DAJ CYNK

T-Mobile odświeży swój serwis internetowy

21.01.2014

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 10547

Ważne 18

8

22. stycznia T-Mobile uruchomi nową zmodernizowaną wersję swojego serwisu internetowego. Zmian ma być dużo - wynika z informacji TELEPOLIS.PL.

22. stycznia T-Mobile uruchomi nową zmodernizowaną wersję swojego serwisu internetowego. Zmian ma być dużo - wynika z informacji TELEPOLIS.PL.

W nowym serwisie główny nacisk ma zostać położony na sprzedaż usług w taki sposób, aby nie różniła się od innych sklepów internetowych. Dostępne mają być narzędzia do prostego porównania ofert i smartfonów. Nowością ma być dostępność ofert ratalnych. Po kilku dniach na stronie ma być dostępna także oferta utrzymaniowa, dotychczas widoczna tylko w iBOA.

Źródło tekstu: wł

Tagi: T-Mobile
Komentarze
Zaloguj się
61. ~arek
0

2014-10-19 08:42:23

Od tygodnia nie mogę zalogować się do IBOA Porażka Próbowałem z wielu przeglądarek i różnych komputerów, to samo z telefonu, nawet przez PS3 próbowałem. Administruje moim kontem kilka numerów i niestety ciemność. Po wpisaniu numeru administrującego konto wyświetla mi się komunikat NUMER NIE JEST UPOWAŻNIONY DO KORZYSTANIA S SYSTEMU i tak w kółko. Zgłosiłem to do boa telefonicznie 6 dni temu pani przyjęła dostałęm sms-a z numerem zgłoszenia i tyle.. Parę razy dzwoniłem znowu i konsultanci mówią... no faktycznie nie działa wyślemy ponaglenie do działu technicznego. Byłęm również w moim punkcie w mieście to samo wysłąli ponaglenie . Dalej nic sie nie dziej. Ja się pytam kto siedzi w tym dziale technicznym, że nie potrafi sobie poradzić z takim problemem. Na pewno żadna z moich 5 umów z Tmobile nie zostanie przedłużona i z całym zaparciem będę przekonywał wszystkich moich znajomych do tego samego. Poziom działąnia platformy IBOa w T mobile jest żenująco niski PORAŻKA

Odpowiedz

60. dario_mce
0

2014-07-15 19:06:50

Dramat!!Brak możliwości skontaktowania się z BOK poprzez e-mail. Można sobie odświeżać stronę i odświeżać a strona i tak nie zadziała.

Odpowiedz

59. ~
0

2014-04-23 03:40:39

ten serwis iBOA nie działa. Nie wyświetla się poprawnie strona - na kilku przeglądarkach ten sam problem.

Odpowiedz

58. ~NIUNIEK
0

2014-02-23 20:09:27

Stronkę robił chyba jakiś inwalida umysłowy, no kooooorva nic tam nie można znaleźć PORAŻKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz

57. ~od12latwEra
0

2014-02-13 03:57:45

Strona tak fatalna, ze nie mogę znaleźć oferty - dokładniej tego co się w niej znajduje. Nieczytelna, przebajerzona... fatalna. Mam do kupienia 5 nowych abonamentów dla członków zarządu... co zrobiłem - wszedłem na stronę konkurencji!!!! Jutro zadzwonię i tak do T, z uwagi na dobre relacje, ale dzięki tej genialnej stronie T, poznałem nareszcie propozycje konkurencji. Szkoda tylko straconego czasu na szukanie oferty.

Odpowiedz

56. ~
1

2014-01-23 16:54:03

@53 Jeszcze lepszy jest internetowy serwis BOA w heyah - historii połączeń nie sprawdzisz, jeśli chcesz przejrzeć biling sprzed 2 miesięcy lub więcej. A sam interfejs wygląda jak sprzed 10 laty. W Orange i Play internetowy BOK jest znaaaaaacznie lepszy.

Odpowiedz

55. ~exe
1

2014-01-23 12:51:54

Też nie mogę pojąć czemu nie ma salda pakietu internetowego. Do tego listę połaczeń można sprawdzić TYLKO w danym okresie rozliczeniowym, z poprzedniego już takiego podglądu nie mamy. Nie wiem cym oni się zajmują, ale w obecnych czasach takie niedoróbki to żenada roku !!

Odpowiedz

54. ~bla
0

2014-01-23 09:17:33

...a no i nie ma informacji o dostępnym saldzie pakietu internetowego! Generalnie DRAMAT!

Odpowiedz

53. ~bla
1

2014-01-23 09:15:37

W iBOA PTC projektant tego serwisu osiągnął szczyty niekompetencji! 1.Brak możliwości wyłączenia SMS autoryzacyjnych (nawet do logowania informacyjnego - bez dokonywania zmian w profilu); 2.administratorem konta może być tylko nr z PTC; 3.profil obsługuje się głównie poprzez kody USSD - więc z automatu PTC wycina sobie klientów, którzy chcieliby używać ich oferty internetowej w bezobsługowych modemach bez klawiatury i możliwości wysyłania SMS/''ów - nawet sald profilu nie ma możliwości sprawdzić gdy SIM siedzi w takim urządzeniu; 4.jest 1 (JEDNA!) dostępna sesja do profilu więc konsultant musi prosić klienta o wylogowanie się z iBOA, co więcej bardzo często w wyniku błędów tego systemu zawiesza się status sesji więc aby ponownie zalogować się do iBOA trzeba wykonać >10min. tel do konsultanta tylko po to aby zalogował się i wylogował do profilu. Dla pocieszenia - nawet trochę gorzej jest chyba w Polkomtelu - ich system jest równie uciążliwy i wadliwy - natomiast w mojej subiektywnej opinii najbardziej ergonomiczny serwis ma P4.

Odpowiedz

52. emtrawel
0

2014-01-23 06:56:03

zaglądam z sympatią, bo i oni do mnie często zaglądają

Odpowiedz

51. tMati
1

2014-01-22 18:51:14

Ja bym chciał, żeby przywrócili podgląd wykorzystania pakietu internetowego na iBOA i w aplikacji (w której nie działa połowa kart przez "błąd synchronizacji").

Odpowiedz

50. ~bk
1

2014-01-22 18:05:50

Znów TM ma problem z nową stroną.

Odpowiedz

49. insomnia
2

2014-01-22 15:48:45

teraz kolej na Plusa. Ich strona rodem z poprzedniej epoki często prezentuje na różnych podstronach sprzeczne informacje.

Odpowiedz

48. ~
0

2014-01-22 15:19:30

Dziasiaj po wejscie na t-mobile.pl mozna przeczytac Chwile ktore lacza Przepraszamy blad serwera

Odpowiedz

47. ~Alis
1

2014-01-22 14:08:50

~45 nie patrzyłem jeszcze na smartfonie, ale na laptopie + chrome wygląda to nieźle łatwo znaleźć to czego się potrzebuje (poprawiona nawigacja względem poprzedniej wersji)

Odpowiedz