DAJ CYNK

T-Mobile: Nowe podejście do oferty i obsługi klientów

20.10.2015

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 9179

Ważne 7

13

T-Mobile wysłał do dziennikarzy zaproszenie na spotkanie prasowe poświęcone nowemu podejściu sieci do oferty i obsługi klientów.

T-Mobile wysłał do dziennikarzy zaproszenie na spotkanie prasowe poświęcone nowemu podejściu sieci do oferty i obsługi klientów.

Spotkanie rozpocznie się w najbliższy piątek 23 października o godzinie 10:00. Oprócz nowej strategii, T-Mobile zaprezentuje też pierwsze inicjatywy z niej wynikające - ukierunkowane na właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.

O planach zmienienia postrzegania T-Mobile przez klientów i bardziej proklienckim podejściu sieci słyszeliśmy już 9 października. Symbolicznym początkiem zmian jest zniesienie opłaty 4 groszy za sprawdzanie stanu konta w taryfach prepaid.

Zniesienie opłaty planowane było na 20 października, ale jak sygnalizowali nasi Czytelnicy, zmiana weszła już wczoraj, 19 października.

Zobacz: [Aktualizacja] T-Mobile zrezygnuje z 4 groszy w prepaidzie

Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się