DAJ CYNK

T-Mobile wzmacnia swoje struktury w kluczowych obszarach organizacji

19.12.2017

Dodane przez: msnet

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 6619

Ważne 4

2

T-Mobile Polska poinformował o zmianach w zarządzie spółki, których celem jest poprawa jakości obsługi klienta, jego satysfakcji i postrzegania marki.



T-Mobile Polska poinformował o zmianach w zarządzie spółki, których celem jest poprawa jakości obsługi klienta, jego satysfakcji i postrzegania marki.

Od 15 stycznia 2018 roku stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży Pośredniej T-Mobile Polska obejmie Magdalena Opara. Jest ona związana z branżą telekomunikacyjną od 2000 roku. Przez 10 lat odpowiadała za rozwój kanałów i sieci sprzedaży w Polkomtelu, gdzie najpierw zajmowała stanowiska menedżerskie, a następnie została dyrektorem Departamentu Sprzedaży Detalicznej. Była odpowiedzialna za realizację strategii rozwoju firmy, zarządzanie siecią sprzedaży pośredniej oraz budowanie relacji i zarządzanie współpracą z partnerami. Magdalena Opara ma też doświadczenie w zarządzaniu małymi firmami, w tym własnym biznesem.

Jestem przekonany, że wieloletnie doświadczenie Magdaleny w obszarze sprzedaży zarówno w dużej organizacji jak i własnym biznesie będzie cennym wzmocnieniem i pozwoli nam z powodzeniem kontynuować obraną strategię - powiedział Frederic Perron, członek zarządu, Dyrektor ds. Rynku Prywatnego.

Magdalena Opara zastąpi na stanowisku Pawła Kokoszę, który z końcem bieżącego roku rozstanie się z T-Mobile Polska.

Awans na Dyrektora Departamentu Customer Experience otrzymała Agnieszka Dudek. To nowy dział, który powstanie od nowego roku i będzie jednym z kluczowych elementów obranej w 2017 strategii, w ramach której T-Mobile kładzie szczególny nacisk na jakość obsługi klienta, jego satysfakcję oraz postrzeganie marki. Agnieszka Dudek od października bieżącego roku kierowała działem CEX w T-Mobile Polska, a wcześniej zajmowała się zarządzaniem najważniejszymi projektami prowadzonymi w spółce.

Nieustannie pracujemy nad dostarczaniem naszym klientom najlepszych doświadczeń. Koncentrujemy się na całej podróży klienta w T?-Mobile aby jego kontakt z firmą był na najwyższym możliwym poziomie, a obsługa klienta wyróżniała się na polskim rynku. Stąd wzmocnienie roli Agnieszki oraz obszaru CEX w organizacji, które, jak wierzę, pomoże nam zrealizować założone cele - dodał Frederic Perron.

Na czele nowego Departamentu Portfolia Produktów HR stanie Dagmara Ptasińska. Departament ten powstanie na początku 2018 roku w ramach struktury pionu Polityki Personalnej. Jego przyszła szefowa związana jest z T-Mobile Polska od 6 lat, ostatnio jako Global Executive Manager HR oraz HR Manager Business Partner dla Pionu Technologii i Innowacji. Nowy departament będzie koncentrował się na dostarczaniu rozwiązań programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej i eksperckiej, realizacji projektów transformacji w ramach HR, jak również będzie łącznikiem pomiędzy globalnymi rozwiązaniami HR, a lokalnymi potrzebami biznesowymi.

Jestem przekonana, że doświadczenie Dagmary, jej znajomość organizacji oraz ugruntowana wiedza na temat procesów biznesowych i zrozumienie kontekstu zachodzących w tym obszarze zmian na rynku, doskonale sprawdzą się na nowym stanowisku i będą miały wpływ na rozwój kadry menedżerskiej i eksperckiej w firmie - powiedziała Dorota Kuprianowicz-Legutko, członek zarządu, Dyrektor ds. Polityki Personalnej.

Źródło tekstu: T-Mobile

Komentarze
Zaloguj się
64. toms
0

2017-12-21 14:48:10

Dlatego niechętnie odbieram połączenia spoza książki, biorąc pod uwagę fakt nękania spamem przez firemki. Polecam z Google Play apkę " Odebrać Telefon", która automatycznie eliminuje zgłoszone przez użytkowników spamerskie numery, zarówno stacjonarne, jak i komórkowe. Jednak niezgłoszone numery można samemu dodać do listy blokowanych i w ten sposób coraz skuteczniej chronić się przed bandytami próbującymi nas osaczyć - bo inaczej nie można nazwać tych spamerów.

Odpowiedz

63. wlo
0

2017-12-21 14:29:00

toms - też tak mam ;-) Telefon stanowi wartość tylko i wyłącznie w tym sensie. Bo oprócz archiwum, to jedyna baza danych kontaktowych - nie tylko numerów telefonów - jaką się posługuję.A co do kasowania... Ja dzisiaj nawet zauważyłem mam numer do prezesa firmy, której prezesem gość nie jest od 5 lat ;-) Co więcej - nie utrzymywałem z nim innych niż służbowe relacji. A osób nieżyjących też mam kilka. Też kilka lat.Przy zmianie telefonu zrobię z tym porządek pewnie dopiero ;-)

Odpowiedz

62. toms
0

2017-12-21 14:21:47

W pracy jestem mówiącą i chodzącą książką telefoniczną. :-) Kontakty usuwam dopiero po śmierci osoby, której numer mam wpisany w telefon. Nie mam w zwyczaju po prostu zapisywać numerów na papierze. Od tego jest telefon. :-)

Odpowiedz

61. wlo
0

2017-12-21 13:55:43

Ja przy niecałych 500 kontaktach, numerów mam nawet 3 razy tyle - zapewne. Ale! Nie są to numery komórkowe jednak. Kontakty firmowe to komórka i jakieś numery stacjonarne. Dwa komórkowe czasem - osobisty i służbowy. Czasem komórkowy na centrali - więc zdublowany w np. 2 czy 3 kontaktach...Ale indywidualnych ponad 1500 kontaktów? No wręcz w szoku jestem ;-)

Odpowiedz

60. wlo
0

2017-12-21 13:52:57

toms - no to szacuneczek ;-)Jestem zaskoczony.

Odpowiedz

59. toms
0

2017-12-21 12:49:48

wlo, aż sprawdziłem. Mam zapisane dokładnie 1668 kontaktów, w tym najważniejsze na 2 kartach sim i na koncie Google. Część jest zdublowana, ale jak widzisz, gdybym tylko chciał, to do 500 różnych osób z łatwością mógłbym hurtem wysłać, np. Świąteczne życzenia. A że tego nie robię, to inna sprawa. :-)

Odpowiedz

58. wlo
0

2017-12-21 09:24:16

Generalnie z T-Mobile już praktycznie nie mam styczności, bo właściwie nie mam już bliskich znajomych korzystających z usług tej sieci. O zmianie regulaminu dowiedziałem się przypadkiem podczas rozmowy w większym gronie od znajomego mojego znajomego, który dostał informację o zmianie regulaminu. Nawet zastanawiałem się czy takie ograniczanie usług nie jest czasem omijaniem prawa przez operatora, bo przecież zmiana regulaminu o ile skutkuje prawem wypowiedzenia to bez zachowania ulgi ;-)

Odpowiedz

57. wlo
0

2017-12-21 09:04:41

A jeśli ktoś ma z tym problem... T-Mobile nie jest jedynym operatorem w Polsce ;-)

Odpowiedz

56. wlo
0

2017-12-21 09:04:12

52 - z ciekawości sobie dokładnie przeczytam ;-) Nie pamiętam tych zapisów na pamięć, bo rzeczywiście tylko przejrzałem z miesiąc temu...No masz rację!! 500 dziennie!!Ale cały czas podtrzymuję swoje stanowisko, ze nie dotyczy to tzw. zwykłego użytkownika ;-)

Odpowiedz

55. wlo
0

2017-12-21 08:59:25

45 - jeśli może, to klient rezygnuje. Jakiś problem? Tak jak prepaidowiec. Widzisz jakąś różnicę? Do tego bierze niespłacony do końca telefon za złotówkę ;-) I w sumie - kto lepiej wychodzi? Ilość telefonów determinują potrzeby a nie zasoby finansowe - w moim przypadku przynajmniej ;-)toms - a dlaczego nie w prepaid? Przecież prepaid nawet lepszy od abonamentu jest podobno, nie mając wcale słabeszj usługi. Dlaczego więc prepaidowcy nie mieliby podlegać takim samym zasadom jak abonamentowcy także w kwestii kar umownych? Przeczytaj ten regulamin. Tu nie chodzi o NIELIMITOWANE! Możesz wysyłać więcej niż te 500 esemesów baz najmniejszego problemu ;-) Tu chodzi o ilość numerów! Dla logicznie myślącego to bat na spamerów - nie czujesz tego? Firmy (te mają 750 takich indywidualnych numerów bodaj) czy osoby fizyczne, chcąc korzystać z takiego marketingu, niech za niego płacą. Abonamenty są dla "normalnego" wykorzystania telefonów. Tak jak zasady roamingu UE - co niektórym też nie odpowiada jak widać... No i nie jest to straszenie. To po prostu wprowadzenie zasady. Bez niej, nadużywającym nic nie można było zrobić do tej pory właściwie. Masz w ogóle 500 numerów w skrzynce kontaktowej? Na ile niepowtarzalnych numerów miesięcznie dzwonisz/wysyłasz wiadomości?

Odpowiedz

54. ~tl
-1

2017-12-21 08:38:53

Drodzy perpaid, sam go mam ale nie buraczę tak jak wy. Ciągle wam coś drogo, mało, źle i w ogóle to szkoda, że wam nie płacą za korzystanie. Prepaid wielkich zysków operatorom nie przynosi a nikt nie zlikwiduje tej usługi bo mu spadnie liczba kart sim.

Odpowiedz

53. ~
0

2017-12-21 00:51:23

Z tego Departamentu Portfolia Produktów HR nie mogę wyrobić. XD

Odpowiedz

52. ~pabloki
0

2017-12-20 22:38:43

44 wlo , znów masz atak urojeń. w takich epizodach rzeczywiście masz znacznie zniesioną zdolnośc do rozpoznawania rzeczywistości . dlaczego doczytałeś tylko poczatek ? reg dla prepaid par.19 pkt 1.5 wyraźnie mówi o sztukach smsów. ponadto nikt do kogo się zwracasz nie pisał o minutach. skąd wzięło Ci sie minuty? z urojeń? owszem jest też zapis o 500 róznych numerach ale to tylko jeden z warunków.46 toms brzmi poważnie ten zapis i ma chronic przed nadużyciami . cnea usługi jest tak skalkulowana że przy przekroczeniu progu operator traci a tego nikt nie chce.

Odpowiedz

51. ~
0

2017-12-20 22:28:17

@49 wiem co to jest za nowoczesność, byłem i jestem w T. przed networks komplet gwiazdek po dogadaniu się wycieli część nadajników plus dodatkowy bonus w postaci smsów informujących o nie odebranym połączeniu mimo, że telefon leży w pełnym zasięgu i nie dzwoni. Ostatnio byłem w jednej firmie(inna lokalizacja) kobieta do mnie mówi "o sms o nie odebranym połączeniu ale przecież telefon nie dzwonił" powiedziałem, że pewnie ma telefon w T-mobile i przytaknęła.

Odpowiedz

50. ~
0

2017-12-20 22:15:26

Niepoważne jest także przechwalanie się tekstami w mediach, że jakaś panienka dostała stołek u opa. Jedynie przychodzi mi na myśl, że dostała się po znajomości, również tej głębszej. :)To jaki op jest teraz najlepszy, najtańszy i najprostszy w obsłudze w prepaid? Rozważałem Plusha lub Orange, ale nie wiem, czy nie zaczekać na odpowiedź ofertową Playa.

Odpowiedz