DAJ CYNK

Udostępnianie treści online - nowy raport Ericssona

23.09.2015

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 1611

Ważne 1

0

Zagadnienie prywatności regularnie staje się tematem rozmów, ponieważ coraz więcej osób ujawnia dane osobowe online. Konsumenci nie tylko obserwują siebie nawzajem, ale również firmy i instytucje rządowe - i udostępniają to, co widzą.

Zagadnienie prywatności regularnie staje się tematem rozmów, ponieważ coraz więcej osób ujawnia dane osobowe online. Konsumenci nie tylko obserwują siebie nawzajem, ale również firmy i instytucje rządowe - i udostępniają to, co widzą.

Udostępniając rosnącą ilość informacji, konsumenci coraz częściej działają jako dziennikarze obywatelscy. Ponad połowa badanych użytkowników smartfonów wierzy, że udostępnianie informacji i opinii w Internecie zwiększyło ich wpływ na firmy. Konsumenci uważają, że mogą wywierać nacisk na przemysł i władze, by spowodować korzystne zmiany.

Ponad połowa właścicieli smartfonów, z którymi przeprowadzono wywiad, wierzy, że Internet zwiększył możliwość ujawniania nieuczciwego lub niedozwolonego działania firm i organizacji. Postrzegane jest to jako pozytywne zjawisko. Jednak istnieją obawy dotyczące prywatności i Internetu, a 64 procent użytkowników smartfonów chciałoby uniemożliwić umieszczanie w sieci negatywnych informacji na swój temat - mówi Rebecka Cedering ?ngström, senior advisor w Ericsson ConsumerLab.

20% młodszych użytkowników smartfonów przyznaje, że regularnie udostępniają zdjęcie nieznanej im osoby. Problem równowagi między blokowaniem udostępniania informacji o nas samych i chęcią udostępniania informacji o innych musi zostać rozwiązany przez nadchodzącą kulturę udostępniania.

Konsumenci chcą, by ochrona danych osobowych stała się priorytetowym zagadnieniem w działaniach legislacyjnych.

Raport pokazuje również, że gdy ilość udostępnianych informacji i wpływ konsumenta rośnie wraz z liczbą osób posiadających dostęp do Internetu, coraz ważniejsze jest stworzenie kultury zrównoważonego udostępniania informacji, z którego skorzystają wszyscy zainteresowani, równocześnie chroniąc swoją prywatność.

Źródło tekstu: Ericsson

Tagi: Ericsson
Komentarze
Zaloguj się
4. ~
0

2015-09-23 18:03:24

No nowego :(

Odpowiedz

-1

2015-09-23 13:24:49

negatywne informacje o mnie - oj tak, miałem na to wpływ:-D

Odpowiedz

2. ~Punk
0

2015-09-23 13:19:29

Coś w tym musi być, bo jak jechali po HTC za aktualizacje i gorszą jakość produktów to teraz HTC ledwo zipie.To samo dzieje się ze Sony że ludzie jaką po nich jak psy i Sony też ma coraz więcej strat na rynku smartfonów.Ciekawe że Samsung za swoje produkty jeszcze nie oberwał bo jakoś mało się piszę o stratach Samsunga chyba mają na razie ich mało.

Odpowiedz

0

2015-09-23 13:07:48

"Ponad połowa badanych użytkowników smartfonów wierzy, że udostępnianie informacji i opinii w Internecie zwiększyło ich wpływ na firmy" Ja kiedyś wierzyłem w Króliczka Wielkanocnego...

Odpowiedz