DAJ CYNK

T-Mobile: Łączymy ludzi w Europie

LuiN

Wydarzenia

Łączymy ludzi w Europie! - to motto kampanii medialnej Deutsche Telekom, która rusza w dwunastu krajach Europy. Będzie ona wspierać strategię Grupy, której celem jest osiągnięcie pozycji wiodącego dostawcy usług telekomunikacyjnych w Europie.

Łączymy ludzi w Europie! - to motto kampanii medialnej Deutsche Telekom, która rusza w dwunastu krajach Europy. Będzie ona wspierać strategię Grupy, której celem jest osiągnięcie pozycji wiodącego dostawcy usług telekomunikacyjnych w Europie.

Plany względem swojej nowej europejskiej sieci, Deutsche Telekom ogłosił na początku marca podczas tegorocznych targów telekomunikacyjnych Mobile World Congress w Barcelonie.

Do 2018 roku chcemy stać się wiodącym europejskim dostawcą usług telekomunikacyjnych. Dlatego inwestujemy w nowoczesne technologie sieciowe i infrastrukturę transgraniczną. Razem z pozostałymi operatorami w Grupie DT (NatCos) dążymy do tego, aby oferować klientom najlepszą jakość sieci, najlepsze produkty i usługi, oraz jak najefektywniej wykorzystywać biznesowe synergie - mówi Claudia Nemat, członek zarządu Deutsche Telekom odpowiedzialna za zarządzanie europejskimi spółkami oraz technologię.

Do 2018 roku Grupa zamierza zainwestować ponad sześć miliardów euro w rozwój swoich europejskich sieci, zakończyć migrację łączy klientów na model all-IP, a także wprowadzić do swojej oferty jeszcze więcej dostępnych transgranicznie produktów opartych na chmurze - dodaje Nemat.

W międzynarodowej kampanii medialnej Deutsche Telekom połączy także komunikację na poszczególnych rynkach. Głównym motywem kampanii jest prezentacja popularnych i ciekawych miejsc z każdego kraju (z Polski załapały się Sukiennice w Krakowie), w którym działa telekom.


Kampania Łączymy ludzi w Europie wystartuje we wszystkich krajach z 40-sekundowym spotem w stacjach telewizyjnych o szerokim zasięgu oraz z wielkoformatowymi reklamami zewnętrznymi. Obecna będzie równolegle w Internecie oraz w prasie, jak również w mediach społecznościowych.

Aktualizacja:
Jak dowiedzieliśmy się, polska adaptacja reklamy będzie udostępniona w piątek 12 czerwca. Dołączony do wiadomości film przeznaczony jest na rynek niemiecki.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: DT

Źródło tekstu: T-Mobile