DAJ CYNK

Skype i czat w Netii

25.05.2010

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 5185

Ważne 0

0

Netia uruchamia dwa nowe kanały komunikacji z klientami - poprzez Skype i czat. Jak zapewnia operator, to pierwsze z całego szeregu planowanych nowinek i usprawnień.

Netia uruchamia dwa nowe kanały komunikacji z klientami - poprzez Skype i czat. Jak zapewnia operator, to pierwsze z całego szeregu planowanych nowinek i usprawnień.

Skype jest w pełni zintegrowany z naszą infolinią. Dzięki niemu - bez korzystania z telefonu - można się łączyć z Biurem Obsługi Klienta (zarówno z obsługą jak i telesprzedażą). Połączenia przez Skype trafiają do Biura Obsługi Klienta tak jak połączenia ze zwykłych telefonów i są odbierane w trybie 24/7 - pisze na blogu Netii Renata Filipek-Baryłowska, dyrektor ds. obsługi klienta.

Login BOK-u Netii na Skype to infonetia.

Czat można znaleźć na stronach ofertowych (sprzedażowych) na netia.pl oraz w zakładce Faktury w serwisie Netia on-line. Usługa działa od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-21.

Na razie chat jest wdrożony na okres testowy (3 miesiące), podczas których zbierzemy doświadczenia, sprawdzimy, czy taka forma kontaktu jest dobrze odbierana - pisze Filipek-Baryłowska.

Źródło tekstu: blog.netia.pl

Komentarze
Zaloguj się
32. ~Huston
0

2015-05-26 21:19:43

nieźle.. a ja podzielam zdanie gorgo, gotówka zostaje w kieszeni więc jest za co chwalić. netia z gigakablówka namówiła i mnie ;)

Odpowiedz

31. ~gorgo
0

2015-04-16 22:22:23

a moim zdaniem netia jest świetna i co chwila zaskakuje dobrymi ofertami np. gigakablówką jest najansza na rynku i to sie liczy za netia i tv place 40 zl dla mnie to wazne bo reszta zostaje na inne rzeczy

Odpowiedz

30. ~aaa
0

2015-04-16 16:36:36

Jakie Skype już dawno nie działa!!!! Zadzwonić można z telefonu na infolinię i płacicć lub wypełnić formularz i czekać sobie aż litościwie odpowiedzą. Firma która udostępnia internet a przez internet nie można do nich zadzwonić całkiem jak orange.

Odpowiedz

29. ~prrr
0

2011-04-26 16:00:01

Netia dobra dopóki nie będziesz miał problemów jak zamówisz :)

Odpowiedz

28. ~lol
0

2010-11-20 14:08:37

wogole nie dziala przez skype!!! nikt nie odbiera!

Odpowiedz

27. ~DNS 89''''
0

2010-05-26 10:37:52

Bo wiem co się działo w Neti...xD a szczególności jaką mieli fantastyczną baze danych...była tak elektroniczna...że tylko im po zazdrościć....xd

Odpowiedz

26. ~Pinok
0

2010-05-26 08:13:37

Co z tego że otwierają nowe kanały łączności jak nie podnoszą słuchawki na infolinii. Dzwoniłem wiele razy chcąc założyć WiMaxa i NIE UDAŁO MI SIĘ NAWET DODZWONIĆ żeby zamówic usługę. To co byłoby jakbym miał jakieś problemy techniczne. ŚMIECH !!!

Odpowiedz

25. ~Pedros
0

2010-05-25 23:02:07

@23 swiete słowa :)

Odpowiedz

24. ~mariusz
0

2010-05-25 18:10:56

spoko rozwiazanie zobacztymy jak to bedzie dzialac, mysle ze netii przyda sie taka forma komunikacji z klientem

Odpowiedz

23. ~bzz
0

2010-05-25 18:00:19

6 - jesteś *** skoro znasz wszystkich; a jeśli wypowiadasz się w oparciu o kilku pracowników - jesteś dla mnie zerem. Bo nienawidzę generalizowania. Moja dziewczyna ma neta i tel z netii i powiem szczerze - super obsługa. Był problem, naprawili, a za kilka dni zadzwonili z pytaniem czy wszystko działa, czy nie mamy zastrzeżenia do usługi. Pełna kultura. Sądzę, że to kwestia podejścia do człowieka, bo skoro traktujesz konsultantów/ serwisantów jak *** czy *** konieczne nie dziw się, że oni będą traktować tak Ciebie.

Odpowiedz

22. ~z
0

2010-05-25 17:49:32

kolega azsoft.pl to nie pierwszy raz coś negatywnego bełkocze o Netii. Firma święta nie jest, sam mam wiele zastrzeżeń, ale pamiętam z innych tematów (po charakterystycznym hoście) że oskarżenia rzucał na lewo i prawo bez większych podstaw.

Odpowiedz

21. ~z
0

2010-05-25 17:48:12

Pochwalam, pochwalam, tylko, złośliwie pisząc - jak ja zadzwonię jak mi net nie będzie działał ;-)? Więcej kanałów komunikacji to zawsze plus. Neozdrada teraz ponoć nawet za zgłaszanie awarii karze dzwonić na 801 - 35gr za połączenie. Nie pamietam jak jest w Netii - dawno nie dzwoiłem w tej sprawie ;-), ale jest alternatywa stacjonarnego, więc można ''darmowe'' minuty wykorzystać.

Odpowiedz

20. ~
0

2010-05-25 17:35:26

@DNS 89'' nie mowie o robieniu ludzi w ''murzyna'' bo na to nikt pracujacy w moim pkt sobie nie pozwolil (bylismy z klientami szczerzy). Ale jak pracowales to sam wiesz jak bylo i watpie ze wszystko Ci sei podobalo..

Odpowiedz

19. widex
0

2010-05-25 17:33:30

Ja nacialem się na tp i nie marudze przy każdym newsie.

Odpowiedz

18. ~DNS 89''''
0

2010-05-25 15:57:05

Koleżanko z pracy o pseudonimie "Słodka" zamiast siedzieć przez 5 min na telepolisie zacznij się bawić... hahah a nie czytaj mojej skromnej osoby i patrz z byka... ;p Pozdrawiam...

Odpowiedz