystycznej proces przenoszenia numerów do sieci wydłużył się.

Przykro nam z powodu wydłużonego czasu oczekiwania na przeniesienie numeru. Jak zapewne wiecie, w myśl nowej ustawy antyterrorystycznej, od 25 lipca przeniesienie numeru jest równoznaczne z jego rejestracją. A to niestety wydłuża i komplikuje cały proces - czytamy w komunikacie sieci.

Virgin Mobile Polska przeprasza klientów za niedogodności i liczy na zrozumienie. Osoby, które mają problem z przeniesieniem numeru mogą kontaktować się z obsługą klienta wysyłając prywatne wiadomości na Facebooku. Po podaniu przenoszonego numeru oraz imienia i nazwiska, dane zostaną przekazane do działu, który "zajmie się Waszymi sprawami priorytetowo".

Zobacz: Virgin Mobile: rejestracja kart bez wychodzenia z domu

Źródło tekstu: Virgin Mobile

Komentarze
Zaloguj się
39. ~Draco
0

2016-07-28 22:59:02

Informacja ze strony Virgin Mobile:W przypadku kilku numerów przypiętych do konta, konieczna będzie weryfikacja każdego z tych numerów (kodem otrzymanym SMS-em lub przez podanie numeru karty SIM i PUK), ale potwierdzenie swoich danych (poprzez kuriera lub w punkcie partnerskim) będziesz musiał wykonać tylko raz.

Odpowiedz

38. ~xxx
0

2016-07-28 12:44:41

@35Najwyraźniej poprzednia rejestracja czy przeniesienie nie mają znaczenia. Wszystkie numery które miałem, niezależnie skąd pochodziły i kiedy zostały aktywowane, w zakładce "Rejestracja" aplikacji od 25 lipca figurowały jako "Niezarejestrowane". Jedyną drogą by to zmienić była rejestracja na nowo według wskazówek VM.

Odpowiedz

37. Fixer
0

2016-07-28 11:48:10

Przecież, aby być w Virgin trzeba mieć zarejestrowany numer to jak to możliwe, że teraz nie jest zarejestrowany sprzed 25 lipca?

Odpowiedz

35. ~jbe
0

2016-07-28 10:53:31

Koledzy czyli jak mam kilka numerów rejestrowanych w klubie virgin to trzeba przynajmniej jeden zweryfikować poprzez kuriera by pozostałe dołączyły jako zarejestrowane? Zaznaczam że większość numerów które mam w klubie virgin to numery przeniesione z innych sieci które już były już rejestrowane.

Odpowiedz

34. ~yolo
0

2016-07-28 08:36:51

@jeżeli kupiłeś starter VM to możesz sobie kuriera zamówić lub robić rejestracje w punkcie RUCH. a jak u innych to musisz dymać do miasta gdzie jest salon operatora.

Odpowiedz

33. ~
0

2016-07-28 08:33:50

sprzedawcy dalej sprzedaja startery nawet nie mowia ze nie dziala... masakara jakas! kupilem dwa w spożywczaku i co? nie dzialaja. i ch.uj dymac 45km do miasta by rejstrowac? chyba kogos pogrzalo.

Odpowiedz

32. ~xxx
0

2016-07-28 08:23:58

Pierwszy numer zweryfikowany fizycznie w saloniku RUCHu, następne już w domu przez aplikację i SMS.Zero problemów, na szczęście.

Odpowiedz

31. Heniio
0

2016-07-28 07:16:37

Wczoraj rejestrowane 3numery za jednym zamachem.Na każdy numer przyszedł kod weryfikacyjny.Opisałem dane i poszło.Nie wiem w czym tu niektórzy widzą problem.

Odpowiedz

30. DanielR
1

2016-07-28 00:23:44

@pabloki, zrozum (albo chociaż przyjmij do wiadomości), że moja mama należy do tych niezbyt biegłych jeśli chodzi oferty sieci komórkowych i obsługę telefonu. Dla niej telefon ma po prostu dzwonić i wysyłać SMS-y. Ostatecznie jest go skłonna doładować kuponem raz na jakiś czas. Po za tym nie za bardzo chce, żeby ktoś "grzebał" w jej komórce. A w FM trzeba by jednak wykupować pakiety i to właśnie ja musiałbym to robić, musiałbym też pilnować ich ważności. Inna sprawa, że nie zawsze mam na to czas i chęci, bo mam też własne życie.To jest kwestia obecnej rejestracji. Jeśli przez to przebrnę, to dalej już bezie ok. ;-)

Odpowiedz

29. ~pabloki
0

2016-07-28 00:02:04

27 DanielR to przenieś. co Cie powstrzymuje ? w fakt masz pakiety np 100 min.sms, danych za 9 zł. chyba że rozmawia mniej niz 50 kilka minut.

Odpowiedz

28. ~M
0

2016-07-27 23:50:58

Yorgso, dzięki za informacje :)To faktycznie działa i oba numery mam już zarejestrowane.Jeden - przenoszony do VM zarejestrowałam dziś podczas rozmowy z CMOK, potwierdzając dane osobowe i numer telefonu i przed chwilą drugi [starter kupiony w VM kilka miesięcy temu] za pomocą kodu sms.

Odpowiedz

27. DanielR
0

2016-07-27 23:47:01

@pabloki (26), widzisz moja mama siedzi wciąż na starej taryfie Bez Kompromisów z 2012, gdzie za każde doładowanie dostaje 50% jego wartości. Bez żadnego kombinowania z wykupywaniem pakietów, czy kontrolą stanu różnych kont. Dla niej to bardzo istotne i zrazem wygodne.Mało rozmawia, wiec te efektywne nieprzepadające 13 gr do każdej sieci i o każdej porze jest stawką atrakcyjną. Gdyby nie to pewnie przeniósłbym ją do Fakt Mobile.

Odpowiedz

26. ~pabloki
0

2016-07-27 23:32:04

stara rejestracja virgin umożliwia przeniesienie? to dajcie sobie spokój z tym virginem . już dawno nic ciekwego nie ma do zaoferowania. fakt dał 19 no limit kom i stacjo tak jak virgin , w play macie taniej i chyba wiecej niż w virgin w pakiecie za 25 zł. a dziewica chce abonamenty wprowadzać. i co tam da ? to samo 10 zł drożej.

Odpowiedz

25. DanielR
0

2016-07-27 23:09:24

Nie chcę tu w żadnym wypadku usprawiedliwiać Dziewicy, bo widzę, że u nich też niezły roz.... Ale nie było by tych wszytkach problemów, gdyby nie ta cała porąbana ustawa. Podejrzewam, że w Virgin nie byli na to przygotowani i teraz dopiero na bieżąco ustalają, co robić. :-]

Odpowiedz

24. ~Hotelarz
0

2016-07-27 23:04:54

DanielR - Rozumiem ci doskonale, sam muszę gnać 15km do najbliższych salonów, miałem o połowę bliżej ale uciekli Plus i Play.

Odpowiedz