DAJ CYNK

Użytkownicy Androida są lojalniejsi niż korzystający z iOS

Michał Świech

Wydarzenia

Android Red Velvet Cake, rys. William Joel / The Verge

Jeden z najnowszych raportów zwrócił uwagę na bardzo ciekawy szczegół dotyczący rynku. Okazuje się, że to użytkownicy Androida są wierniejsi swoim markom.

Duopol panujący na rynku mobilnym i zakrawające na absurd wojny między fanami poszczególnych marek doprowadziły do powstania wielu analiz dotyczących klientów różnych marek. Powstały też porównania korzystających z Androida oraz iOS. Jednym z wniosków był fakt, że posiadacze iPhone'ów o wiele częściej deklarowali, że nie umówiliby się drugi raz z kimś, kto używa telefonu z tym drugim systemem. Przez długie lata fani Apple'a byli mu najzwyczajniej w świecie oddani.

To jednak już pieśń przeszłości. Według danych Consumer Intelligence Research Partnership, teraz lojalniejsi swoim markom są użytkownicy Androida. Korzystający z iPhone'ów w 86% sięgną po raz kolejny po telefon Apple'a. W przypadku użytkowników Androida lojalność sięgnęła 91%. Trzeba jednak pamiętać, że marek produkujących telefony z Androidem jest cała masa. Nic zatem dziwnego, że z tak bogatej oferty któraś może się spodobać użytkownikowi iPhone'a. W drugą stronę to już na taką skalę nie działa. Jaki iPhone jest - każdy widzi. Kto chce spróbować, ten i tak nie ma innej marki do wyboru.

Zobacz Android 11 też jest słodkim deserem
Zobacz Publiczne bety iOS 14 oraz iPadOS 14 już gotowe

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: gizchina, wł