DAJ CYNK

T-Mobile: Nowe podejście do oferty i obsługi klientów

20.10.2015

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 9158

Ważne 7

13

T-Mobile wysłał do dziennikarzy zaproszenie na spotkanie prasowe poświęcone nowemu podejściu sieci do oferty i obsługi klientów.

T-Mobile wysłał do dziennikarzy zaproszenie na spotkanie prasowe poświęcone nowemu podejściu sieci do oferty i obsługi klientów.

Spotkanie rozpocznie się w najbliższy piątek 23 października o godzinie 10:00. Oprócz nowej strategii, T-Mobile zaprezentuje też pierwsze inicjatywy z niej wynikające - ukierunkowane na właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.

O planach zmienienia postrzegania T-Mobile przez klientów i bardziej proklienckim podejściu sieci słyszeliśmy już 9 października. Symbolicznym początkiem zmian jest zniesienie opłaty 4 groszy za sprawdzanie stanu konta w taryfach prepaid.

Zniesienie opłaty planowane było na 20 października, ale jak sygnalizowali nasi Czytelnicy, zmiana weszła już wczoraj, 19 października.

Zobacz: [Aktualizacja] T-Mobile zrezygnuje z 4 groszy w prepaidzie

Źródło tekstu: wł

Tagi: T-Mobile
Komentarze
Zaloguj się
62. ~Ja±
0

2015-10-25 06:49:18

61). wzamian za wyższą kwotę - przypadkiem nie dawali więcej bonusu niż miałeś?

Odpowiedz

61. ~DEmo
0

2015-10-25 02:15:48

Próbowali mi niedawno wcisnąć umowę bez telefonu o paręnaście zł wyższą na 24 miesiące. Przenoszę ostatni telefon, nawet gdyby złote góry obiecywali.

Odpowiedz

60. ~GaduAirowiec
0

2015-10-24 16:16:46

Jakiś problem macie z niemieckim operatorem? Zmienić operatora i po sprawie! Po co dać zarabiać Niemcom? Ale Polak mądry po szkodzie. Jedzie na stacje benzynowe koncernów zachodnich czy Lukoil, a na Orlen czy Lotos już nie. Zastanówmy się z jakich usług korzystamy i kogo wspieramy.

Odpowiedz

59. Razio1
0

2015-10-23 00:29:58

-> strona się już pojawiła

Odpowiedz

58. ~Ant
0

2015-10-22 10:47:04

A w ich salonie (Wieliczka) giną papiery klientów, gdy ci oddadzą towar na niezgodność z umową - wszystko po to aby tejże niezgodności nie uznać i klient tym samym jest zmuszony do skorzystania z gwarancji. Nie obchodzi ich też ksero dokumentu z ich pieczątka salonu, a na infolinii mają po prostu gdzieś, że w ich salonie giną papiery... Żenada panowie, a nie jakość obsługi!

Odpowiedz

57. piotrzet
0

2015-10-21 19:50:52

Chyba ta tajemnicza reklama która leci w TV z Kotem jest właśnie o nowej ofercie.

Odpowiedz

56. ~Hunter
-1

2015-10-21 16:10:13

@55 ja daje plusa za samo wyjście i chęci, gdyby miały by być tylko puste słowa to myślę, że nie robili by takiej pompy tylko na newsach by się skończyło:) każda siec ma jakieś słabe punkty ale te co chcą ich mieć jak najmniej wyjdą na tym najlepiej:)

Odpowiedz

55. Horacy
-1

2015-10-21 15:33:19

@52, no to nie wiesz? Przecież T-M jest niemiecki, a wiadomo, Niemiec twój wróg, trzeba wspierać Polskę:) Hejtują wszystko, nawet i reklamówkę jak trzeba za nią w sklepie zapłacić. Nie pokonasz tego. Czasami jak popatrzę na komentarze na telepolis to po prostu zachciewa się usunąć konto i tyle :) Co do zmiany podejścia, pierw proszę jakieś info co zostanie zmienione, a potem można rozmawiać :)

Odpowiedz

54. ~Jazonx
1

2015-10-21 14:16:58

Może ktoś mi podpowie czy prezes zabrał już pracownikom mleczko do kawy w central TeCośtami .... ;)

Odpowiedz

53. ~Jazonx
0

2015-10-21 13:31:11

Ojojoj .... Widzę że prezes zaimplementował "klientomanię" z Netii czyli swojego poprzedniego pracodawcy. Wiemy czym się to skończyło i pewnie w TeCośtam będzie podobnie :)

Odpowiedz

52. ~Hunter
-3

2015-10-21 13:27:19

Fajnie, bardzo pozytywny news oraz postawa. Zmiany na lepsze są zawsze dobre, nie rozumiem tych wszystkich hejtów...

Odpowiedz

51. ~Boss
3

2015-10-21 12:46:51

To nie jest wcale nowe podejście do klienta. Niemcy są pazerni na kasę i chcą jak najbardziej zarobić. Mają do tego prawo, ale odbywa się to kosztem klientów. Tną koszty gdzie mogą. Zamykane są punkty autoryzowane T-Mobile, bo dealerzy nie wyrabiają planów kosmicznych sprzedaży narzuconej przez operatora. T-Mobile skupia się obecnie na sprzedaży telefonicznej. Na infolinii po 15 spróbujcie się dodzwonić - gwarantuję, że często poczekacie ponad 40 minut. Na maile odpowiadają utartymi formułkami. Niestety to już nie jest ta dawna Era.

Odpowiedz

50. ~frasag
0

2015-10-21 11:48:17

Era podchodzi do klienta jak pies do jeża.

Odpowiedz

49. ~norma
0

2015-10-21 11:46:47

Kiełbasa wyborcza.......... Za dużo sie nie zmieni. Kiedyś Era była naprawdę innowacyjna. Teraz TM.............szkoda pisać. Żenada

Odpowiedz

48. raiders
0

2015-10-21 11:22:57

@36 wlo,dobrze moze nie sprostowałem wystarczająco. Nie zapoznałem sie teraz. Jak podpisywałem w grudniu 2014 to dla T-mobile dla firmz roamingiem i to co mam nie było konkurencji. Teraz może i sie zmieniło cos w Plusie.

Odpowiedz