DAJ CYNK

Sony Mobile znowu ze stratą

01.11.2017

Dodane przez: Isand

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 2169

Ważne 3

1

Sony zaprezezentował swoje wyniki finansowe za drugi kwartał obecnego roku podatkowego. Z ośmiu segmentów działalności, Japończycy odnotowali zyski w siedmiu z nich. Straty przyniósł wyłącznie segment mobilny.



Sony zaprezezentował swoje wyniki finansowe za drugi kwartał obecnego roku podatkowego. Z ośmiu segmentów działalności, Japończycy odnotowali zyski w siedmiu z nich. Straty przyniósł wyłącznie segment mobilny.

Japońska korporacja odnotowała 2 biliony jenów przychodu (ok. 64 miliardy złotych) oraz 131 miliardów jenów zysku (ok. 4,2 miliarda złotych). Największe zyski Sony zanotował w segmencie półprzewodników oraz gier i konsoli. Jednak cieniem na sukcesie PlayStation 4 kładą się wyniki działu mobilnego.

Dział mobilny poniósł stratę pomimo wzrostu przychodów. W analogicznym okresie 2016 roku Japończycy odnotowali 168 miliardów jenów przychodu (ok. 5,37 miliarda złotych), natomiast w 2017 roku - 172 miliardy jenów przychodu (ok. 5,5 miliarda złotych). Mimo to w 2016 roku Sony Mobile zanotował 3,7 miliarda jenów zysku (ok. 130 milionów złotych) a obecnie 2,5 miliarda jenów straty (ok. 80 milionów złotych).

Źródło tekstu: sony

Tagi: Sony
Komentarze
Zaloguj się
13. bolek2004
0

2017-11-02 10:53:35

@2 Też miałem kiedyś przejścia z tabletem sony. Zgłoszone były niedziałające głośniki, a oni powiedzieli że i owszem mogą naprawić głośniki ale trzeba najpierw wymienić wyświetlacz nie wiem w jakim celu bo z nim nie było problemu. Dziwna polityka, od tamtej pory unikam jak ognia tej firmy.

Odpowiedz

12. ~kiedys sony
0

2017-11-02 10:43:04

Wszystko było ok do momentu gdy pękło mi szkło...raz z ładowania-nie uznana gwarancja, a raz z mojej winy. Ekran 3w1 i jak miałem dać za ekran prawie 50% wartości telefonu to sobie powiedziałem, że już nigdy...I owszem, dźwięk i sam pomysł z dwoma głośnikami z przodu jest trafiony. Ale frajda i super do momentu...

Odpowiedz

11. msnet
1

2017-11-02 08:39:35

@10, adi - zapewne to zależy od posiadanego modelu oraz tego, czy oprogramowanie jest brandowane przez operatora. Ja na przykład kupiłem Xperię XZ Premium w Plusie, ale wgrałem soft niebrandowany i od tej pory aktualizacje mam co miesiąc, a w październiku dostałem Androida Oreo.

Odpowiedz

10. ~adi
0

2017-11-02 08:20:09

Nie dziwię się temu bo do sony nigdyniedostałem aktualizacji więc ludzie to widząc odchodzą od takich produktów

Odpowiedz

9. ~
1

2017-11-02 00:59:50

8. Co ty pie*dolisz sumix. W X Compact mam aktualizacje Androida co miesiac.

Odpowiedz

8. ~sumix
0

2017-11-01 21:57:36

Zbieraja owoce braku wsparcia dla swoich produktow - biznes nie chce Sony, woli Samsunga (via MS)

Odpowiedz

7. ~nick
0

2017-11-01 21:52:13

za reklamę z Shturem ich nie lubię

Odpowiedz

6. broown
-1

2017-11-01 21:23:32

Nie dziwi mnie to..jakość częsci i wykonania jest tragiczna. Miałem Z, którą rozwaliłem i przy naprawie okazało się, że telefon jest wykonany w bardzo kiepski sposób, wszystko na jednorazowy klej.

Odpowiedz

5. ~Bezregulaminator
1

2017-11-01 21:22:55

3). oj tam wygląd - ważne co w środku i jak dobrze wyświetlacz działa.

Odpowiedz

4. ~
0

2017-11-01 21:08:35

Mam X Compact i w zyciu nie mialem lepszego telefonu. Nastepnym, ktory kupie bedzie XZ Compact.

Odpowiedz

3. ~barek16
-2

2017-11-01 21:07:14

1 Wygląd- obok takiego S8 czy iPhona X każdy sony jest mega brzydalem.2 Tysiące- preinstalowanych autorskich aplikacji, które tylko zajmują miejsce i zamulają system.3 Cena.

Odpowiedz

2. ~Kuba
-2

2017-11-01 20:36:54

Nie kupię więcej Sony za taką kaszanę jaką okazał model XA F311 - miał być średniak i jest, ale oddałem go na gwarancję i została odrzucona (chyba że wymienię wyświetlacz, który jest razem z obudową i tylną klapę - tylko 548zł brutto) ponieważ telefon od noszenia w kieszeni się lekko wygiął.... a mieli tylko wymienić głośnik do rozmów bo harczał, ale jak widać każda metoda na odrzut jest dobra. Był to mój czwarty soniak, nie wspominając o marce Sony Ericsson, ale jak ktoś nie szanuje klienta to niech się liczy ze stratami.

Odpowiedz

0

2017-11-01 19:20:06

Kupuję Sony,bo mają świetne audio.Gdyby były trochę tańsze.

Odpowiedz