DAJ CYNK

TP: satysfakcja Klientów głównym celem firmy

06.05.2004

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 7

Ważne 0

0

Zwiększenie satysfakcji Klientów, bogatsza oferta dostosowana do potrzeb każdego użytkownika oraz większe wykorzystanie synergii w ramach Grupy TP i France Telecom - to główne cele nowego Zarządu TP.

Zwiększenie satysfakcji Klientów, bogatsza oferta dostosowana do potrzeb każdego użytkownika oraz większe wykorzystanie synergii w ramach Grupy TP i France Telecom - to główne cele nowego Zarządu TP.

Pod koniec kwietnia br. Rada Nadzorcza Telekomunikacji Polskiej, na wniosek prezesa TP Marka Józefiaka, powołała Pierricka Hamon na stanowisko wiceprezesa Zarządu TP oraz Konrada Kobyleckiego na stanowisko członka Zarządu TP.

Zmiany w Zarządzie wynikają z zakończenia procesu restrukturyzacji oraz realizacji przez Firmę nowych wyzwań i sprostania coraz większej konkurencji na polskim rynku.

Pierrick Hamon odpowiada za kontakty z Klientami, sprzedaż i marketing. Z kolei Konrad Kobylecki zajmuje się informatyką i siecią. Nadzoruje też Centrum Systemów Teleinformatycznych POLPAK.

W Zarządzie zmieniła się rola Bruno Duthoit, który odpowiadał za marketing Firmy. Obecnie będzie koordynował działania związane ze strategią, inwestycjami oraz synergią i realizacją projektów w ramach Grupy TP.

Źródło tekstu: TP SA

Komentarze
Zaloguj się