DAJ CYNK

T-Mobile: zmiany w obsłudze klienta i zbliża się nowa oferta na kartę

30.05.2018

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 20941

Ważne 11

4

W wywiadzie dla ISBnews prezes T-Mobile opowiedział o zmianach w podejściu do obsługi klienta. Zapowiedział też nową ofertę na kartę.



W wywiadzie dla ISBnews prezes T-Mobile opowiedział o zmianach w podejściu do obsługi klienta. Zapowiedział też nową ofertę na kartę.

Nie ukrywam, że jestem pod wrażeniem zmian dokonanych przez T-Mobile. Podczas gdy niektórzy operatorzy na siłę uszczęśliwiają klientów zmuszając ich do samodzielnego załatwiania swoich spraw w serwisach samoobsługowych, T-Mobile prezentuje zupełnie inne podejście. Zbyt duże kolejki na infolinii? Skracamy IVR (automat głosowy przy połączeniu z Biurem Obsługi) i zatrudniamy nowych pracowników. Nie tylko na infolinii, ale również w salonach, których też jest coraz więcej. W ciągu ostatnich 9 miesięcy sieć otworzyła ponad 100 nowych salonów. Według T-Mobile to klient ma zdecydować w jaki kanale się skontaktuje z operatorem, a nie odwrotnie.

Efekty widać we wzroście oceny operatora w ramach wskaźnika Net Promoter Score. To odpowiedź na pytanie w ankiecie po kontakcie z BOK - "Czy poleciłbyś usługi firmy innej osobie?"

Prezes T-Mobile nie ukrywa, że operator był do tej pory mocno skoncentrowany na ofercie abonamentowej. Dlatego już niedługo zostanie zaprezentowana zupełnie nowa oferta dla klientów ofert na kartę.

Źródło tekstu: ISBnews; wł

Komentarze
Zaloguj się
150. ~Niezgodna Niezadowolona 7
0

2018-06-07 14:00:56

143). facet, znòw plujesz, kłamiesz - masz, czarno na białym za co t-mobile przeprasza klientòw:

Odpowiedz

149. ~Marek
0

2018-06-04 14:39:43

Może w końcu zmienią się te dziwne ograniczenia w ofertach na kartę - czyli maksymalna prędkość Internetu przycięta do 15 Mb/s i brak możliwości korzystania z VoLTE. Autentycznie mnie to odpycha od ich oferty na kartę, bo po prostu jako użytkownik prepaid czuję się tam użytkownikiem gorszej kategorii.

Odpowiedz

148. ~abo
0

2018-06-04 13:28:48

A conatct center dla pre paid obsługuje podwykonawca, zatrudnia Ukrainców,

Odpowiedz

147. ~Gnom
0

2018-06-04 11:33:56

@145Bardzo fajnie jest przeklikać do tyłu 20 lat po 12 miesięcy w kalendarzyku na stronie przy próbie podania daty rozpoczęcia działalności gospodarczej do nowej umowy ...

Odpowiedz

146. ~
0

2018-06-04 10:28:46

mogliby na kartę w t-mobile.pl wprowadzić takie oferty międzynarodowe jak są w abonamencie - czyli tutaj: *(czyli w pakietach rozmowa międzynarodowa do UE to niecałe 9gr/min brutto i na Ukrainę 29gr/min brutto

Odpowiedz

145. ~
0

2018-06-03 13:09:07

Niech zmienia samoobsluge przez strone www. Bo jest fatalna. I niech cos odswieza w heyah, bo heyah niestety spi snem zimowym..,

Odpowiedz

144. ~dfg
0

2018-06-03 10:37:15

ja nie lubie infolinii więc wszystko wolę załatwiać w platformach systemowych www

Odpowiedz

143. ~Piotr
-2

2018-06-03 02:54:07

@132 Zamknij ryj niezgodna,nie masz racji imtyle!!Faktycznie mają tutaj racje same głupoty gadasz i odrzeczy schowaj się najlepiej,idź się leczyć na nogi bo na głowę to już za późno,poza tym!!Nikt Cię nie chce tutaj słuchać,Ok Jak wytrzezwiejesz to napisz ponownie tutaj,Pozdrawiam:)

Odpowiedz

142. ~
0

2018-06-02 19:00:44

Zobaczymy co pokażą w ofercie na kartę jak nic ciekawego to niech się wypchane bo teraz za 25 zł u konkurencji jest wszystko i dużo netu a u nich nawet MMS nie ma i limit do 15 Mb/s

Odpowiedz

141. nicram
0

2018-06-02 18:59:41

Wolałem raz porządnie zapłacić, aby mieć potem święty spokój w łapaniu promocji. Wiem że przez najbliższe lata, nie pojawi się oferta która by była tańsza i lepsza od opcji z której teraz korzystam. To daje mi poczucie że warto było raz lepiej zainwestować, by potem mieć spokój ;) To tyle w temacie, pozdrawiam :)

Odpowiedz

140. nicram
0

2018-06-02 18:49:53

Niespełna rok temu gdy była promocja w Orange - Grunwald - nabiłem sobie od razu 12 TB danych i teraz mam święty spokój. Nie interesują mnie oferty w których nie dają conamniej 100 GB na miesiąc w kwocie 25 zl/mc ;) Póki co z tych 12,5 TB nie zużyłem jeszcze chyba ani 1 MB, bo mam jeszcze Internet z pakietu 25 zł (rozmowy/sms/40 GB +1 więcej w każdym kolejnym miesiącu). Mam ogromny komfort, gdy wiem że internetu wystarczy mi na najbliższe pewnie 10 lat, albo i dłużej. Ja już nie potrzebuję więcej obniżek - kwota 25 zł/mc mnie całkowicie zadowala. Ja mam tak jak wlo, nie lubię promocji. Dlatego teraz mając taką skarbonkę mam dystans do wszystkich promocji w których proponuje się 10, 20, 30... 50 GB na miesiąc ;) Ale co kto lubi ;)

Odpowiedz

139. ~Lukaaa
0

2018-06-02 16:54:39

Dzięki i również Cię pozdrawiam Frasag ;)

Odpowiedz

138. ~frasag
0

2018-06-02 16:48:09

@137: OK, dziękuję Ci za info- będę trochę spokojniejszy. Może tam coś robią bo w południe ich strona była jakaś inna. Poczekamy. Pozdrawiam Cię.

Odpowiedz

137. ~Lukaaa
0

2018-06-02 16:32:25

Frasag ja nie powiedziałem że to pewne tylko to co zauważyłem na swoim koncie nie było opcji wyłączenia oferty za 1 zł ale także u kolegi nie było opcji wyłączenia za 25 więc przyczyny tego mogą być różne co do regulaminu to go brak na obecnej chwili wszystko się rozstrzygnie w przyszłym tygodniu

Odpowiedz

136. ~frasag
0

2018-06-02 14:43:31

@135: Lukaaa: Kolego: czy to pewna wiadomość że te 2 taryfy znikają? Kiedy zmienili Regulamin i skąd go pobrać???

Odpowiedz